IndexForumVideotLinkitGalleriaAutodata
Dynamiitti.com Foorumin päävalikko Dynamiitti.com

 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Civic 2017-> (10gen)
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Yleistä Hondasta
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Antsa
Moderato-R
<b>Moderato-<font color=red>R</font></b>


Liittynyt: 25 Syy 2001
Paikkakunta: Oulu

LähetäLähetetty: Tii Maa 07, 2017 9:52 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

http://hondanews.eu/eu/en/cars/media/pressreleases/104606/2017-geneva-motor-show-press-kit

Honda Motor Europe’s President and COO, Katsushi Inoue, has revealed key details of the brand’s new ‘Electric Vision’. Speaking at the 2017 Geneva Motor Show, Inoue-san outlined Honda’s commitment to an electric future in Europe, with a specific aim to have electrified powertrains in two thirds of European cars sold by 2025. The announcement confirms that Europe is at the forefront of Honda’s global electric vehicle strategy.

Honda’s focus on electrification in Europe will initially be driven by a roll-out of hybrid technology across its automobile range. The first new hybrid model, which will feature Honda’s two-motor hybrid system, will go on sale in 2018.

Honda will also make plug-in hybrid, battery electric and hydrogen fuel cell vehicles commercially available to European customers.



Revised 2.0-litre VTEC TURBO engine and 6-speed manual transmission

The 2.0-litre VTEC TURBO ‘heart’ of the multi-award-winning previous generation Type R has been optimised and refined and now produces 320 PS with peak torque of 400 Nm. Throttle response and driveability have improved thanks to optimised engine control settings.

The smooth and precise six-speed manual transmission is further improved by a rev match control system, ensuring no compromise in the Type R’s intimate, rewarding connection with the driver.
_________________
Honda HR-V 1.6i-DTEC Executive -16
Ex- Civic 1.8i Tourer -16, Accord 2.2i-dtec AT tourer executive -09
"What's the point of driving a Honda if you can't show it off"-Superintendent Chalmers
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
tane
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 07 Elo 2014
Paikkakunta: Oulu

LähetäLähetetty: Tor Huh 13, 2017 1:11 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Uusien Civicien hintoja tullut julki:
http://www.is.fi/autot/art-2000005168257.html
_________________
Honda Accord Tourer -06 i-CTDI & 2.0i
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kani
Moderato-R
<b>Moderato-<font color=red>R</font></b>


Liittynyt: 12 Nov 2001

LähetäLähetetty: Per Tou 05, 2017 2:09 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hondatalta boforia 1.5 malliin:
http://www.superstreetonline.com/features/news/hondata-reflash-unlocks-loads-of-power-from-honda-civic-1-5l-turbo/

"The Honda tuning experts at Hondata just released a product that can dramatically increase the power coming from the 1.5-liter turbo-four found in the 10th-generation Civic (2016+). The California-based tuner claims you can take your regular turbocharged Civic up to Si power levels and beyond (up to 233 hp) with its FlashPro tuning module.
The FlashPro allows for full user tuning and data logging and offers many calibrations to cover those wanting small power gains on their unmodified Civic to those building highly-modified, track-focused Civics in need of high power gains. This is great for owners who plan to slowly modify their Civic, as there is a specific tune for modified intakes and exhausts, and for higher-octane ratings and boost levels. The more aggressive tunes require additional aftermarket modifications."
_________________
CTR EP3 Championship White + BMW E46 330 Ci Cabrio Orientblau Metallic
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
sivikisti
Uusi käyttäjä


Liittynyt: 26 Elo 2016
Paikkakunta: Vantaa

LähetäLähetetty: Sun Tou 07, 2017 5:59 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kotkan suunnalla tuli bongattua sähkönsininen civic. Ihan komea ja virkistävä näky livenä muuten niin tasaisen harmaassa automassassa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kani
Moderato-R
<b>Moderato-<font color=red>R</font></b>


Liittynyt: 12 Nov 2001

LähetäLähetetty: Sun Kes 04, 2017 10:28 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Civic Si koeajo:
https://youtu.be/dGnDkZijx74

Neli ja kaksioviset samaan hintaan . Jenkeissä Civic Si on kilpailukykyinen hinnaltaan ja ominaisuuksiltaan Golf GTi kanssa. Hassua ettei euroopassa päästä samaan.
_________________
CTR EP3 Championship White + BMW E46 330 Ci Cabrio Orientblau Metallic
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
kani
Moderato-R
<b>Moderato-<font color=red>R</font></b>


Liittynyt: 12 Nov 2001

LähetäLähetetty: Maa Kes 19, 2017 6:41 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Civic menestynyt jarrutestissä jopa niin hyvin että TM hakee selitystä muuttuneilla keliolosuhteilla

Lainaus:
https://tekniikanmaailma.fi/autot/tekniikan-maailman-jarrukokeessa-syntyi-uusi-ennatys-honda-civic-pysahtyi-100-kmhsta-37-metrissa/


Onhan luonnonlakeja rikottu aiemminkin- VTEC madonreiällä
_________________
CTR EP3 Championship White + BMW E46 330 Ci Cabrio Orientblau Metallic
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Tii Kes 20, 2017 7:42 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

^Omasta mielestä statementissä alleviivataan lähinnä olosuhdemuuttujan olemassa oloa ja merkitystä. Mikä on hyvä jos hommaa yrittää pitää yhtään tieteellisenä.

