IndexForumVideotLinkitGalleriaAutodata
Dynamiitti.com Foorumin päävalikko Dynamiitti.com

 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

EG K23
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 38, 39, 40
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Projektit
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Luici
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Hel 2007

LähetäLähetetty: Maa Tou 09, 2016 1:07 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Huudellaas tännekkin pitkästä aikaa ettei vallan pääse unohtuun. Katiska on taas leimattu ja ajossa. Kylki on edelleen rypyssä niinku ralliautossa kuuluukin olla. Tämän hetken vapaa ajan puutteella ja massiivisella motiovaation puutteella, kylki ei ainakaan tänä kesänä suoristu.

Samalla kun pesin auton niin huomasin että kuskin puolelta tippu takakaaren alusta kämmenen kokonen pala maalia, ilmeisesti maaliin alle päässy kostetta ja pohjamaali ei Rust bullettiin kovin hyvin tartu. Eli melkein on ylimaalaus jos hyvän haluaa.

Nelosen synkro rusahtaa aika helposti, ja vetarit taitaa olla tiensä päässä kolinan puolesta. Takaspoilerista on lähteny melkein kaikki lakat, ja konepellin reunoissa havaittavissa samaa ominaisuutta.

Ainut mikä nyt vielä kiinnostaisi testata, on RE85. Muuten ei muuta kun kovaa ajoa, ja eläkepäivien odotusta että on aikaa taas harrasta.
_________________
EG K23
HybridRacing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
TypeT
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 22 Hei 2010
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: Tii Tou 10, 2016 8:02 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jos ei oo rahapolitiikka ongelmia ni helpohkostihhan sitä saa pikkuhiljaa eteenpäin kun pistää osia tilaukseen motivaatiota odotellessa... ja vaikka irrottelee spoikkaa jne
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Urran
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 28 Elo 2004
Paikkakunta: Kerava

LähetäLähetetty: Tii Tou 10, 2016 9:46 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ja toihan tavallaan tuo pientä motorsport henkisyyttä et vähemmän kiinnitetään siihen estetiikkaan huomiota. Jos pusu ei vaikuttanu alustageometriaan niin tee ensihoito ruosteelle, RE85 kartat ja kovaa ajoa!
_________________
Subaru Legacy 2.0GT spec B Tuned by STi, Subaru Legacy 2.0GT spec B Wagon -03 EJ20, Mitsubishi Galant Dynamic-4 -89 4G63
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Luici
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Hel 2007

LähetäLähetetty: Kes Tou 11, 2016 11:21 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ajoa vaan, ja rahat juodaan. Tallistakin tein Mancaven joten ei tarvi sielläkä paljoo mitää tehä tilan puolesta
_________________
EG K23
HybridRacing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Luici
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Hel 2007

LähetäLähetetty: Maa Hei 18, 2016 9:18 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vissiinki taas menossa VTC ratas. Kauan se saatana kestiki. Kylmänä ku polkasee käyntiin niin ihme rallatuskolina taas kuuluu siihe asti ku ölppä kerkee yläkertaan.
_________________
EG K23
HybridRacing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Tii Hei 19, 2016 6:33 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Erikoisen nopeasti kyllä porsinut taas jos ääni siitä tulee. Häviskö se rallatus viimeksi samantien täydellisesti uudella rattaalla?
_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Luici
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Hel 2007

LähetäLähetetty: Tii Hei 19, 2016 8:38 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juu loppu. Nyt on samanlaista alkavaa räksätystä kun viimeks, katotaan nyt miten nopsaan pahenee.
_________________
EG K23
HybridRacing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Luici
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Hel 2007

LähetäLähetetty: Per Huh 13, 2018 6:23 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jaahas, oiskos se taas aika ottaa tämäkin vekotin työnalle. Suunnitelmissa kun olis taas kesällä ottaa auto ajoon.

Tänään alottelin oikomaan tota muutama kesä sitten ruttuun ajettua kylkeä, siinä toivossa että en kyllä jaksa/viitti alkaa sitä koko kylkeä vaihtamaan. Kyllä siitä aikas hyvän sai. Pakkelia tietysti vaatii.

Sitten selvis syy siihen miksi kovalla sateella alkoi lattia kastumaan. Kun ensin luulin että vesi tunkee jostakin konehuoneen puolelta sisälle, mutta tossa kun aloin tiivisteitä irrotella kun repsottivat, niin huomasin että tuulilasin liimat irronnut, puolet tuulilasista irti, korroosio iskeny. Eli se pitää repiä irti, hioo pinnat ja liimaillan uudestaan.

