IndexForumVideotLinkitGalleriaAutodata
Dynamiitti.com Foorumin päävalikko Dynamiitti.com

 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Kokemuksia vm. 2003-2008 Accordista
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 168, 169, 170  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Yleistä Hondasta
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Jormasteri
Uusi käyttäjä


Liittynyt: 20 Hel 2016
Paikkakunta: Takahikiä

LähetäLähetetty: Maa Tam 15, 2018 5:21 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

xspeed kirjoitti:
Jormasteri kirjoitti:
Pistetäämpä ihan uusi viesti kun ilmaantui ihan uusi vika.
Eli ajon aikana koko mittaristo + radio sammui noin sekunniksi ja teki tätä
muutamankin kerran. Ensin luulin että oli joku näköharha mutta uskottava se oli kun teki uudestaankin.
Oisko virtalukon pohja / akku / laturi? Akkua lataan kyllä kerran viikossa ihan
erillisellä laturilla mutta Webasto on viemässä hyvin virtaa tuolta 45ah Snajderilta. (On alle vuoden vanha akku)

Auto ei siis sammunut, ainakaan vielä mutta mittaristo ja mankka hyytyi.


Pakko kysyä, kun olet uuden akun ostanut niin miksi ostit noin pienikokoisen, kun sinne saa paljon isommankin mahtumaan ilman mitään muutostöitä?

Tuohan on auton vakiokoko mikä on aika alimitoitettu.


Hyvä kysymys. Ajattelin että ahkerasti lataan ulkoisella laturilla + autosta löytyy tavaratilasta jonkinlainen lisäakku jonka roolista en ole ihan satavarma mutta veikkasin sen liittyvän tuohon Wepaan.
Takuutahan akussa on ja kai vaihtoakulla taas vuoden päivät ajelee...

EDIT: kuinka paljon isompi on paljon isompi?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
xspeed
Kakkoskuski


Liittynyt: 19 Nov 2013
Paikkakunta: Vantaa

LähetäLähetetty: Tii Tam 16, 2018 1:19 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jormasteri kirjoitti:
xspeed kirjoitti:
Jormasteri kirjoitti:
Pistetäämpä ihan uusi viesti kun ilmaantui ihan uusi vika.
Eli ajon aikana koko mittaristo + radio sammui noin sekunniksi ja teki tätä
muutamankin kerran. Ensin luulin että oli joku näköharha mutta uskottava se oli kun teki uudestaankin.
Oisko virtalukon pohja / akku / laturi? Akkua lataan kyllä kerran viikossa ihan
erillisellä laturilla mutta Webasto on viemässä hyvin virtaa tuolta 45ah Snajderilta. (On alle vuoden vanha akku)

Auto ei siis sammunut, ainakaan vielä mutta mittaristo ja mankka hyytyi.


Pakko kysyä, kun olet uuden akun ostanut niin miksi ostit noin pienikokoisen, kun sinne saa paljon isommankin mahtumaan ilman mitään muutostöitä?

Tuohan on auton vakiokoko mikä on aika alimitoitettu.


Hyvä kysymys. Ajattelin että ahkerasti lataan ulkoisella laturilla + autosta löytyy tavaratilasta jonkinlainen lisäakku jonka roolista en ole ihan satavarma mutta veikkasin sen liittyvän tuohon Wepaan.
Takuutahan akussa on ja kai vaihtoakulla taas vuoden päivät ajelee...

EDIT: kuinka paljon isompi on paljon isompi?


Kyllä sinne 70Ah akku mahtuu vähintään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Latvela
Uusi käyttäjä


Liittynyt: 03 Syy 2006

LähetäLähetetty: Tii Tam 16, 2018 6:08 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

xspeed kirjoitti:
Jormasteri kirjoitti:
xspeed kirjoitti:
Jormasteri kirjoitti:
Pistetäämpä ihan uusi viesti kun ilmaantui ihan uusi vika.
Eli ajon aikana koko mittaristo + radio sammui noin sekunniksi ja teki tätä
muutamankin kerran. Ensin luulin että oli joku näköharha mutta uskottava se oli kun teki uudestaankin.
Oisko virtalukon pohja / akku / laturi? Akkua lataan kyllä kerran viikossa ihan
erillisellä laturilla mutta Webasto on viemässä hyvin virtaa tuolta 45ah Snajderilta. (On alle vuoden vanha akku)

Auto ei siis sammunut, ainakaan vielä mutta mittaristo ja mankka hyytyi.


