IndexForumVideotLinkitGalleriaAutodata
Dynamiitti.com Foorumin päävalikko Dynamiitti.com

 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Tieliikennelakiuudistus

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Yleistä autoilusta
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Corolla FX
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 30 Tou 2002
Paikkakunta: Keski-Suomi

LähetäLähetetty: Maa Maa 06, 2017 7:56 pm    Viestin aihe: Tieliikennelakiuudistus Vastaa lainaamalla viestiä

Katso esitykset uusiksi liikennevirhemaksuiksi

- YLE



EDIT: otsikko (kani)
_________________
Toyota tykkää kun sillä ajetaan.


Viimeinen muokkaaja, Corolla FX pvm Sun Tou 07, 2017 9:40 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
1Artist
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 24 Syy 2002

LähetäLähetetty: Kes Maa 08, 2017 12:42 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olennainen osa koko järjettömään esitykseen:

kukalie kirjoitti:
Poliisi voi tietysti edelleen käyttää harkintaa jos liikennerikkomus on vähäinen. Silloin voidaan antaa myös huomautus suullisena tai kirjallisena.


Todellisuudessa mikään ei varmaan muuttuisi ja veikkaan että partioilla on parempaakin tekemistä kuin tarkkailla väärää ryhmittymistä.

kukalie kirjoitti:
100 euroa maksaa myös töppäily risteyksissä kuten väärä ryhmittyminen, kääntyminen tai kohtaaminen.


Muutenkin niin tulkinnanvaraista paskaa, että ei varmasti mene läpi koko esitys.

kukalie kirjoitti:
Matkapuhelimella tai muualla laitteella saa ajon aikana navigoida tai hallita ajoneuvon laitteistoja, kunhan se ei häiritse ajamista. Heti, jos kännykän ottaa ajossa käteen puhumista tai viestittelyä varten, seuraisi toiminnasta 100 euron virhemaksu.

Lakiesityksen mukaan kännykkää saisi kuitenkin pitää kädessä ajoneuvon seistessä esimerkiksi liikennevaloissa.

Lakiesityksessä esitetään myös, että häiritsevä tai päämäärätön ajo katsotaan 100 euron virhemaksun suuruiseksi rikkeeksi. Taajamissa kortteliralli tai muu tarpeeton ajo olisi kiellettyä sekä melun että ilmansaasteiden vuoksi. Mopoilijalle korttelirallista seuraisi 40 euron maksu.

Myös yli kahden minuutin tarpeeton joutokäynti on sadan euron arvoista. Kovemmassa kuin -15 asteen pakkasessa saa moottoria käyttää enintään neljä minuuttia.

_________________
2006 Tourer EX 2.4
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Urran
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 28 Elo 2004
Paikkakunta: Kerava

LähetäLähetetty: Kes Maa 08, 2017 7:48 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Miten tää liittyy köyhyyteen? Jos ei ole varaa ajaa niin on parempi jäädä kotiin.

Noi alle 30km/h ylitykset sitäpaitsi näyttää halvoilta.
_________________
Subaru Legacy 2.0GT spec B Tuned by STi, Subaru Legacy 2.0GT spec B Wagon -03 EJ20, Mitsubishi Galant Dynamic-4 -89 4G63
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
t11ker1
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 27 Kes 2005
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Kes Maa 08, 2017 7:13 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Urran kirjoitti:
Miten tää liittyy köyhyyteen? Jos ei ole varaa ajaa niin on parempi jäädä kotiin.

Noi alle 30km/h ylitykset sitäpaitsi näyttää halvoilta.


Enempikin jos on niin vitun köyhä, niin varmaan kannattaa ajaa sitten liikennesääntöjen mukaan, ja onhan se 1.4 civic vitun nopee, ettei kerkee mittaria katella, tai vilkkui käytellä.
_________________
Honda CM Accord -04, Honda CB Accord -90.
honda club of finland
Honda Club
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
kani
Moderato-R
<b>Moderato-<font color=red>R</font></b>


Liittynyt: 12 Nov 2001

LähetäLähetetty: Tor Maa 09, 2017 11:42 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Huvittaa sinänsä että oikeistolaiset jotka vasemmistoa aina syyttelevät toteuttavat itse nyt sitä mistä ovat aiemmin syytelleet. Rahankeruuta liikenneturvallisuudella ratsastamalla.

Näissä uudistuksissa on kyse suurimmaksi osaksi asioita joita ihmiset tahattomasti tekevät.