Sitten olis 4 synkro vaihtokunnossa, normi ajossa toimii moitteetta, mutta kun oikeen ajetaan, niin sitte myös sorvataan.

Käynnistäessä se nokkapyörä TAAS räksättää sen sekunnin kun kylmänä käynnistää, mistä lie sekin johtuu, ei se uusikaan siellä kau ole ollu.

Yasein kanssa tossa oli jossain välissä myös puhetta että jos säädettäis vekotin viinalle, nyt kun tästäkin tuppukylästä sitä saa.

Kuvia en jaksa tänne foorumille alkaa tunkeen, menee liian vaikeeks kun niitä ei saa suoraan laitteelta tänne jaettua.
_________________
EG K23
HybridRacing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
*h22a*
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 01 Elo 2008
Paikkakunta: Porvoo

LähetäLähetetty: Per Huh 13, 2018 6:51 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Miten ton oikomisen hoidit, sisäpuolelta vaan monoa vai miten?
Ei sulla mahdollisuutta nyppärille tms ole?

Ja lasille oli varmaan kaikki primerit jne laitettu, mielenkiintosta
että nyt jo irtoaa..?
_________________
Accord H22A
Civic "EK" -96
Civic EJ -99
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Luici
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Hel 2007

LähetäLähetetty: Per Huh 13, 2018 7:19 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

*h22a* kirjoitti:
Miten ton oikomisen hoidit, sisäpuolelta vaan monoa vai miten?
Ei sulla mahdollisuutta nyppärille tms ole?

Ja lasille oli varmaan kaikki primerit jne laitettu, mielenkiintosta
että nyt jo irtoaa..?


Oikominen ensin ihan potkimalla sisäpuolta ja nyt äsken naputtelin vasaran kumisella kahvapäällä ja laudanpätkällä. Sai tolla tyylillä sen verran suoraan että ei vaadi vetotyökalua.

Joo oli ihan kunnon töhnät lasin kiinnittämiseen, liekkö sitte päässy sisäpuolelta korroosio tiivisteen alle.

Tossa nykykunto https://www.instagram.com/p/BhhORbxgt5T/
_________________
EG K23
HybridRacing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Luici
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Hel 2007

LähetäLähetetty: Maa Huh 16, 2018 5:10 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tänään irrottelin tuulilasin kokonaan. Hantin puoli oli ainut reuna mikä oli kunnolla kiinni ja piti oikeen langalla irrottaa. Alareunan liimat lähti maaleineen irti lasia nostamalla, pohjamaali jäi, yläreuna ja kuskin reuna täysin ruosteessa.

Tossa kun nyt kattelin paikkoja mistä maalit on ns. Tippunu, niin kaikista kohdista paistaa tämä joku olisko ollu Rust Bullet pohjamaali mitä oli sudittu tiettyihin kohtiin jo ennen kun koppa tuli mulle. Ilmeisesti onko sitten jotenkin tarttumaton pinta tossa maalissa en tiiä.

Lasikin meni saatana vähän hantin reunasta halki, 5cm, mutta olkoot, uutta en ala hommaan.
_________________
EG K23
HybridRacing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
HiTec
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 29 Nov 2009

LähetäLähetetty: Maa Huh 16, 2018 6:40 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Noi perus ruosteenesto/ruosteenmuunninmaalit ei oikein tykkää tujuimmista maaleista/liimoista päällään, liekö käyny joku perinteinen kiehumisreaktio tuulilasiliiman ja ruostemaalin välillä. Yleensähän tonne lasin väliin ilmestyy ruosteet tuulilasienvaihtopuljujen laiskojen ja huolimattomien lasien vaihdon takia. Eli vedetään maalipinta rikki vanhaa lasia poistaessa ja luotetaan että ei siihen ruoste ota kun vedetään vaan liimat päälle ja uusi lasi kiinni. Itelläkin Coupessa tuulilasin karmit ruosteessa. Listat kun otti irti niin näki selvästi että maalipinta raaputettu puhki ja ruoste lähteny niistä liikkeelle.
_________________
Adrian EK D15 kirjoitti:

You sir are like a human swiss army knife.. can do just about anything
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Luici
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Hel 2007