Pakko kysyä, kun olet uuden akun ostanut niin miksi ostit noin pienikokoisen, kun sinne saa paljon isommankin mahtumaan ilman mitään muutostöitä?

Tuohan on auton vakiokoko mikä on aika alimitoitettu.


Hyvä kysymys. Ajattelin että ahkerasti lataan ulkoisella laturilla + autosta löytyy tavaratilasta jonkinlainen lisäakku jonka roolista en ole ihan satavarma mutta veikkasin sen liittyvän tuohon Wepaan.
Takuutahan akussa on ja kai vaihtoakulla taas vuoden päivät ajelee...

EDIT: kuinka paljon isompi on paljon isompi?


Kyllä sinne 70Ah akku mahtuu vähintään.


Mulla on 70Ah AGM akku, tietysti alkuperäinen kiinnikerauta ei enää satu samalla tavalla mutta se on helppo tehdä uusiksi jos haluaa. Suosittelen sullekin AGM akkua webaston takia. Mutta veikkaan että mittariston ja radion ongelmat johtuu jostain muusta kuin akusta. Käy vaikka Motonetin motomaatilla testaamassa nykyisen akun kunto, akku täyteen ladattuna.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
1Artist
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 24 Syy 2002

LähetäLähetetty: Tor Tam 18, 2018 12:07 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jormasteri kirjoitti:
Pistetäämpä ihan uusi viesti kun ilmaantui ihan uusi vika.
Eli ajon aikana koko mittaristo + radio sammui noin sekunniksi ja teki tätä
muutamankin kerran. Ensin luulin että oli joku näköharha mutta uskottava se oli kun teki uudestaankin.
Oisko virtalukon pohja / akku / laturi? Akkua lataan kyllä kerran viikossa ihan
erillisellä laturilla mutta Webasto on viemässä hyvin virtaa tuolta 45ah Snajderilta. (On alle vuoden vanha akku)

Auto ei siis sammunut, ainakaan vielä mutta mittaristo ja mankka hyytyi.

Oma veikkaus olisi laturi-akku akselilla. Omituista jos ajossa noin tekee. Mutta kun akku huonoksi menossa, niin tekee juurikin tuota startatessa, että vilkuttelee mittaristoa (viimeisiä varomerkkejä ennen akun kuolemista). Oma Snaider 45Ah akku Motonetista kesti n. kolme vuotta ja sitten taas uusi mokoma tilalle.
_________________
2006 Tourer EX 2.4
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Juipe
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 02 Maa 2003
Paikkakunta: Vimpeli

LähetäLähetetty: Tor Tam 18, 2018 6:52 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vuoden alussa voisi taas muistutella vakuutusten kilpailutuksesta. Itsellä putosi täyskasko 505eur/v -> 372eur/v. Vanha oli pohjola, uusi folksam. Lisäksi tuossa uudessa on mukana lasiturva jota vanhassa ei ollut.

Sitä en sitten tiedä millainen ääshoul tuo firma on, sehän on ruotsalainen
_________________
Honda Accord 2.4i Executive Tourer AT -03
Toyota Corolla 1.6i E11 -97
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Antsa
Moderato-R
<b>Moderato-<font color=red>R</font></b>


Liittynyt: 25 Syy 2001
Paikkakunta: Oulu

LähetäLähetetty: Per Tam 19, 2018 11:32 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse vaihdoin Turvaan. Kaskoon sai -50% ensimmäisen vuoden. Oli kyllä halpa. Vuoden päästä voi katella taas uudestaan
_________________
Honda HR-V 1.6i-DTEC Executive -16
Ex- Civic 1.8i Tourer -16, Accord 2.2i-dtec AT tourer executive -09
"What's the point of driving a Honda if you can't show it off"-Superintendent Chalmers
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
1Artist
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 24 Syy 2002

LähetäLähetetty: Tii Maa 06, 2018 10:55 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

1Artist kirjoitti:
Juipe kirjoitti:
Topauto-osilta tulee sitten uudet ATE:n palat, INA:n hihnankiristin ja Continentalin moniurahihna.