Paljon järkevämpää olisi rankaista isän kädellä tahallisesta teosta kuin kytätä ihmisten vahinkoja ja laskuttaa niistä.
_________________
CTR EP3 Championship White + BMW E46 330 Ci Cabrio Orientblau Metallic
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Audiojack
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 18 Kes 2012
Paikkakunta: Orimattila/Valkeakoski

LähetäLähetetty: Tor Maa 09, 2017 12:22 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Rikesakko->liikennevirhemaksu muutos on minusta erinomainen idea. Hinnoittelusta en tiedä tarkemmin kun en ole koskaan sakkoa saanut niin ei ole vertailupohjaa
Tietysti täytyy ottaa huomioon ettei noitakaan sanktioita aina välttämättä jaeta vaan tilanteen mukaan, toki se on poliisista kiinni sitten myös...

Sitten kiinnostaa myös, että onko tuo YLE:n käyttämä sanamuoto "X maksaa Y" tarkka, vai onko se tosiasiassa "X voi maksaa enintään Y."
_________________
"Eihän näistä etuvetosista oo ees verryttelyks"
1988 Opel Corsa 2.0i
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kani
Moderato-R
<b>Moderato-<font color=red>R</font></b>


Liittynyt: 12 Nov 2001

LähetäLähetetty: Tor Maa 09, 2017 2:29 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ainoa positiivinen tuossa muutoksessa on jos virhemaksu rikesakon sijaan pelastaa siltä ettei kortin hyllytyspistetili kartu. Iso riski tuossa vaan on että innostutaan kerryttämään kassaa ja jää oikeat liikenneturvallisuusepäkohdat huomioimatta.
_________________
CTR EP3 Championship White + BMW E46 330 Ci Cabrio Orientblau Metallic
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Nobi
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 29 Elo 2011

LähetäLähetetty: Tor Maa 09, 2017 2:53 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Rahastusta varten tuo systeemi on luotu, mutta välttämättä ei ymmärretä ison kansanosan reagointia rahastuspyrkimyksiin. Moni varmasti kapinoi ajamalla sääntöjen mukaan, josta seuraa, että joudutaan puuttumaan yhä pienempiin virheisiin

Aika jäätävän pieni rangaistus on esimerkiksi punaisia päin ajamisesta... Samoin esim. 60 km/h nopeus 30km/h alueella on hieman vaarallisempaa kuin 150 km/h nopeus 120 km/h alueella. Rangaistus on kuitenkin sama. Jos nuo menee läpi niin rikkaat voi ajella miten huvittaa, koska isoja päiväsakkoja ei tule, eikä kortti lähde pienistä virheistä. Sakkojen suuruudessa aletaan olla jo Sveitsin tasolla. Ai niin, eihän ne ole sakkoja vaan liikennevirhemaksuja .

Köyhä joutuu siis noudattamaan liikennesääntöjä. Lopulta huomataan, ettei liikenteestä saada rahastettua riittävästi, joten lätkäistään tasapuolisuuden nimissä kaikille samansuuruinen liikennevirhemaksuvero . Tätä veroa ei tietenkään tule itseohjautuville autoille, joilla liikutaan aina sääntöjen mukaisesti. Vero tulee siitä, että inhimillinen tekijä ratin takana mahdollistaa sääntöjen rikkomisen ja voi vaarantaa muiden turvallisuutta.
_________________
S2000 AP1 "Nob"
Civic ES5
Civic EE5 "Rotisko" --> rising like a phoenix
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Audiojack
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 18 Kes 2012
Paikkakunta: Orimattila/Valkeakoski

LähetäLähetetty: Tor Maa 09, 2017 3:02 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nobi kirjoitti:
Tätä veroa ei tietenkään tule itseohjautuville autoille, joilla liikutaan aina sääntöjen mukaisesti. Vero tulee siitä, että inhimillinen tekijä ratin takana mahdollistaa sääntöjen rikkomisen ja voi vaarantaa muiden turvallisuutta.


Paitsi sitten kun joku hakkeri keksii miten itseohjautuvan auton toimintamalleja muutetaan kotikonstein...
uploading vatanen.conf to folder /tesla/autonomous/ruleset/
vatanen.conf succesfully uploaded...
_________________
"Eihän näistä etuvetosista oo ees verryttelyks"
1988 Opel Corsa 2.0i
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Corolla FX
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 30 Tou 2002
Paikkakunta: Keski-Suomi

LähetäLähetetty: Lau Tou 06, 2017 10:00 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

LVM käynnistää uuden hankkeen – Berner: Myös liikenneverkon rahoitusta käsittelevä työryhmä pyörittelee osin samaa aihetta

Lainaus:
Parlamentaarinen liikenneverkon rahoitusta käsittelevä työryhmä pohtii liikenteen päästövähennyskeinoja ja kävelyn sekä pyöräilyn roolia tässä keinovalikoimassa, ministeri Anne Berner sanoo.