LähetäLähetetty: Tii Huh 17, 2018 3:58 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vihdosta viimein sain aikaseks hommata uudet käytetyt keskäkumit, samalla kun väänsin muttereita kiinni niin huomasin että ihmeen paljon takarengas liikku sivulle kun kunnolla väänsi mutteria kiinni. Hetken tutkittua asiaa selvis että Skunk2 säädettävien ylätukivarsien puslat on aika valmiit, hirvee klappi molemmin puolin. 15tkm ajettu ja vaihtokunnossa. taidan tehdä vaan uudet holkit niihin niin saa nekin paikalleen.
_________________
EG K23
HybridRacing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Luici
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Hel 2007

LähetäLähetetty: Maa Huh 23, 2018 11:54 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tänään haettu kippoon leima ja taas pääsee. Yksi asia mikä tässä nyt hiertää on tyhjäkäyntimoottorin toiminta. Risteykseen pysähtyessä jää kierrokset sinne 2k joksinkin aikaa ennen kun tippuvat. Pitäis päästä sitä säätään, mutta mulla ei ole nykysessä läppärissä tota auton karttaa tallessa, ja nyt kun latasin uuden kmanagerin niin se ilmottaa että ecun versio on liian vanha. Jotenki tars saada ecusta toi kartta pihalle kait.
_________________
EG K23
HybridRacing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Tii Huh 24, 2018 8:21 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juu todennäköisesti IACV dutya pitäisi puottaa napsun verran. Siis nimenomaan ecun version vanhuutta herjaa? Ei firmwarea esim.?

Itsellä tuli joskus herjaa, tosin vanhasta softan/ SManagerin versiosta, vaikka olin juuri ladannu viimeisimmän vakaan version. No, se korjaantui kun latasin vielä beetta-versioon, mikä oli kaikista viimeisin mahdollinen.
_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Luici
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Hel 2007

LähetäLähetetty: Tii Huh 24, 2018 9:19 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaze kirjoitti:
Juu todennäköisesti IACV dutya pitäisi puottaa napsun verran. Siis nimenomaan ecun version vanhuutta herjaa? Ei firmwarea esim.?

Itsellä tuli joskus herjaa, tosin vanhasta softan/ SManagerin versiosta, vaikka olin juuri ladannu viimeisimmän vakaan version. No, se korjaantui kun latasin vielä beetta-versioon, mikä oli kaikista viimeisin mahdollinen.


Näin ymmärsin, että ecuun ladattu tiedosto on liian vanha uusimmalle Kmanagerille. Oisko se nyt ollu 2013 kun tota on viimeks rukattu. Yasein pitäs katella löytääkö se koneeltaan viimesimmän kartan niin sais ladattua sen uudestaan eculle. En oo yhtään perehtyny miten eculta koneelle lataaminen onnistuu, vai onnistuuko lainkaan.
_________________
EG K23
HybridRacing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
HiTec
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 29 Nov 2009

LähetäLähetetty: Kes Huh 25, 2018 5:41 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Toihan on ihan perseestä ja järjetöntä että kun kmanager päivittyy niin vanhalla versiolla tehtyä karttaa ei saa ecusta pihalle.

Näkyy olevan maailmalla paljo samaa ongelmaa ja ihmettelyä.

Lainaus:
You cannot download old versions of the software. You should always use the newest version of the software.


Lainaus:
Problem with that is I can't even datalog any more as my .kal is from an older version of kmanager. The place where I got it mapped won't give me the map to up load again with the latest version of kmanager.
:?


Lainaus:
Your only option then is using the newest version of software, go to Online, Tools and download the calibration from the ecu. If that does not work you will have to go to file new and start from a new calibrion.


Aikaa hienoo tuotetukea hondatalta.
_________________
Adrian EK D15 kirjoitti:

You sir are like a human swiss army knife.. can do just about anything
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
HiTec
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 29 Nov 2009

LähetäLähetetty: Kes Huh 25, 2018 5:41 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuplat jostain syystä.
_________________
Adrian EK D15 kirjoitti:

You sir are like a human swiss army knife.. can do just about anything
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Kes Huh 25, 2018 2:11 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onhan noita vastaavia tapauksia tullut vastaan mm. ohjelmistopuolella, eivät vaan osaa ottaa asiaa edes huomioon tai sitten ei voi yksinkertaisesti tehdä yhteensopivaksi taaksepäin jonkun huomattavemman muutoksen jälkeen.


Ootko koittanut asentaa jotain vanhaa KPro versiota ja ladata karttaa ecusta sillä?
_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Luici
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Hel 2007

LähetäLähetetty: Kes Huh 25, 2018 3:40 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaze kirjoitti:
Onhan noita vastaavia tapauksia tullut vastaan mm. ohjelmistopuolella, eivät vaan osaa ottaa asiaa edes huomioon tai sitten ei voi yksinkertaisesti tehdä yhteensopivaksi taaksepäin jonkun huomattavemman muutoksen jälkeen.


