IndexForumVideotLinkitGalleriaAutodata
Dynamiitti.com Foorumin päävalikko Dynamiitti.com

 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Galant vr-4???

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Yleistä Mitsubishista
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
tuomas k
Uusi käyttäjä


Liittynyt: 08 Syy 2003

LähetäLähetetty: Maa Nov 03, 2003 12:19 pm    Viestin aihe: Galant vr-4??? Vastaa lainaamalla viestiä

Kertokaahan vähän mitsu galant vr-4:sta !

Kiinnostaisi tietää, että montako kpl suomessa? Paljonkohan maksavat? ja onko kuinka helppo virittää jos haluaa, että 0-100km/h menee alle 5 sek. ja mitenkä paljon tehoa tarvitsee?
Entä kestävyys?
Paljonko painaa?

Tällaiset tuli nyt mieleen ja kysellään sitten lisää...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Saab.96
Kakkoskuski


Liittynyt: 11 Hel 2005

LähetäLähetetty: Kes Syy 05, 2007 9:10 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minua myös kiinnostaa ko. malli. Eikö kukaan osaa kertoa mitään ko autosta?
_________________
VoV= Vaparissa on voimaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Nuhapumppu
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 04 Jou 2003
Paikkakunta: Muhos

LähetäLähetetty: Kes Syy 05, 2007 10:33 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Riippuu ihan kumpaa mallia tarkoitat. Kun tuota VR4 löytyy sekä 88-92 tai 97< vuosimallisena.
Jos tätä vanhempaa tarkoita niin speksit on
Moottori:Ahdettu nelisylinterinen,DOHC. 16Venttiiliä
Tehot:220(161.7)@6000 rpm
Vääntö:294Nm @ 3500 rpm
Ahtimen tyyppi:TD05 14B
Suuttimet:450cc
Paino:~1300 kg

Uudemman VR4 kanssa tulee sitten hieman ongelmia,koska autolla ei ole EU-Tyyppihyväksyntää.
Tämä uudempi on siis 2.5V6 Twinturbo 4WD josta specsejä en jaksa etsiä koska tuskin s.



Ja TÄÄLTÄ löytyy sellaisia ihmisiä jotka noista ossaa kertoa enemmän. Ja virityksessä kannattaa kääntyä tuolla MCF sivuilla NICK:Mr.Ahtopaineen puoleen jonka käsistä on lähtenyt myös tämä tiettävästi suomen nopein DYN4
_________________
JCD kirjoitti:

Ascaris! Katujen tärkein kirjoittamaton sääntö on että EI MISSÄÄN TILANTEESSA VASIKOIDA! Ei vaikka toisella olisi 300-sarjan bimmer ja leveet kumit, IKINÄ EI VASIKOIDA!.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Saab.96
Kakkoskuski


Liittynyt: 11 Hel 2005

LähetäLähetetty: Tor Syy 06, 2007 12:29 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuo vanhempi malli on kyseessä.
auto joka on kiikarissa on siis rakenneltu, ja siinä on seuraavat muutokset:

Moottori: moottori vr4, mallia japani, greddyn trust e-manage moott.ohj.tiedon keruulla ym ominaisuuksilla, turbosmart ruuvi, tehokansi oy:n avartama kansi, parempi imusarja, paremmat männät, ST-motorsin säätämä 1, 1bar=250hv (teho lappu löytyy+varmuuskopio säädöistä)nyt 1, 3-1, 4 ahdot, evo3 vahvistettu laatikko jossa ralli art:n vedossakiristyvälukko laatikolla ajettu 500 ek kilometriä jonka jälkeen laakeroitu ja läpikäyty, öljyt redline md90 ja heavy weight shokc proof seosta, ralli art:n paineasetelma, 4-lapanen jousitettu sintteri uusilla paloilla, suurtuotto b.pumppu, isompi cooleri, ym ym.


Alusta: Whiteline alusta konin jäykkyyssäädettävillä tolpilla, laskua n.1cm eli ei kovin matala, säädettävät kallistuksen vakaimet edessä ja takana, uretaani puslat, camber kit, caster kit, edessä whiteline poikkituki, autossa tällähetkellä sorasäädöt, konin penkissä säädetty, jarrut on vr4:sta green stuff paloilla, mukaan tulee toinen kulmavaihde jossa on mahdollista muuttaa etuvetoiseksi.

Tällainen jehje on siis kyseessä auto on -91 Dyn-4 GTI 4WS

Miltä tällainen kuullostaa mitsu miehestä?
_________________
VoV= Vaparissa on voimaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Nuhapumppu
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 04 Jou 2003
Paikkakunta: Muhos

LähetäLähetetty: Tor Syy 06, 2007 2:11 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ihan asiallisen kuuloinen paketti,ei muuta kuin halliin vaan.
_________________
JCD kirjoitti:

Ascaris! Katujen tärkein kirjoittamaton sääntö on että EI MISSÄÄN TILANTEESSA VASIKOIDA! Ei vaikka toisella olisi 300-sarjan bimmer ja leveet kumit, IKINÄ EI VASIKOIDA!.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Yleistä Mitsubishista Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group