Ministerit sitten itsekin kävelee ja pyöräilee, eivätkä ajele taksilla veronmaksajien piikkiin...
_________________
Toyota tykkää kun sillä ajetaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Sun Tou 07, 2017 5:01 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Corolla FX kirjoitti:
LVM käynnistää uuden hankkeen – Berner: Myös liikenneverkon rahoitusta käsittelevä työryhmä pyörittelee osin samaa aihetta

Lainaus:
Parlamentaarinen liikenneverkon rahoitusta käsittelevä työryhmä pohtii liikenteen päästövähennyskeinoja ja kävelyn sekä pyöräilyn roolia tässä keinovalikoimassa, ministeri Anne Berner sanoo.


Ministerit sitten itsekin kävelee ja pyöräilee, eivätkä ajele taksilla veronmaksajien piikkiin...


Kopioi pliis aina koko juttu äläkä pelkkää (klikki)otsikkoa ja jotain asianyhteydestä irroitettua lausetta.

Korostin tuosta alhaalta syyn minkä takia omasta mielestä tuo kevyenliikenteen edistäminen on hyvä asia. Se on kuitenkin hyvin pitkälti nopein tapa liikkua tuollaisia matkoja silloin kun ei tarvitse poikkeuksellista kuormankuljetuskapasiteettia. Lisäksi oma kukkaro kiittää ja kaupanpäälle tulee kevyttä aerobista hyötyliikuntaa.

Tommi Lempinen@Iltasanomat kirjoitti:

LVM käynnistää uuden hankkeen – Berner: Myös liikenneverkon rahoitusta käsittelevä työryhmä pyörittelee osin samaa aihetta
–Lisäksi parlamentaarinen liikenneverkon rahoitusta käsittelevä työryhmä pohtii liikenteen päästövähennyskeinoja ja kävelyn sekä pyöräilyn roolia tässä keinovalikoimassa, ministeri Anne Berner sanoo.

LIIKENTEEN TULEVAISUUS Suomen liikenteen päästövähennystavoitteet ovat jopa 50 prosenttia vuoteen 2030 mennessä. Ministeriön mukaan tähän päästään muun muassa kävelyä ja pyöräilyä edistämällä.
Liikenne- ja viestintäministeriössä käynnistetään toukokuun aikana uusi kävelyn ja pyöräilyn edistämishanke.

– Kutsumme koolle alan keskeiset toimijat keskustelemaan parhaista keinoista asian eteenpäin viemiseksi, ministeri Anne Berner (kesk) kertoo ja sanoo toivovansa kansalaisilta ennen muuta ”aktiivista ja idearikasta keskustelua”.

– Jotta yhdessä löydämme keinot vuoden 2030 tavoitteiden saavuttamiseksi, Berner jatkaa.

Ministerin mukaan on arvioitu, että yhdessä kaupunkiseutujen joukkoliikenteen edistämistoimien kanssa kävelyn ja pyöräilyn osuuden kasvattamisella voidaan leikata Suomen päästöjä jopa yhtä paljon kuin koko maataloussektorilta yhteensä.

Kävelyn ja pyöräilyn kulkutapaosuuksilla on Suomessa ministeri Bernerin mukaan huomattava kasvupotentiaali: Alle kilometrin mittaisista matkoista yli 30 prosenttia tehdään yhä henkilöautoilla. Vastaavat luvut alle kolmen kilometrin matkoilla ovat noin 60 ja alle viiden kilometrin matkoilla lähes 70 prosenttia.

– Yksi keskeisistä syistä lisätä kävelyä ja pyöräilyä ovat juuri liikenteen päästövähennystavoitteet, jossa koko Suomen liikennejärjestelmästä on tehtävä erittäin vähäpäästöinen.

Anne Berner mainitsee mainitsee myös hallituksen energia- ja ilmastostrategian, sekä parhaillaan lausuntokierroksella olevan keskipitkän aikavälin ilmastopoliittisen suunnitelman eli Kaisun, johon kuka tahansa voi antaa omia ideoitaan vielä toukokuun ajan.

Kumpikin mainittu paperi nojaa osaltaan vahvasti juuri kävelyyn ja pyöräilyyn.