Ootko koittanut asentaa jotain vanhaa KPro versiota ja ladata karttaa ecusta sillä?


En oo vielä, mutta siitä löysin infoo että sillai homman vois saada tomiin. Eka vanhalla ohjelmalla kartta ecusta ulos, ja sitte uudella takas sisään. Jotkut sanoo että kartta voi kyllä vahingoittua tällä kikkailulla, mene ja tiedä.
_________________
EG K23
HybridRacing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
HiTec
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 29 Nov 2009

LähetäLähetetty: Kes Huh 25, 2018 7:41 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ilmeisesti kuitenkaan vanhempaa KManagerin versiota ei saa käyttää kun mitä KPro kortin firmis tukee? Hondatalla pelotellaan että ei missään nimessä saa "downgreidata" ainakaan alemmas kun kortin fw versio, ei selitetty miksi, mut jotain voi vissiin mennä solmuun.
_________________
Adrian EK D15 kirjoitti:

You sir are like a human swiss army knife.. can do just about anything
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Luici
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Hel 2007

LähetäLähetetty: Tor Huh 26, 2018 6:31 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oolrait, no koitan onnistuuko koneelta ladata toi vanha kartta uudestaan.
_________________
EG K23
HybridRacing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Luici
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Hel 2007

LähetäLähetetty: Per Huh 27, 2018 8:01 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jees, homma saatiin pelittään. Piti jotenki avata sähköpostin kautta kartta kmanagerilla, sitten tallentaa kartta ninku kmanagerin kautta niin se löyty koneelta ja upload ja säätö ja save and done.
_________________
EG K23
HybridRacing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Lau Huh 28, 2018 6:59 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Aika selkee . Hyvä juttu että sai toimii.
_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Luici
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Hel 2007

LähetäLähetetty: Tor Tou 03, 2018 1:58 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ihme, ja vetarin sisempi suojakumi paskana. Näitä saa kans kokoajan vaihtaa. Tehtaalaiset oli aivan paskat kovat koppurat, halkes heti, ja nyt menossa toiset jo sormi menee läpi ku työntää.
_________________
EG K23
HybridRacing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Luici
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Hel 2007

LähetäLähetetty: Per Kes 22, 2018 11:24 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juhannuksia!

Vikakoodia P0123 tuuttaa ruutuun kun antaa vähä enemmän happee koneelle. Ainoastaan kun monottaa ja kierrokset nousee sinne johki 7k paremmalle puolelle. Koneen ääni muuttuu heti ja veto loppuu. Elikätten jos oikein ymmärsin niin TPS siellä ittestänsä ilmottelee.
_________________
EG K23
HybridRacing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Audiojack
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 18 Kes 2012
Paikkakunta: Orimattila/Valkeakoski

LähetäLähetetty: Per Kes 22, 2018 3:36 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Luici kirjoitti:
Juhannuksia!

Vikakoodia P0123 tuuttaa ruutuun kun antaa vähä enemmän happee koneelle. Ainoastaan kun monottaa ja kierrokset nousee sinne johki 7k paremmalle puolelle. Koneen ääni muuttuu heti ja veto loppuu. Elikätten jos oikein ymmärsin niin TPS siellä ittestänsä ilmottelee.


Liian korkea signaalijännite TPS:ltä, eli luultavasti jotain yli 4.5 volttia (referenssi 5) voisi kai johtua rikkinäisestä TPS:stäkin, mutta kannattaisi tutkia mitä se anturi tosiasiassa näyttää. K-Pron kanssa tietääkseni voi kalibroidakin tuon, jos vaikkapa TPS toimii muuten hyvin. Jos kaasuläpän mahdolliset asennot on vaikka 0-100 mutta anturi näyttää välillä että 101 niin voi vaatia pienen kalibroinnin.
_________________
"Eihän näistä etuvetosista oo ees verryttelyks"
1988 Opel Corsa 2.0i
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Luici
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Hel 2007

LähetäLähetetty: Kes Kes 27, 2018 1:54 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo rukkasin joku aika sitten kaasuvaijeria, mutta kalibroin kyllä kaasun. Pitää koittaa uudestaan vielä.
_________________
EG K23
HybridRacing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Projektit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 38, 39, 40
Sivu 40 Yht. 40

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group