IndexForumVideotLinkitGalleriaAutodata
Dynamiitti.com Foorumin päävalikko Dynamiitti.com

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Käsijarru ei pidä...!

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Yleistä Nissanista
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Kimmor
Uusi käyttäjä

LähetäLähetetty: Sun Lok 10, 2004 7:12 pm    Viestin aihe: Käsijarru ei pidä...! Vastaa lainaamalla viestiä

minulla on p10 primera...olen uusinut levyt taakse ja jarrupalat ja käsijarru vaijerit.. oon jo kaks päivää yrittänyt saada käsijarrua pelamaan..pitää ihan vähäsen mutta ei lyö esim. hiekalla lukkoon. katsastus olisi edessä ja pitäis saada pitämään..
missäköhän voisi olla vika..?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
vokwok
Ykköskuski
Ykköskuski

LähetäLähetetty: Maa Lok 11, 2004 8:50 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

onkos asennusrasvat poistettu levyistä?
Takaisin alkuun
Fisu
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech

LähetäLähetetty: Maa Lok 11, 2004 8:58 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lukkiutuuko pyörä kummaltakaan puolelta? Jos vaijeri on niin kireällä kuin olla ja voi, vika saattaa olla silloin satuloissa -> Aika kallis remontti jos molemmat satulat joudut uusimaan. Räksässä oli aikoinaan toinen satula sökö ja jarru ei lukkiutunut apukuskin puolelta. Satulan vaihdolla rupesi taas pelittämään ja vikaa ei ole sen jälkeen ollut käsijarrussa kertaakaan..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
civaco
Vakiokasvo
Vakiokasvo

LähetäLähetetty: Maa Lok 11, 2004 9:22 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaveri vaihdatti just -97 almeraan satulan ku ei käsijarru vörkkiny.
Oli päässy niin huonoo kuntoo et sylinterin ku otti pois ni palaset vaan putoili.
jape3
Uusi käyttäjä

LähetäLähetetty: Lau Lok 30, 2004 6:27 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mulla on jo toinen p10 menossa ja yhtä huonosti pitää kässäri. edellisestä huolsin takasatulat ja laitoin uudet levyt. ei menny lukkoon hiekalla, mut leima tuli! oikea nimityshän on seisontajarru jonka tehtävä on pitää auto paikallaan. toki olisihan se kiva kun auto pysyisi paikallaan myös esim. veneenlaskuluiskassa trailerin kanssa olen jo harkinnut nykyiseen tehdä pikkuisen modifikaation.
Takaisin alkuun
swap
Uusi käyttäjä

LähetäLähetetty: Lau Maa 25, 2017 8:42 pm    Viestin aihe: Re: Käsijarru ei pidä...! Vastaa lainaamalla viestiä

Kimmor kirjoitti:
minulla on p10 primera...olen uusinut levyt taakse ja jarrupalat ja käsijarru vaijerit.. oon jo kaks päivää yrittänyt saada käsijarrua pelamaan..pitää ihan vähäsen mutta ei lyö esim. hiekalla lukkoon. katsastus olisi edessä ja pitäis saada pitämään..
missäköhän voisi olla vika..?

kiristit kai kahvan juuresta?itellä väljähkö että piti jotenkuten,mutta meni katsastuksesta sekin pelko läpi..sitä kahvan heikkoudentuntua pitää katsoa tästä myös..kunhan on hyvinpitävä hylsy vääntimessä,ettei tipu sinne syvälle..
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Yleistä Nissanista Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa