IndexForumVideotLinkitGalleriaAutodata
Dynamiitti.com Foorumin päävalikko Dynamiitti.com

 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

antsan Integra typeR DC5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Projektit
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
TypeT
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 22 Hei 2010
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: Per Jou 26, 2014 7:10 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jonsba kirjoitti:
Dyny vaatii tätä

ei
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jonsba
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 02 Jou 2006
Paikkakunta: Vanda

LähetäLähetetty: Per Jou 26, 2014 7:34 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

TypeT kirjoitti:
Jonsba kirjoitti:
Dyny vaatii tätä

ei


Dyny on puhunut. Kiitos!
_________________
Project:Honda Integra Type R Jdm Spec Dc2K
Daily:Honda Civic Fd1
Ex Honda Civic Eg9 Vti --> roskiin
Ex Honda Civic Eg9 SiR --> roskiin
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Luici
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Hel 2007

LähetäLähetetty: Per Jou 26, 2014 8:06 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hyäevttu ei mittää hailfailshittiä, pieni madallus menee, seo viä sentää siistin näkönen, ja ennenkaikkea ajettava.
_________________
EG K23
HybridRacing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
JesseM
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 03 Hei 2002

LähetäLähetetty: Sun Jou 28, 2014 2:37 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Taitaa kuitenkin olla niin että katukäytössä tuo vakio alusta on sieltä parhaasta päästä.

https://www.youtube.com/watch?v=K0787SXFlBg
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Urran
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 28 Elo 2004
Paikkakunta: Kerava

LähetäLähetetty: Maa Jou 29, 2014 1:33 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Korkeushan on 100% täydellinen:


Wheelgap on ~sama ympäri kaaren niinkun pitää. Linttavehkeet sitten stance homoille.
_________________
Subaru Legacy 2.0GT spec B Tuned by STi, Subaru Legacy 2.0GT spec B Wagon -03 EJ20, Mitsubishi Galant Dynamic-4 -89 4G63
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kani
Moderato-R
<b>Moderato-<font color=red>R</font></b>


Liittynyt: 12 Nov 2001

LähetäLähetetty: Tii Jou 30, 2014 1:08 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä.
_________________
CTR EP3 Championship White + BMW E46 330 Ci Cabrio Orientblau Metallic
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Mikeyyzz
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 27 Tam 2012

LähetäLähetetty: Kes Tam 28, 2015 7:21 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Etkai Antsa ihan tosissas oo tätä mihinkään evoon tai imppuun vaihtamassa? Saati sitten motskaan?!
_________________
Ex. Honda Integra Type-R DC5
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
antsa88
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 05 Nov 2005
Paikkakunta: Hamina

LähetäLähetetty: Lau Elo 13, 2016 3:33 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Parin vuoden kirjoittelu hiljaisuuden jälkeen vedetään paketti kasaan.




Vuosi 2015 starttasi huhtikuun alussa jälleen kerran m.öljyjen ja suodattimen uusimisella. Parin kk päästä ilmeisesti aikoinaan briteissä vaihdettu akku ilmoitti ettei enää jaksa käynnistää autoa, joten tuli hankittua duracellin samankokoinen akku. Virtaa riittikin hienosti ja ensimmäistä kertaa ei koko kesän aikana tehty yhtään muutoksia vaan autosta nautittiin koko kesä.
Alkuperäinen pakosarja tosin vaihtui loppukesästä paikoilleen ja katsastus suoritettiin. Pakosarja sai jäädäkin kiinni silmällä pitäen keväällä suoritettavaa katsastusta. Syksyllä ei muuta kuin uudet öljyt ja suodatin moottoriin ja talviunille.



Talvella Todan pakosarja lähti zof484:lle suorittamaan tärkeää pakosarja vertailu tehtävää ja palautui kotiin keväällä.