Febi-Bilstein ja INA oli pennilleen samanhintaiset noissa kiristimissä, katsotaan hajoaako Artistin vai minun ensin Vaikka voi olla jopa saman puulaakin valmistamia.

Juu katsotaan kummalla pettää kiristin ensin . Mulla ehkä "etuna" se, että olen juuri vaihtanut laturin sekä ohjaustehostinpumpun laakerit noin niin kuin puhdetöinä vikaa etsiessä.

Mut muistutuksena:
-Laturin laakeri SKF 6303-2RSH
-Ohjaustehostimen pumpun laakeri SKF 6203-2RSH
-Moniurahihna Meyle 1750mm
-Moniurahihnan kiristin Febi Bilstein nro 31255

Katsotaan miten näiden kanssa käy.

Toivottavasti ei enteile pahaa, mutta näillä pakkasilla on kuulunut satunnaista kitinää käyttöhihan puolelta. Satunnaista koska vain kovilla pakkasilla (hihavakiona >10 astetta) ja vain käynnistyksen jälkeen eikä mitenkään kovaäänisenä. Eikä kuulu ohjaamoon asti. Mutta jos niikseen, niin syynissä ensimmäisenä tuo Febin kiristin...
_________________
2006 Tourer EX 2.4
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tonetzki
Kakkoskuski


Liittynyt: 18 Jou 2013
Paikkakunta: Joensuu

LähetäLähetetty: Kes Maa 07, 2018 9:43 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Noniin, noin parin vuoden hiljaiselon kokeneena ja kerran saksalaiseen "laatuun" hurahtaneena voi olla jälleen taas onnellinen CL7 -koppaisen kulkineen omistaja. Ex acordi lähti taloudesta 273000 palvelleena, nykyisenä sukkulanana toimii kolme vuotta uudempi porrasperä bensiini, vm 06 ja 120tkm ajettu yksilö Oulusta sport -varusteilla.

Varsinainen kysymys liittyy tuohon kytkinpolkimeen. Entinen narisi ja naksahtelikin sillon tällöin mutta pääsylinterin rasvaus auttoi, sen enempää en siihen ottautunut. Tuo nykyinen on huomattavasti hiljaisempi, mut pieni "tuntuma" polkimessa on, noin puolessa välissä. Ei vielä äännä. Milloin syytä uusia pää- ja työsylinterit? Mitä on vaihto maksanut? Vähän veemäiseltä vaikuttaa ko. homma että liekö tuohon itse viitsii ryhtyä...
_________________
VTEC
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tonetzki
Kakkoskuski


Liittynyt: 18 Jou 2013
Paikkakunta: Joensuu

LähetäLähetetty: Kes Maa 07, 2018 9:50 pm    Viestin aihe: Re: Statuscheck Vastaa lainaamalla viestiä

Juunass kirjoitti:
Juipe kirjoitti:

Mahtaisiko onnistua niin että tyhjää säiliön lääkeruiskulla, uudet tilalle, kääntelyä, taas pois, uudet tilalle jne. Jos pari litraa varaisi tuota ainetta niin varmasti vaihtuisi suurin osa tuolla tavoin?

Itse olen tehnyt juuri näin useampaan autoon. Toimii ja onnistuu ilman apuvoimia. Paluuletkunhan voi myös irrottaa ja huolehtii vaan että säiliössä on riittävästi nestettä niin ei se kuivana pääse käymään.