Tasan sama aihe eli kevyen liikenteen edistäminen kuuluu myös niin sanotun liikenneverkkotyöryhmän keinoihin.

– Lisäksi parlamentaarinen liikenneverkon rahoitusta käsittelevä työryhmä pohtii liikenteen päästövähennyskeinoja ja kävelyn sekä pyöräilyn roolia tässä keinovalikoimassa, Anne Berner sanoo.

_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Corolla FX
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 30 Tou 2002
Paikkakunta: Keski-Suomi

LähetäLähetetty: Sun Tou 07, 2017 8:43 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaze kirjoitti:
Corolla FX kirjoitti:
LVM käynnistää uuden hankkeen – Berner: Myös liikenneverkon rahoitusta käsittelevä työryhmä pyörittelee osin samaa aihetta

Lainaus:
Parlamentaarinen liikenneverkon rahoitusta käsittelevä työryhmä pohtii liikenteen päästövähennyskeinoja ja kävelyn sekä pyöräilyn roolia tässä keinovalikoimassa, ministeri Anne Berner sanoo.


Ministerit sitten itsekin kävelee ja pyöräilee, eivätkä ajele taksilla veronmaksajien piikkiin...


Kopioi pliis aina koko juttu äläkä pelkkää (klikki)otsikkoa ja jotain asianyhteydestä irroitettua lausetta.

Korostin tuosta alhaalta syyn minkä takia omasta mielestä tuo kevyenliikenteen edistäminen on hyvä asia. Se on kuitenkin hyvin pitkälti nopein tapa liikkua tuollaisia matkoja silloin kun ei tarvitse poikkeuksellista kuormankuljetuskapasiteettia. Lisäksi oma kukkaro kiittää ja kaupanpäälle tulee kevyttä aerobista hyötyliikuntaa.

Tommi Lempinen@Iltasanomat kirjoitti:

LVM käynnistää uuden hankkeen – Berner: Myös liikenneverkon rahoitusta käsittelevä työryhmä pyörittelee osin samaa aihetta
–Lisäksi parlamentaarinen liikenneverkon rahoitusta käsittelevä työryhmä pohtii liikenteen päästövähennyskeinoja ja kävelyn sekä pyöräilyn roolia tässä keinovalikoimassa, ministeri Anne Berner sanoo.

LIIKENTEEN TULEVAISUUS Suomen liikenteen päästövähennystavoitteet ovat jopa 50 prosenttia vuoteen 2030 mennessä. Ministeriön mukaan tähän päästään muun muassa kävelyä ja pyöräilyä edistämällä.
Liikenne- ja viestintäministeriössä käynnistetään toukokuun aikana uusi kävelyn ja pyöräilyn edistämishanke.

– Kutsumme koolle alan keskeiset toimijat keskustelemaan parhaista keinoista asian eteenpäin viemiseksi, ministeri Anne Berner (kesk) kertoo ja sanoo toivovansa kansalaisilta ennen muuta ”aktiivista ja idearikasta keskustelua”.

– Jotta yhdessä löydämme keinot vuoden 2030 tavoitteiden saavuttamiseksi, Berner jatkaa.

Ministerin mukaan on arvioitu, että yhdessä kaupunkiseutujen joukkoliikenteen edistämistoimien kanssa kävelyn ja pyöräilyn osuuden kasvattamisella voidaan leikata Suomen päästöjä jopa yhtä paljon kuin koko maataloussektorilta yhteensä.

Kävelyn ja pyöräilyn kulkutapaosuuksilla on Suomessa ministeri Bernerin mukaan huomattava kasvupotentiaali: Alle kilometrin mittaisista matkoista yli 30 prosenttia tehdään yhä henkilöautoilla. Vastaavat luvut alle kolmen kilometrin matkoilla ovat noin 60 ja alle viiden kilometrin matkoilla lähes 70 prosenttia.

– Yksi keskeisistä syistä lisätä kävelyä ja pyöräilyä ovat juuri liikenteen päästövähennystavoitteet, jossa koko Suomen liikennejärjestelmästä on tehtävä erittäin vähäpäästöinen.

Anne Berner mainitsee mainitsee myös hallituksen energia- ja ilmastostrategian, sekä parhaillaan lausuntokierroksella olevan keskipitkän aikavälin ilmastopoliittisen suunnitelman eli Kaisun, johon kuka tahansa voi antaa omia ideoitaan vielä toukokuun ajan.

Kumpikin mainittu paperi nojaa osaltaan vahvasti juuri kävelyyn ja pyöräilyyn.