Vuosi 2016 starttasi tuttuun tapaan moottorinöljyjen ja suodattimen vaihdolla. Poikkeuksena, että tällä kertaa auto Jollin pajalle ja vähän laajempi huolto. Vaihtoon meni mm.
Raitisilmasuodattimet ja Fujitan suodattimen pesu,
Vaihdelaatikkoon Hondan MTF3:set,
Jarru- ja kytkin nesteet Motulin RBF.




Edellisenä syksynä huomasin myös, että takakonttiin kertyi vettä. Googlettelua ja syyksi sai alkaa epäilemään takavalojen tiivisteitä, uudet oem tiivisteet oli tilattu keväällä ja nyt tiivisteet vaihtoon. Siihen loppui veden kertyminen takapaksiin.
Myös osapuolelle haettiin piristystä J's Racing pakosarjalla. Toda siis vaihtui tuohon.
En malttanut odottaa toukokuun alkuun, että katsastaisi auton ensin vakio pakosarjalla, joten J's kiinni huollon yhteydessä.
Persdyno ei huomannut oikeastaan muutosta, mutta äänimaailma muuttui hyvin mielenkiintoiseksi.



Toukokuun alkuun saatiin zof484:n kanssa sovittua säätö uudelle kokoonpanolle.


Ja sanottakoon, että odotukset olivat kyllä korkeammalla..


Ja vertailuin helpottamiseksi vertailu Toda, J's ja vakio integra.






Toukokuun lopussa lunastin Suomen nopeimmasta integrasta nopeaksi opetetun BC Racing br track alustan.
Auton alle se päätyi kuitenkin vasta kesäkuun loppupuolella.
Takapää säädettiin omasta mielestä sopivalle korkeudelle ja etupää passattiin sitten siihen sopivaksi noin pari mm matalammaksi.
Mamasanilta pyysin todistuksen alustan muutoskatsastusta varten.






Kyllähän se muuttui huomattavasti paremman näköiseksi kuin mitä oli ja ajo-ominaisuudetkin säilyivät vielä hyvänä. Ei napsahtanut pakoputki esim. hidastetöyssyissä kiinni.
Pyörien kulmathan tietysti muuttuivat hurjaksi ja ne säädätettiin kuntoon. Kun säädöt saatiin kohdilleen oli ajettavuus meikäläisen mittarilla mitattuna jo varsin hyvä.
Integrassa tosin aika rajalliset nuo säätömahdollisuudet ja eteen ei saatu camberia yhtään vaikka yritettiinkin.




Sitten melkein kuukauden päivät nautiskeltiin autosta sellaisena kuin se nyt oli. Moni teistäkin oli varmaan huomannut että integra oli ollut myynnissä ja itse asiassa oli ollutkin jo hyvän tovin.
Syitä en sen kummemmin ala tähän avaamaan, mutta kahdelle ympärivuotiselle autolle tarve.
Olin kylläkin jo luopumassa myynnin suhteen ja teinkin suunnitelmia tulevan talven varalle, mutta yllättäen tulikin yhteydenotto autoon liittyen ja näin ollen integralle löytyi uusi koti pääkaupunkiseudulta.

Näin ollen minun osani tämän auton matkassa on päättynyt.
Kaikenlaisia sattumuksia (niin hyviä kuin huonojakin) kerkesikin tämän reilun viiden vuoden aikana tapahtua. Tätä autoa tullaan kyllä varmasti vielä ikävöimään.
Eihän sitä vielä tiedä jos vaikka joskus tulevaisuudessa tälläinen tulisikin uudestaan alle, mutta tällä hetkellä ei pysty ihan yhtälailla laittamaan harraste/kesäautoon. Hyvät muistot kuitenkin jäi ja paljon opittu autoista myös















_________________
Honda CR-V Elegance+ 2.2i-ctdi '09
Honda Integra Type R DC5 '02-ex-
Honda Accord 2.2i-CTDi Tourer Executive X '06-ex-
Honda Accord 1.8i LS '01-ex-
Honda Civic 1.6 Vti '97-ex-
Honda Civic 1.4i S '96-ex-
Honda Civic 1.3 DX '92-ex-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Projektit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Sivu 11 Yht. 11

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group