+1.. Hyvin onnistuu ja itellä kanssa ohjaus parani kummasti.
_________________
VTEC
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Luici
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Hel 2007

LähetäLähetetty: Tii Maa 13, 2018 7:38 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onko 2003 vuosimallin accordissa, sport mallissa, vakionopeudensäädin? Olen menossa ko. Autoa katsomaan, mutta ratissa ei näytä kuvien perusteella olevan vakionopeudensäätönappeja, vaikka ilmotuksessa säädin mainitaan lisävarusteissa. Pisti vaan silmään kun anopilla on -06 malli ja siitä namiskat löytyy.
_________________
EG K23
HybridRacing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Antsa
Moderato-R
<b>Moderato-<font color=red>R</font></b>


Liittynyt: 25 Syy 2001
Paikkakunta: Oulu

LähetäLähetetty: Kes Maa 14, 2018 8:33 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itsellä se käsitys, että vakkari tuli noihin alempiin varustetasoihin vasta juuri siinä 2006 faceliftissä varusteeksi.

Joissakin on kuitenkin näkynyt jälkiasennettua vakkaria.
_________________
Honda HR-V 1.6i-DTEC Executive -16
Ex- Civic 1.8i Tourer -16, Accord 2.2i-dtec AT tourer executive -09
"What's the point of driving a Honda if you can't show it off"-Superintendent Chalmers
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Luici
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Hel 2007

LähetäLähetetty: Kes Maa 14, 2018 9:15 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo tämän verran löysin itsekkin tietoa. Joissain -04, ilmeisesti loppuvuoden malleissa saatto olla tehtaalta vakkari. Tai nöin olen myynti ilmojen perusteella ymmärtänyt. Perjantaina menossa hakemaan -04 mallisen sportin ja siinä on ratissa vakkarinappulat, ajotietokone taisi tulla vasta -06.
_________________
EG K23
HybridRacing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Teemu
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 02 Kes 2003
Paikkakunta: Oulu

LähetäLähetetty: Tor Maa 15, 2018 10:52 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joku aika sitten löyty vielä Hondan sivuilta VII korinkin esitteet. Nyt en löytäny mitään kun pikaisesti koitin etsiä. Sieltähän noita varusteita olis voinut katsella. Kyllä Honda harrastajilla niille vielä tarvetta olisi.

Aika moni vakkarin perään kyseli aikoinaan, varsinkin miten saa jälkikäteen asennettua. Minullakin muistikuva, että oli harvinainen varuste ensimmäisissä VII korisissa muissa, paitsi Executivessa.
_________________
-CW3-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Juipe
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 02 Maa 2003
Paikkakunta: Vimpeli

LähetäLähetetty: Tii Maa 20, 2018 6:36 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

VSA-valo oli syttynyt tänään autossa kesken kauppareissun + kolmio myös ja jäänyt palamaan. Auton sammutus + uudelleen käynnistys ja valot oli heti kadonneet. Nyt illalla oli tehnyt toisen kerran jarrutuksen yhteydessä ja palanut noin 15km matkan kotiin koko ajan (ilman välisammutusta).

Lähdin sitten itse testiajolle ja heti ekaan jarrutukseen hiljaisessa vauhdissa nuo valot taas syttyi. Auto tien sivuun, virrat pois ja heti takaisin -> valot ei pala.

Mistä nyt on kyse? Tein sitten vielä kaikki mahdolliset testit; nopeita kiihdytyksiä/jarrutuksia 0-100-0 suoralla/kuivalla tiellä, eikä valo syty. Suditusta jäätiköllä että kolmio vilkkuu -> ei mitään ongelmia. Kunnon jarrutus jäällä että absit hakkaa -> ei mitään ongelmia. Lopuksi vielä jäällä yritys saada auto luistoon; kolmio tuikutti ja oikaisi luiston. Eikä valo syttynyt koko testirupeaman aikana.

Jos tuossa VSA:ssa oikeasti olisi jotain vikaa, tuskin sitä saisi noin helpolla edes kuitattua? Eikös vikakoodin pitäisi jäädä päälle? Kaikeksi onneksi tuo abs/vsa moduuli on tässä Nissinin tekemä eikä ATE:n, joissa on ollut enemmänkin ongelmia.

