IndexForumVideotLinkitGalleriaAutodata
Dynamiitti.com Foorumin päävalikko Dynamiitti.com

 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Honda Accord 2009-2015 yleistä keskustelua sekä kokemuksia.
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 87, 88, 89  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Yleistä Hondasta
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Rusakko
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 09 Tam 2014
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Maa Huh 16, 2018 3:57 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Moro,

175 tkm mittarissa ja eka alustakolina ilmeni jokunen viikko sitten ääntäen silloin tällöin ja nyt jo tuon tuosta.

Ääni *KLANG* kuuluu selvästi oikealta puolelta hitaissa vauhdeissa kun oikean puolen etupyörä osuu terävähköön monttuun tai kun ajaa teräväpiirteiseen hidastepattiin vähänkään vinossa kulmassa auton tärähtäen ja keinahtaen sivusuunnassa. Ääntä en saa paikallistettua etu- tai takapyörään. Ääni on niin voimakas, että varmasti kuuluu muille ohikulkijoille

Ääntä ei kuulu +40 km/h nopeuksissa, kattotelineistä repien tai kun on 3 henkeä + matkatavarat kyydissä. Ääni häviää myös joksikin aikaa (kymmenkiksi kilometrieksi/päiviksi), kun oikeen kanttaa kurveihin ja härnää alustaa. Eilen vaihdoin kesänakit ja ne kun on kovemmat, niin tuntuu, että kolisee herkemmin...

Missähän voisi olla vika? Kallistuksenvakaaja? Koiranluu? Joku tukivarsi? Jousi poikki (ei kai?)
_________________
Honda Accord Tourer i-DTEC AT 2011 Executive Business
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rusakko
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 09 Tam 2014
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Maa Huh 16, 2018 3:57 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

*tuplat*
_________________
Honda Accord Tourer i-DTEC AT 2011 Executive Business
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sjobbe
Kakkoskuski


Liittynyt: 21 Lok 2016
Paikkakunta: Espoo

LähetäLähetetty: Maa Huh 16, 2018 4:42 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Rusakko kirjoitti:
Moro,
Missähän voisi olla vika? Kallistuksenvakaaja? Koiranluu? Joku tukivarsi? Jousi poikki (ei kai?)


Jousi poikki käyttäytyy ainakin noin. Ei tarvi puuttua montaakaan senttiä ylä- tai alapäästä. Saa katsoa tarkkaan. Meidän kakkosautossa kävi juuri noin (Smart 451).
_________________
Honda Accord Tourer i-DTEC Type-S 2013
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sjobbe
Kakkoskuski


Liittynyt: 21 Lok 2016
Paikkakunta: Espoo

LähetäLähetetty: Maa Huh 16, 2018 4:52 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

sjobbe kirjoitti:

Vituiks män. ET50 vs. ET55 riitti että otti jarruihin kiinni. Mistä 5mm spaceri?


Vastatakseni itselle: motonet korjasi tilanteen tuotteella: http://www.motonet.fi/fi/tuote/6000051/Levikepalasarja-5MM-5x1143-641-HONDA

En ajatellu koskaan asentavani levikepaloja sillä vastustan niitä mutta nyt ei jäänyt vaihtoehtoa.

Kuvat:

* Lopputulos
* Uusi väli
* Spacer paikallaan
* Sivuprofiili

245/40R19 ET50
_________________
Honda Accord Tourer i-DTEC Type-S 2013
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
vwg4
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 16 Tou 2010
Paikkakunta: Oulu

LähetäLähetetty: Tii Huh 17, 2018 8:39 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

sjobbe kirjoitti:

* Spacer paikallaan


Jääkö nyt keskitys pelkästään pulttien varaan?
_________________
Accord Tourer i-CTDi -08
ex: VW Golf IV -99 TDI
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Antsa
Moderato-R
<b>Moderato-<font color=red>R</font></b>


Liittynyt: 25 Syy 2001
Paikkakunta: Oulu

LähetäLähetetty: Kes Huh 18, 2018 2:24 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

vwg4 kirjoitti:
sjobbe kirjoitti:

* Spacer paikallaan


Jääkö nyt keskitys pelkästään pulttien varaan?


