IndexForumVideotLinkitGalleriaAutodata
Dynamiitti.com Foorumin päävalikko Dynamiitti.com

 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Civic D14Z2 ongelmaa...

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Tekniikka - Honda
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
VilpeR
Uusi käyttäjä


Liittynyt: 08 Syy 2009

LähetäLähetetty: Kes Tou 24, 2017 3:31 pm    Viestin aihe: Civic D14Z2 ongelmaa... Vastaa lainaamalla viestiä

Elikkäs löytyy tommone 00vm 1,4 civicci... Ongelmana se ko esim 2-vaihteella kiihdyttää 2500rpm lähtien reilu puolella kaasulla niin tuntuu että "puutuu" ja sit lähtee vähäajan päästä kulkemaa ja samalla savut pöläyttää... tekniikka vakio peltisarjaa ja vaparia lukuunottamatta.. Venttiilivarren kumet vaihdettu (yli puolet kumeista oli aivan loppu), venttiilit säädetty jne. 194tkm mittarissa...Tyhjäkäynti ok ja normiajossa ei savuttele tai muutakaa ongelmaa ole...
_________________
- 3kpl S12 Silvia
- 2kpl TA60 Carina
- 1kpl Nissan king cab
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
*h22a*
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 01 Elo 2008
Paikkakunta: Porvoo

LähetäLähetetty: Kes Tou 24, 2017 4:52 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olisko katti taikka vaimentaja tukossa?
_________________
Accord H22A
Civic "EK" -96
Civic EJ -99
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
VilpeR
Uusi käyttäjä


Liittynyt: 08 Syy 2009

LähetäLähetetty: Kes Tou 24, 2017 5:15 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

*h22a* kirjoitti:
Olisko katti taikka vaimentaja tukossa?


Mietin tota katalysaattori hommaa itekki et oisko öljystä täyttyny ko ne venavarren kumet oli nii loppu?
_________________
- 3kpl S12 Silvia
- 2kpl TA60 Carina
- 1kpl Nissan king cab
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
VilpeR
Uusi käyttäjä


Liittynyt: 08 Syy 2009

LähetäLähetetty: Per Kes 09, 2017 1:51 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ongelma jatkuu...

Katalysaattorin otin irti... nyt kulkee niiku pittää, mutta savuttaa aivan kamalasti! Voiko männänrenkaat olla loppu jo noilla kilometreillä vai voisiko jotain muuta olla pielessä ja pahasti? Kone käy ja kukkuu normaalisti eikä säklätä tai muutakaan... Mutta kun polkasee niin sininen savu pöllähtää heti. Etenkin jos tekee moottorijarrutuksen ja sen jälkeen polkasee kaasun pohjaan niin savuttaa..

Tein moottorille sisäpuhdistuksen, tuntu että hieman parani mutta ei täysin loppunut... Venttiilivarren kumet vaihdettu kannen paikallaan ollessa (korjaamolla), mutta onko mahdollista et venttiilin ohjurit tms ois menny? Vai onko yksinkertasesti öljyrenkaat niin loppu/karstaiset? Ei oikein kehtais jättää autoa tuon takia seisomaanka ku on niin pirun hyvä koriltaan...
_________________
- 3kpl S12 Silvia
- 2kpl TA60 Carina
- 1kpl Nissan king cab
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Corolla FX
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 30 Tou 2002
Paikkakunta: Keski-Suomi

LähetäLähetetty: Maa Kes 19, 2017 10:07 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Savuttaako jos ajaa nätisti?
_________________
Toyota tykkää kun sillä ajetaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Tii Kes 20, 2017 8:00 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

VilpeR kirjoitti:
..Mutta kun polkasee niin sininen savu pöllähtää heti. Etenkin jos tekee moottorijarrutuksen ja sen jälkeen polkasee kaasun pohjaan niin savuttaa..

..Venttiilivarren kumet vaihdettu kannen paikallaan ollessa (korjaamolla), mutta onko mahdollista et venttiilin ohjurit tms ois menny?..


Ainakin kuvauksen perusteella (moottorijarrutus-kaasun avaus-pölläys) saa vaikutelman että ohjaimien kautta vetää öljyä. Parisataatuhatta ajetut ohjaimet ovat kyllä jo enemmän tai vähemmän väljät, ja asennuksessa vioittuneet ohjurinkumitkaan eivät ole todellakaan mikään mahdottomuus.

Tehottamasti tehtävänsä hoitavat öljyrenkaat taas aiheuttaa enemmänkin puristusrenkaiden karstoittumista, toki silloinkin palotilan puolelle pääsee enemmän öljyä mikä näkyy öljynkulutuksessa.
_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
VilpeR
Uusi käyttäjä


Liittynyt: 08 Syy 2009

LähetäLähetetty: Sun Kes 25, 2017 11:35 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tossa juhannuksen pyhinä nappasin koneen pois keulilta varmuuden vuoks... Siinä sit tarkemmi kävin tutkimaa, ni tuolta näyttää pakopuolelta joka sylinterissä (parissa ei ihan noin paha mutta kumminkin...)

Ja tosiaan alko savu olemaa jo niin runsasta ko paikallaanki polkas että hyvä kun eteensä näki (ilman katalysaattoria siis). Aiemmin en moista huomannu (muuta ku öljynkulutuksessa) kun katalysaattori oli paikallaan.

Tässä nyt kovasti mietin että mitähä tuon kanssa tekis... Toinen moottori olisi irrallaan ja siinä oli samantyylinen vuoto yhdessä sylinterissä, muut oli kuivan näköset.

Ei viittis ihan turhaa paskaa konetta iskee takasin kiinni...nimimerkillä tunkki ja talja vain apuna moottorinvaihdossa..



_________________
- 3kpl S12 Silvia
- 2kpl TA60 Carina
- 1kpl Nissan king cab
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Tekniikka - Honda Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group