IndexForumVideotLinkitGalleriaAutodata
Dynamiitti.com Foorumin päävalikko Dynamiitti.com

 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

CL9 k24a3 ja virittäminen
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Tekniikka - Honda
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Maa Hel 23, 2015 2:23 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vai tarkoititko TypeT nimenomaan KTuneria? Niillä ei ole tuollaista FlashProta vastaavaa ratkaisua.
_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TypeT
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 22 Hei 2010
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: Maa Hel 23, 2015 2:43 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaze kirjoitti:
Vai tarkoititko TypeT nimenomaan KTuneria? Niillä ei ole tuollaista FlashProta vastaavaa ratkaisua.


niin siis esim

http://www.hamotorsports.com/flashpro-tsx.html

VS

akkortin/tsx:n
http://www.hamotorsports.com/ktuner-user-board.html

molempiin ilmeisesti tarvitsee uuden ecun, mutta siis tarkoitin, että onko noilla itse softilla juurikaan eroa..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Yasei
Vuoden forumilainen 2007
<b>Vuoden forumilainen 2007</b>


Liittynyt: 05 Hei 2002
Paikkakunta: Itä Heidän

LähetäLähetetty: Maa Hel 23, 2015 3:11 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Aa sori, luin automaagisesti K-Pro...

Säätökokemusta ei vielä KTunerista ole, mutta luvattujen ominaisuuksien mukaan KTuner on lähempänä K-Proota eli siis parempi kuin FlashPro. Edellämainitut K-Pro / FlashPro erot vaikuttaisivat olevan samantyyppiset KTuner / FlashPro välillä.

Kaikki tietty riippuu hirveästi siitä, mitä tuolla softalla oikeasti pääsee sitten tekemään...
_________________
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
zof484
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 30 Tam 2005

LähetäLähetetty: Per Maa 25, 2016 5:54 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nyt on ktuner testattu.

Pieniä bugeja vielä mut saa homman hoidettuu.
Vakionopeudensäädin ei toimi, vsa toimii normaalisti.
Vakio laajakaista toimii ktunerin kanssa.

Vakio vs säädetty ktuner.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Corolla FX
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 30 Tou 2002
Paikkakunta: Keski-Suomi

LähetäLähetetty: Tii Maa 29, 2016 5:27 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Saa tänne kai vähän isommankin kuvan laittaa..
_________________
Toyota tykkää kun sillä ajetaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
zof484
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 30 Tam 2005

LähetäLähetetty: Kes Maa 30, 2016 1:02 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Corolla FX kirjoitti:
Saa tänne kai vähän isommankin kuvan laittaa..

Tuo dynokäppyrä isommaksi vai?

Lähinnä tota eroa tossa koitin näyttää nii eikös se näy tuosta
pienemmästäkin?
Typer teho topicissa lukemat.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TypeT
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 22 Hei 2010
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: Kes Maa 30, 2016 2:30 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

^ postimerkkejä ne oli sielläkin
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Kes Maa 30, 2016 3:25 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

^Kyse olikin lukemista. Kyllähän tuosta näkee eron käyrissä zoomaamattakin?

Itse en kyllä hirveesti ilkeis olla vaatimassa, hyvä että joku ylipäätään jakaa kokemuksiaan...
_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mikkozkii
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 23 Huh 2007
Paikkakunta: vantaa

LähetäLähetetty: Kes Maa 30, 2016 7:28 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaze kirjoitti:
^Kyse olikin lukemista. Kyllähän tuosta näkee eron käyrissä zoomaamattakin?

Itse en kyllä hirveesti ilkeis olla vaatimassa, hyvä että joku ylipäätään jakaa kokemuksiaan...


Niinpä, mahtaa zof484 olla ainut joka tänne foorumille mitään käppyröitä laittaa, nii kehtaa joku vielä rueta vinkumaan. Hyvähän se on päteä ku omat vehkeet on levällään eikä osata kasata niitä..

Edit: toivotaan että itekki sais kohta laittaa jotain esille
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Corolla FX
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 30 Tou 2002
Paikkakunta: Keski-Suomi

LähetäLähetetty: Kes Maa 30, 2016 10:49 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mielensäpahoittajat kaivautuivat koloistaan..
_________________
Toyota tykkää kun sillä ajetaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Tor Maa 31, 2016 7:56 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

En pahoittanut, ärsyttää lähinnä . Ihmettelen vaan mistä reiästä sinäkin aina putkahdat kommentoimaan jotain irrelevanttia.
_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mikkozkii
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 23 Huh 2007
Paikkakunta: vantaa

LähetäLähetetty: Tor Maa 31, 2016 5:04 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Corolla FX kirjoitti:
Mielensäpahoittajat kaivautuivat koloistaan..


Jep, meni koko loppuviikko pilalle
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TypeT
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 22 Hei 2010
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: Lau Huh 02, 2016 5:47 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mites muuten sit noi uudemmat earth dreamssit onko ne mitenkään verrannollisia näihin vanhempiin k24:iin osien osalta yms?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Sun Huh 03, 2016 8:44 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllähän ne selvästi pohjautuu tähän alkuperäiseen K-sarjalaiseen, esim. ydinkomponenttien mitoitus on hyvin varmasti edelleen sama. Ainakin suurimmalta osin. Mutta aika vähän on enää sellaista yhtäläisyyttä että osat menisi bolt-on moottorista toiseen. Ja esim. sylinterikansi on mennyt kokoajan huonompaan suuntaa virittelyn kannalta, ensin integroitu pakosarja ja myöhemmin kansi käänty vielä toisin päin.

Vähän sama homma kuin K20A versus K20C1.
_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jdm lude
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 25 Huh 2008
Paikkakunta: Loimaa

LähetäLähetetty: Per Huh 06, 2018 6:55 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onko joku perehtynyt k sarjalaisten laatikoihin? Lueskellut että kaikkien manuaaliaskien rattaat ja akselit sopisivat keskenään mutta onko jollain tietoa.

Kyse siis siitä että GZT5 askiin pitäisi saada EP3:n finaldrive sovitettua.
_________________
CR-V Elegance 2.0i -08
Accord 2.0i es -00
Prelude JDM 2.2 vtec -92
ex. Accord tourer 2.4 -03
ex. Accord 2.2 exi -90
ex. Accord 2.0 exi -91
ex. Civic 1.5 lsi -92
ex. Cbr 900rr -96
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Tekniikka - Honda Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
Sivu 5 Yht. 5

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group