Vähän kyllä näyttää siltä
_________________
Honda HR-V 1.6i-DTEC Executive -16
Ex- Civic 1.8i Tourer -16, Accord 2.2i-dtec AT tourer executive -09
"What's the point of driving a Honda if you can't show it off"-Superintendent Chalmers
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
sjobbe
Kakkoskuski


Liittynyt: 21 Lok 2016
Paikkakunta: Espoo

LähetäLähetetty: Kes Huh 18, 2018 3:00 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Antsa kirjoitti:
vwg4 kirjoitti:
sjobbe kirjoitti:

* Spacer paikallaan


Jääkö nyt keskitys pelkästään pulttien varaan?


Vähän kyllä näyttää siltä

Juu. Ajelen nyt näillä kunnes jenkeistä saapuu 3mm versiot. Haluan mahdollisimman ohkaset, koska spacerit on perseestä.

Ei ravista lainkaan 0-120km/h nopeuksissa, vaikka keskitys on vain pulteilla, eli siltäosin homma ok. Ainoa mikä painaa mieltä on että muttereilta on nyt 5mm pois kierteistä ja siksi tilasinkin 3mm versiot.

Jos joku kaipaa 4kpl 5mm spacereita niin kohta saa halvalla vähän käytetyt
_________________
Honda Accord Tourer i-DTEC Type-S 2013
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BussiJussi
Uusi käyttäjä


Liittynyt: 25 Tam 2015
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: Maa Huh 30, 2018 7:47 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

2009, 185tkm ajettu Exe kyseessä. KUULEMAN MUKAAN (en tiedä missä/kuka tehnyt) DPF puukotettu, 400NM ohjelma sisässä, EGR toiminnassa! Jättääkö joku ohjelmoija näitä EGR:iä yleensä käyttöön DPF:n poistamisen/ohjelmoinnin yhteydessä? Paljo maksaa pelkkä EGR:n ohjelmallinen poistaminen? Mietinnän alla, laitattaisko 225/480 ohjelman...Perutelkaa, miksi kannattaa 600,- uhrata rahaa, kun näinkin toimii, ja kohtuudella tolla 400nm ohjelmalla menee. Liekö jotain 180hp, en tiedä, kun ei tietoa missä ohjelmoitu...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
är-rä
Kakkoskuski


Liittynyt: 06 Huh 2010

LähetäLähetetty: Maa Huh 30, 2018 6:36 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

-09 Accordia manuaali askilla menossa ihmettelemään viikonloppuna, onko jotain tiettyä mitä kannattaa lähemmin ihmetellä? Noin 100tkm ajettu, joten ei luulis suurempaa murhetta vielä olevan.
_________________
CTR-04
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kaale
Uusi käyttäjä


Liittynyt: 06 Hel 2014
Paikkakunta: Lieto

LähetäLähetetty: Tii Tou 01, 2018 5:11 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kytkimen ulina liikkeelle lähtiessä kannattaa kuullostella. Jos bensa ja ulinaa kuuluu luistattaessa niin merkki kytkinlevyn lasittumisesta, joka ei sinällään haittaa. On vaan ärsyttävää kuunnella.
_________________
Honda Accord Tourer 2,0 Executive 2010
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Antsa
Moderato-R
<b>Moderato-<font color=red>R</font></b>


Liittynyt: 25 Syy 2001
Paikkakunta: Oulu

LähetäLähetetty: Kes Tou 02, 2018 11:50 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