TM kirjoitti:
Yksi autoille tehtävistä vakiokokeistamme on jarrutuskoe, joka on tietysti keliriippuvainen ja talviolosuhteissa se jää monesti tekemättä. Tämän vuoksi täydellistä kattausta eri autojen jarrutuloksista ei ole. Suurimmalle osalle tulos kuitenkin on.



Tuo Civic Si Coupe olis kyllä asiallinen, piirteidensä ja yleisen autosta välittyvän fiiliksen puolesta se oikea CR-X:n mantelinperijä. Jenkitkin on ruvenneet tuunailemaan tuota "K15" turboa, joten eiköhän jotain aftermarket palaakin ole tulevaisuudessa tarjolla.

110 mailia ajettu Si, tehdasvakio vs. reflash.



https://honda-tech.com/forums/forced-induction-16/make-forums-great-again-volume-1-2017-civic-si-initial-dyno-testing-reflashing-3301009/
_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kani
Moderato-R
<b>Moderato-<font color=red>R</font></b>


Liittynyt: 12 Nov 2001

LähetäLähetetty: Kes Kes 21, 2017 3:24 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaze kirjoitti:
^Omasta mielestä statementissä alleviivataan lähinnä olosuhdemuuttujan olemassa oloa ja merkitystä. Mikä on hyvä jos hommaa yrittää pitää yhtään tieteellisenä.

TM kirjoitti:
Yksi autoille tehtävistä vakiokokeistamme on jarrutuskoe, joka on tietysti keliriippuvainen ja talviolosuhteissa se jää monesti tekemättä. Tämän vuoksi täydellistä kattausta eri autojen jarrutuloksista ei ole. Suurimmalle osalle tulos kuitenkin on.



No juu, jos VAG tai Ford olisi kehitellyt jotain sitä olisi suitsutettu tuulipuvut ja toppahousut lepattaen ilman mitään tieteellisyysanalyysiä. Muistuu aina näiden suomilehtien kohdalla mieleen se vanha sanonta "happamia sanoi Kettu pihlajanmarjoista"
_________________
CTR EP3 Championship White + BMW E46 330 Ci Cabrio Orientblau Metallic
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
kani
Moderato-R
<b>Moderato-<font color=red>R</font></b>


Liittynyt: 12 Nov 2001

LähetäLähetetty: Kes Kes 21, 2017 3:26 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaze kirjoitti:
^Omasta mielestä statementissä alleviivataan lähinnä olosuhdemuuttujan olemassa oloa ja merkitystä. Mikä on hyvä jos hommaa yrittää pitää yhtään tieteellisenä.

TM kirjoitti:
Yksi autoille tehtävistä vakiokokeistamme on jarrutuskoe, joka on tietysti keliriippuvainen ja talviolosuhteissa se jää monesti tekemättä. Tämän vuoksi täydellistä kattausta eri autojen jarrutuloksista ei ole. Suurimmalle osalle tulos kuitenkin on.



No juu, jos VAG tai Ford olisi kehitellyt jotain sitä olisi suitsutettu tuulipuvut ja toppahousut lepattaen ilman mitään tieteellisyysanalyysiä. Muistuu aina näiden suomilehtien kohdalla mieleen se vanha sanonta "happamia sanoi Kettu pihlajanmarjoista"

Lainaus:

Tuo Civic Si Coupe olis kyllä asiallinen, piirteidensä ja yleisen autosta välittyvän fiiliksen puolesta se oikea CR-X:n mantelinperijä. Jenkitkin on ruvenneet tuunailemaan tuota "K15" turboa, joten eiköhän jotain aftermarket palaakin ole tulevaisuudessa tarjolla.

110 mailia ajettu Si, tehdasvakio vs. reflash.


Jep. Hondat vastaa modeihin ihan eri tavalla kuin moni muu koska perussuunnittelu on tehty paremmin. VAG tai muut toppahousumerkit ei tuota edes tehoa kuin ahdinten avulla.
_________________
CTR EP3 Championship White + BMW E46 330 Ci Cabrio Orientblau Metallic
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Yleistä Hondasta Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Sivu 4 Yht. 4

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group