Pesin auton kyllä kolme päivää sitten, ensimmäistä kertaa tänä talvena Voisiko siinä olla ongelmien syy? Kosteutta/jäätä jossain abs-kehissä? ABS-valo ei tosin ole syttynyt
_________________
Honda Accord 2.4i Executive Tourer AT -03
Toyota Corolla 1.6i E11 -97
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
progress
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 29 Maa 2005
Paikkakunta: pirkanmaa

LähetäLähetetty: Tii Maa 20, 2018 8:36 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

alhainen akun jännite tuota vaan tekee,pätkää ajettu vai akku menossa..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Juipe
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 02 Maa 2003
Paikkakunta: Vimpeli

LähetäLähetetty: Tii Maa 20, 2018 8:58 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

progress kirjoitti:
alhainen akun jännite tuota vaan tekee,pätkää ajettu vai akku menossa..


Akku on 2kk vanha Exide, eikä ole erityisen pätkää ajettu. Parinsadan kilsan lenkki ennen tuota pesua. Pitää vähän seurailla tuota, mutta tässä vaiheessa ei varmaan kannata erityisen huolissaan olla.

Pitää koittaa ladata akku täyteen ja sitten mitata latausjännite, voihan laturikin olla menossa. Se on jo kertaalleen joskus vaihdettu kun kyljessä lukee luukas

EDIT: Akku ladattu (oli täynnä) ja latausjännite tsekattu; 14.2V eli OK.

Vein sitten auton eilen päästömittaukseen + obd ja kerroin samalla asiasta. Boschin testeri löyti vikakoodin; jarruvalokatkaisin Jenkkien foorumilla tuosta on jonkunverran puhetta. Osa on halpa ja itse voi vaihtaa, mutta vaatii kait jonkun kalibrointikäynnin.
_________________
Honda Accord 2.4i Executive Tourer AT -03
Toyota Corolla 1.6i E11 -97
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
J-Ko
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 18 Syy 2002
Paikkakunta: Vantaa

LähetäLähetetty: Per Maa 23, 2018 11:27 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla oli muistaakseni samanlainen vika, ABS:n anturi oli yhdestä pyörästä paskana.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Busso156
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 28 Elo 2013
Paikkakunta: Turku

LähetäLähetetty: Per Maa 23, 2018 8:45 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Asiakkaalla täysin samat oireet. Oli vikakoodia myös tuosta akun alhaisesta jännitteestä, mutta vasen taka abs-tunnistin oli pysyvä vika.
_________________
*Accord CL7
*156 GTA
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Luici
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Hel 2007

LähetäLähetetty: Sun Maa 25, 2018 11:52 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mahtaako ameriikan mallin kuraläpät soveltua tähän euroversioon?
_________________
EG K23
HybridRacing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Antsa
Moderato-R
<b>Moderato-<font color=red>R</font></b>


Liittynyt: 25 Syy 2001
Paikkakunta: Oulu

LähetäLähetetty: Maa Maa 26, 2018 10:37 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Luici kirjoitti:
Mahtaako ameriikan mallin kuraläpät soveltua tähän euroversioon?


Pitäisi varmaan olla Acura TSX läpät?
_________________
Honda HR-V 1.6i-DTEC Executive -16
Ex- Civic 1.8i Tourer -16, Accord 2.2i-dtec AT tourer executive -09
"What's the point of driving a Honda if you can't show it off"-Superintendent Chalmers
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
1Artist
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 24 Syy 2002

LähetäLähetetty: Tor Maa 29, 2018 10:54 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Näemmä ei enää https://www.lingshondaparts.com näytä Hondan OEM-osaa kun sen siirtää ostoskoriin. Kiusa se on pienikin kiusa.
_________________
2006 Tourer EX 2.4
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
t11ker1
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 27 Kes 2005
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Per Maa 30, 2018 8:25 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Maksoikohan Veholla roiskeläpät eteen ja taakse yhteensä jonkun 60e,
_________________
Honda CM Accord -04, Honda CB Accord -90.
honda club of finland
Honda Club
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Juipe
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 02 Maa 2003
Paikkakunta: Vimpeli

LähetäLähetetty: Per Maa 30, 2018 6:30 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei ole VSA valo palanut vikakoodien nollauksen jälkeen. Leimakin tuli eilen puhtain paperein, ainoastaan toinen takavakaajan koiranluu oli aavistuksen väleä, lähinnä vain tiedoksi.