BussiJussi kirjoitti:
2009, 185tkm ajettu Exe kyseessä. KUULEMAN MUKAAN (en tiedä missä/kuka tehnyt) DPF puukotettu, 400NM ohjelma sisässä, EGR toiminnassa! Jättääkö joku ohjelmoija näitä EGR:iä yleensä käyttöön DPF:n poistamisen/ohjelmoinnin yhteydessä? Paljo maksaa pelkkä EGR:n ohjelmallinen poistaminen? Mietinnän alla, laitattaisko 225/480 ohjelman...Perutelkaa, miksi kannattaa 600,- uhrata rahaa, kun näinkin toimii, ja kohtuudella tolla 400nm ohjelmalla menee. Liekö jotain 180hp, en tiedä, kun ei tietoa missä ohjelmoitu...


Ihan omistajasta kiinni onko halunnut tuon egr jättää toimintaan. Ainakaan manuaalissa ei kytkin varmasti kestä tuota 480nm ja epäilen muutenkin tuleeko oikeasti noin paljon vielä lisää niin että vehkeet kestää vakiona.
_________________
Honda HR-V 1.6i-DTEC Executive -16
Ex- Civic 1.8i Tourer -16, Accord 2.2i-dtec AT tourer executive -09
"What's the point of driving a Honda if you can't show it off"-Superintendent Chalmers
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
-JaneZki-
Uusi käyttäjä


Liittynyt: 21 Tou 2013
Paikkakunta: Tampere

LähetäLähetetty: Kes Tou 02, 2018 2:23 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onkos muilla alkanut Tourerissa puskea ruostekukkaa takapuskurin ja takakylkipellin saumaan?

Seurannut tuota jonkin aikaa pesujen yhteydessä, kun on aina pientä hiekkaa saumassa, joka nyt sitten syönyt itsensä maalista läpi.


_________________
Accord CW1 & CB1000R
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BussiJussi
Uusi käyttäjä


Liittynyt: 25 Tam 2015
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: Kes Tou 02, 2018 5:32 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Antsa kirjoitti:
BussiJussi kirjoitti:
2009, 185tkm ajettu Exe kyseessä. KUULEMAN MUKAAN (en tiedä missä/kuka tehnyt) DPF puukotettu, 400NM ohjelma sisässä, EGR toiminnassa! Jättääkö joku ohjelmoija näitä EGR:iä yleensä käyttöön DPF:n poistamisen/ohjelmoinnin yhteydessä? Paljo maksaa pelkkä EGR:n ohjelmallinen poistaminen? Mietinnän alla, laitattaisko 225/480 ohjelman...Perutelkaa, miksi kannattaa 600,- uhrata rahaa, kun näinkin toimii, ja kohtuudella tolla 400nm ohjelmalla menee. Liekö jotain 180hp, en tiedä, kun ei tietoa missä ohjelmoitu...


Ihan omistajasta kiinni onko halunnut tuon egr jättää toimintaan. Ainakaan manuaalissa ei kytkin varmasti kestä tuota 480nm ja epäilen muutenkin tuleeko oikeasti noin paljon vielä lisää niin että vehkeet kestää vakiona.


Tack. Kyseessä automaatti. Tehot ilmoitti eräs "lastuttaja" jonka firman ohjelmia useampi suositellut... Taidan antaa toimivan laitteen antaa olla, ja keskityn vaikka ulkonäkö yms. "tärkeisiin" asioihin. Ihan pirteä tuolla kevyellä "lastulla", kun muistaa kylillä ja pikkuteillä s-asennolla lootan pitää!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rusakko
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 09 Tam 2014
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Lau Tou 05, 2018 7:52 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

sjobbe kirjoitti:
Rusakko kirjoitti:
Moro,
Missähän voisi olla vika? Kallistuksenvakaaja? Koiranluu? Joku tukivarsi? Jousi poikki (ei kai?)


Jousi poikki käyttäytyy ainakin noin. Ei tarvi puuttua montaakaan senttiä ylä- tai alapäästä. Saa katsoa tarkkaan. Meidän kakkosautossa kävi juuri noin (Smart 451).