Tasan sama aihe eli kevyen liikenteen edistäminen kuuluu myös niin sanotun liikenneverkkotyöryhmän keinoihin.

– Lisäksi parlamentaarinen liikenneverkon rahoitusta käsittelevä työryhmä pohtii liikenteen päästövähennyskeinoja ja kävelyn sekä pyöräilyn roolia tässä keinovalikoimassa, Anne Berner sanoo.


Mitenkä tämä nyt liittyy yhtään mihinkään? Rangastaanko tässä nyt sitten vain alle kilometrin, kahden, kolmen... viiden siirtymiä autolla tekeviä?
Mitenkä sitä valvotaan, tuleeko nyt se seurantalaite?


_________________
Toyota tykkää kun sillä ajetaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Sun Tou 07, 2017 8:54 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Corolla FX kirjoitti:

Mitenkä tämä nyt liittyy yhtään mihinkään? Rangastaanko tässä nyt sitten vain alle kilometrin, kahden, kolmen... viiden siirtymiä autolla tekeviä?
Mitenkä sitä valvotaan, tuleeko nyt se seurantalaite?



Huoh.. käytä vähän järkeäsi. Pointtina lähinnä se että jos infra yms. tukee lihasvoimalla liikkumista niin noiden turhien, kaikista lyhimpien autosiirtymien määrä vähenisi ja siitä hyötyisi sekä ihminen että ympäristö. Ei tarvi rankaista tai kytätä ketään.
_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Corolla FX
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 30 Tou 2002
Paikkakunta: Keski-Suomi

LähetäLähetetty: Sun Tou 07, 2017 9:35 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaze kirjoitti:

Huoh.. käytä vähän järkeäsi. Pointtina lähinnä se että jos infra yms. tukee lihasvoimalla liikkumista niin noiden turhien, kaikista lyhimpien autosiirtymien määrä vähenisi ja siitä hyötyisi sekä ihminen että ympäristö. Ei tarvi rankaista tai kytätä ketään.


Infra tukee... Eli hankaloitetaan tarkoituksella autolla liikkumista?

Ei nämä kaupunkien ruuhkamaksut tms. kovin läheisesti itseäni koske, mutta aihe on mielenkiintoinen.
_________________
Toyota tykkää kun sillä ajetaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Maa Tou 08, 2017 6:57 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Corolla FX kirjoitti:

Infra tukee... Eli hankaloitetaan tarkoituksella autolla liikkumista?


Ihan kuin autolla liikkuminen olisi muutenkaan hirveän näppärää yhtään isomman kaupungin ytimen alueella. Asian on varmaan ollut eri joskus 50-60 vuotta sitten sen aikaisilla liikennemäärillä.
Mutta joo, noita voi ja pitäisikin myös kehittää yhdessä, eikä mustavalkoisesti vain toisen ehdoilla, koska molemmilla on kuitenkin paikkansa ja tarpeensa liikenteessä.
_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Corolla FX
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 30 Tou 2002
Paikkakunta: Keski-Suomi

LähetäLähetetty: Maa Lok 09, 2017 9:03 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hanke elää yhä vahvana: Ministeriö suunnittelee Suomeen satelliittivalvontaan perustuvia tiemaksuja

Lainaus:
Henkilökohtainen navigointi on jo arkipäivää kaikkialla maailmassa. Satelliiteilla on mahdollista valvoa liikennettä ja
tuottaa tietoa esimerkiksi kilometripohjaista liikkumisveroa varten.

Tarkoitus olisi saada aikaan koko EU:ssa yhteentoimiva järjestelmä. Tavoitteena on välttää ruuhkat ja ympäristöhaitat.



_________________
Toyota tykkää kun sillä ajetaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kani
Moderato-R
<b>Moderato-<font color=red>R</font></b>


Liittynyt: 12 Nov 2001

LähetäLähetetty: Tor Lok 12, 2017 3:38 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ja yllättyneitä olivat ketkä??
_________________
CTR EP3 Championship White + BMW E46 330 Ci Cabrio Orientblau Metallic
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Pegi
Vuoden forumilainen 2006
<b>Vuoden forumilainen 2006</b>


Liittynyt: 07 Syy 2002
Paikkakunta: Suomen Chicago, Espoon maitokylä

LähetäLähetetty: Tor Lok 12, 2017 9:02 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kani kirjoitti:
Ja yllättyneitä olivat ketkä??

En ainakaan just mä
_________________
Honda Nsx sc, Crv 2.2d, Honda CR-Z 1.5 GT, 4veto Awdi limousine -15
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Yleistä autoilusta Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group