Vein päästö + obd-lapun, mutta silti ne leimalla mitattiin erikseen. En tosin siitä mitään maksanut, mutta siinähän mittaa
_________________
Honda Accord 2.4i Executive Tourer AT -03
Toyota Corolla 1.6i E11 -97
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Luici
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Hel 2007

LähetäLähetetty: Lau Maa 31, 2018 7:42 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

t11ker1 kirjoitti:
Maksoikohan Veholla roiskeläpät eteen ja taakse yhteensä jonkun 60e,


Aa, jotenki oletin että siellä ne nyt on sen hintaset että kannattaako kattookka

Mitäs lähtöjä tuolla accordin soittimen perässä on? Suunnittelin että jos hommais kokeeks sellasen litteen aktiivisubin penkinalle, niin miten sille saa syötettyä äänen.

Edit: niissä näemmä löytyy useimmissa high level in niin sillähän se onnistuu.
_________________
EG K23
HybridRacing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
1Artist
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 24 Syy 2002

LähetäLähetetty: Maa Huh 02, 2018 12:34 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

255tkm mittarissa farkulla ja alkoi kuulumaan hyvin epämääräisen satunnaisesti puhaltimen moottorista vikinää. Kuuluu lyhyinä jaksoina tyyliin vain vasemmassa mutkassa. Hyvin pientä hiiren vinkumista erittäin satunnaisesti. Mutta kertoo, että kohta vaihdetaan jotain.
_________________
2006 Tourer EX 2.4
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
exelutive
Uusi käyttäjä


Liittynyt: 26 Tou 2010
Paikkakunta: Turku

LähetäLähetetty: Tii Huh 03, 2018 8:03 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

1Artist kirjoitti:
255tkm mittarissa farkulla ja alkoi kuulumaan hyvin epämääräisen satunnaisesti puhaltimen moottorista vikinää. Kuuluu lyhyinä jaksoina tyyliin vain vasemmassa mutkassa. Hyvin pientä hiiren vinkumista erittäin satunnaisesti. Mutta kertoo, että kohta vaihdetaan jotain.


Omassa kuului vuosien ajan ihan satunnaisesti.
Yleensä lähti pois kun laittoi puhalluksen hetkeksi täysille.
Eipä se koskaan niin pahaksi äitynyt että olisi tarvinnut mitään vaihtaa...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Luici
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Hel 2007

LähetäLähetetty: Per Huh 13, 2018 8:23 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

t11ker1 kirjoitti:
Maksoikohan Veholla roiskeläpät eteen ja taakse yhteensä jonkun 60e,


Kysyin veholta, eteen 60€ ja taakse 60€.
_________________
EG K23
HybridRacing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Woody Russel
Uusi käyttäjä


Liittynyt: 23 Maa 2013
Paikkakunta: Lappeenranta

LähetäLähetetty: Per Tou 11, 2018 9:31 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jumppasin ylätukivarsia paikalleen ja tuli huomattua, että raidetangon pallonivel kääntyy käsivoimin vasemmalle sekä oikealle. Klappia en havainnut suuntaan enkä toiseen.

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta vaihtokunnossa tuo taitaa olla vaikkei varsinaista klappia ole pituus eikä pystysuunnassa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Luici
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Hel 2007

LähetäLähetetty: Per Tou 11, 2018 9:41 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Noo, jos uuteen vertaa niin ei se kyllä mitenkään köykäsesti siinä liiku. Jos nyt on romut levällään niin äkkiäkös sen sinne vaihtaa. Voi olla että menee vielä pitkän aikaa, voi olla että alkaa viikon päästä koliseen.
_________________
EG K23
HybridRacing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Woody Russel
Uusi käyttäjä


Liittynyt: 23 Maa 2013
Paikkakunta: Lappeenranta

LähetäLähetetty: Per Tou 11, 2018 9:57 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitos nopeasta vastauksesta. Samansuuntaiset ajatukset oli itselläkin. Varmistin vain, kun ei ole ongelmia raidetankojen kanssa ollut aiemmin. Ma varattuna jo pikkuhuolto + aurauskulmat ja ihan sitä ajatellen ois varmaan hyvä vaihtaa se pää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Yleistä Hondasta Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 168, 169, 170  Seuraava
Sivu 169 Yht. 170

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group