Auto kävi välihuollossa ja peukalonpään kokoinen kivi löytyi etujousen ja jonku kupin/lautasen välistä. Ääni ei kyllä minusta vaikuttanut tuolta vaihtoehdolta, mutta eipä sieltä muutakaan löytynyt. Hyvä näin.

Sen sijaan viikko sitten syttyi akku-/latauksenvalo ja totesin ettei lataa. Huolto vahvisti asian ja vaihtoi +1000 € originaalilaturin. Tuli kusetettu olo, mutta elämä on... tarvikelaturia ei ollut saatavilla ja sekin kuulemma 800 € möykky.

Mutta nyt on uudet öljyt koneessa ja tomaatissa, jarrut herkistetty, ilmansuodattimet vaihdettu ja tankki täynnä, joten jospa se taas tästä
_________________
Honda Accord Tourer i-DTEC AT 2011 Executive Business
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
xspeed
Kakkoskuski


Liittynyt: 19 Nov 2013
Paikkakunta: Vantaa

LähetäLähetetty: Lau Tou 05, 2018 11:12 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Rusakko kirjoitti:
sjobbe kirjoitti:
Rusakko kirjoitti:
Moro,
Missähän voisi olla vika? Kallistuksenvakaaja? Koiranluu? Joku tukivarsi? Jousi poikki (ei kai?)


Jousi poikki käyttäytyy ainakin noin. Ei tarvi puuttua montaakaan senttiä ylä- tai alapäästä. Saa katsoa tarkkaan. Meidän kakkosautossa kävi juuri noin (Smart 451).


Auto kävi välihuollossa ja peukalonpään kokoinen kivi löytyi etujousen ja jonku kupin/lautasen välistä. Ääni ei kyllä minusta vaikuttanut tuolta vaihtoehdolta, mutta eipä sieltä muutakaan löytynyt. Hyvä näin.

Sen sijaan viikko sitten syttyi akku-/latauksenvalo ja totesin ettei lataa. Huolto vahvisti asian ja vaihtoi +1000 € originaalilaturin. Tuli kusetettu olo, mutta elämä on... tarvikelaturia ei ollut saatavilla ja sekin kuulemma 800 € möykky.

Mutta nyt on uudet öljyt koneessa ja tomaatissa, jarrut herkistetty, ilmansuodattimet vaihdettu ja tankki täynnä, joten jospa se taas tästä


Kyllä on tarvikelaturia saatavilla ja sen hinta on vaihdettuna 400-500 euron luokkaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sjobbe
Kakkoskuski


Liittynyt: 21 Lok 2016
Paikkakunta: Espoo

LähetäLähetetty: Maa Tou 07, 2018 11:16 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

xspeed kirjoitti:

Kyllä on tarvikelaturia saatavilla ja sen hinta on vaihdettuna 400-500 euron luokkaa.


Haha, käänsit sitten puukkoa haavassa
_________________
Honda Accord Tourer i-DTEC Type-S 2013
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ramram
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 11 Jou 2001
Paikkakunta: Vaasa

LähetäLähetetty: Maa Tou 07, 2018 12:55 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Rusakko kirjoitti:


Sen sijaan viikko sitten syttyi akku-/latauksenvalo ja totesin ettei lataa. Huolto vahvisti asian ja vaihtoi +1000 € originaalilaturin. Tuli kusetettu olo, mutta elämä on... tarvikelaturia ei ollut saatavilla ja sekin kuulemma 800 € möykky.



Eikö nykylatureita voi korjata?
_________________
CR-V 2.2 i-Dtec Exe Adv AT -10
Accord 2.0iLS -97
Civic 1.3 HB -86

Emännän:
Jazz 5D 1.4i Elegance -09
Civic HB 1.3 DXi -94
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rusakko
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 09 Tam 2014
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Maa Tou 07, 2018 3:58 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

sjobbe kirjoitti:
xspeed kirjoitti:

Kyllä on tarvikelaturia saatavilla ja sen hinta on vaihdettuna 400-500 euron luokkaa.


Haha, käänsit sitten puukkoa haavassa


Ottaen huomioon kaikki muut akuutit v***ksen aiheet, niin llaturikeissi ei tunnu missään. Toimpahan esille sen mitä hintoja hommasta pyydetään. Ja tyhmähän ei ole se joka pyytää, vaan...
_________________
Honda Accord Tourer i-DTEC AT 2011 Executive Business
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rusakko
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 09 Tam 2014
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Maa Tou 07, 2018 4:01 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ramram kirjoitti:
Rusakko kirjoitti:


Sen sijaan viikko sitten syttyi akku-/latauksenvalo ja totesin ettei lataa. Huolto vahvisti asian ja vaihtoi +1000 € originaalilaturin. Tuli kusetettu olo, mutta elämä on... tarvikelaturia ei ollut saatavilla ja sekin kuulemma 800 € möykky.



Eikö nykylatureita voi korjata?
Luulisin, vähän varmaan viasta riippuu. Vaikea kuvitella, että laturi olisi kovin monimutkainen vekotin.
_________________
Honda Accord Tourer i-DTEC AT 2011 Executive Business
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jakke69
Uusi käyttäjä


Liittynyt: 27 Syy 2016
Paikkakunta: Lahti

LähetäLähetetty: Maa Tou 07, 2018 6:41 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla maksoi -10 dtec Accoon muistaakseni 600e laturi vaihtotöineen,jotain ongelmaa siinä laturin saamisessa muistaakseni oli.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Jaska
Moderato-R
<b>Moderato-<font color=red>R</font></b>


Liittynyt: 17 Tam 2002
Paikkakunta: Turku

LähetäLähetetty: Maa Tou 21, 2018 1:37 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onko jollain Accord 2013 farkun hanttarin puolen sumuvalon varaosanumeroa tiedossa tai mistäs sen saa ongittua helposti?

Vaihtoehtoisesti linkki vaikka saksalaiseen verkkokauppaan olisi todella jees.

Kiitos etukäteen
_________________
Honda Accord Tourer 2,4i Executive AT
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jaska
Moderato-R
<b>Moderato-<font color=red>R</font></b>


Liittynyt: 17 Tam 2002
Paikkakunta: Turku

LähetäLähetetty: Tii Tou 22, 2018 7:40 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

33900stka11

Siitä
_________________
Honda Accord Tourer 2,4i Executive AT
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Suugi
Moderato-R
<b>Moderato-<font color=red>R</font></b>


Liittynyt: 26 Syy 2001
Paikkakunta: Ylöjärvi

LähetäLähetetty: Tii Tou 22, 2018 11:36 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onko muilla bensamallin Accordin omistajilla ollut ongelmaa, että kaasulla/moottorijarrutuksella ajaessa on havaittavissa selvää nykimistä oli ilmastointi päällä tai ei. Ostin 2.0 Bensa Accon tuossa reilu puoli vuotta sitten ja talvirenkailla ei ollut mitään nykimistä. Nykiminen alkoi kesäkummit alle pistäessäni, mutta vaikka vapaalla vaihteella laskettelisi niin en huomaa mitään, eli tuskin on vanteissakaan huono tasapaino/soikeat. Olisiko ideoita ennen kalliiseen diagnoosiin vientiin? Autolla on ajettu noin 147tkm.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
toke80
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 03 Tam 2010
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Kes Tou 23, 2018 4:19 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Samanlaista nykimistä ilmeni juuri tuossa omassakin dieselissä.Vedättäessä etupäässä tuntuu ravistusta ja muutenkin tuntuu olevan tehoja kateissa.Voiko esim likainen naftasuodatin aiheuttaa tuollaista?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
toke80
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 03 Tam 2010
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Sun Tou 27, 2018 8:42 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

toke80 kirjoitti:
Samanlaista nykimistä ilmeni juuri tuossa omassakin dieselissä.Vedättäessä etupäässä tuntuu ravistusta ja muutenkin tuntuu olevan tehoja kateissa.Voiko esim likainen naftasuodatin aiheuttaa tuollaista?

edit:käytin auton eilen leimalla ja pyysin syynään etupään huolella jos löytys jostain väljää mikä aiheuttaa tuota ravistamista,mutta ei inssi löytäny mistään väljää osaa.Tarkemmin tutkittuani huomasin että 70-80 km/h nopeudessa ravistus on pahimmillaan ja katoaa 100km/h nopeuden jälkeen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
xspeed
Kakkoskuski


Liittynyt: 19 Nov 2013
Paikkakunta: Vantaa

LähetäLähetetty: Sun Tou 27, 2018 2:32 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

toke80 kirjoitti:
toke80 kirjoitti:
Samanlaista nykimistä ilmeni juuri tuossa omassakin dieselissä.Vedättäessä etupäässä tuntuu ravistusta ja muutenkin tuntuu olevan tehoja kateissa.Voiko esim likainen naftasuodatin aiheuttaa tuollaista?

edit:käytin auton eilen leimalla ja pyysin syynään etupään huolella jos löytys jostain väljää mikä aiheuttaa tuota ravistamista,mutta ei inssi löytäny mistään väljää osaa.Tarkemmin tutkittuani huomasin että 70-80 km/h nopeudessa ravistus on pahimmillaan ja katoaa 100km/h nopeuden jälkeen.


Renkaiden tasapainoitus kunnossa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
toke80
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 03 Tam 2010
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Sun Tou 27, 2018 7:06 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

En kyllä jaksa uskoa että johtuu renkaista koska vapina tulee vain kun kiihdyttää eli kun kone vääntää,muuten menee kuin juna eikä väpätä mikään.Voisihan sitä kuitenki kokeilla vaihtaa renkaita edestä taakse.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Järppä
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 07 Elo 2003
Paikkakunta: Stadissa, ladon takana

LähetäLähetetty: Maa Tou 28, 2018 5:01 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

toke80 kirjoitti:
En kyllä jaksa uskoa että johtuu renkaista koska vapina tulee vain kun kiihdyttää eli kun kone vääntää,muuten menee kuin juna eikä väpätä mikään.Voisihan sitä kuitenki kokeilla vaihtaa renkaita edestä taakse.


Moottorin tukikumit kunnossa?
_________________
E91 M-Sport
Ex :E46 314Ci smg 2002
Ex:1-Series E82
Ex:R-24779
Ex:Honda Civic EP2 2004
Ex:Honda Accord CC7 1995
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
toke80
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 03 Tam 2010
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Maa Tou 28, 2018 3:57 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Renkaiden vaihdolla ei ollut vaikutusta vapinaan,mutta vetaria ravistellessa renkaat ilmassa löysin pystyklappia molemmilta sisemmistä puolilta n 1-2mm verran.Onkos tollanen pien välys normaalia näissä?Moottorinkumit täytyy vielä käydä lävitse seuraavaksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jakke69
Uusi käyttäjä


Liittynyt: 27 Syy 2016
Paikkakunta: Lahti

LähetäLähetetty: Lau Kes 02, 2018 4:23 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Acco mennyt nyt viikon sisällä 2 kertaa vikatilaan ja regerointi valo syttynyt,huollossa tehtiin pakkopoltto pari päivää sitten,outoa ettei vikamuistista löytynyt ilmoituksia vaikka valo palaa ja tehot pois.Nyt on vikatilassa taas,merkkihuoltoon vietävä jos vaikka joku selvyys tulisi.Ajettu noin 140tkm.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Yleistä Hondasta Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 87, 88, 89  Seuraava
Sivu 88 Yht. 89

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group