IndexForumVideotLinkitGalleriaAutodata
Dynamiitti.com Foorumin päävalikko Dynamiitti.com

 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Missä myydään katusliksejä?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Rata ja ralli
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Anakonda
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 02 Kes 2005

LähetäLähetetty: Kes Huh 02, 2008 9:42 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ahaa.. Kulakki siis kanssa hankkinut alle Toyoa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JCD
Bannattu käyttäjä
<b>Bannattu käyttäjä</b>


Liittynyt: 12 Hel 2007

LähetäLähetetty: Tii Huh 08, 2008 5:48 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

http://www.toyo.fi/kesarenkaat.htm

Tosiaan R888 on poistettu tuolta valikoimista, erikoistilauksella voisi saada jos tilaisi monta. Tuskin maahantuoja rahasta kieltäytyy.

http://www.toyo.co.uk
http://www.toyo.co.uk/productdetail.php?identity=products&product_id=18

Sensiaan tuolla näyttää olevan edelleen euroopan valikoimissa, mutta tälläisellä tekstillä:

http://www.toyo.co.uk/productdetail.php?identity=products&product_id=18 kirjoitti:
Caution: Careful attention is required in wet conditions due to limited aquaplaning capabilities. As this tyre is designed and produced with competition compounds, no warranty is implied or given.


WTF? Renkaissa niin huono märkäpito että valmistaja varoittaa siitä, eihän nuo sovellukkaan yleisille teille sateella. Ja muuten suomen maahantuoja lupasi ko. renkaille ennen 3 vuoden takuun. Onko tässä varoituksessa syy minkä takia R888 aktiivinen maahantuonti on lopetettu? Maahantuoja pelkää?

http://www.toyo.co.uk/productdetail.php?identity=products&product_id=62

Proxes 4, uusi Ultra High Perfonmance rengas. Kehitystä eteenpäin? Harva tuskin uskaltaa kokeilla:

http://www.dynamiitti.com/forum/viewtopic.php?t=863&highlight=toyo
http://www.dynamiitti.com/forum/viewtopic.php?t=27951&highlight=toyo
http://www.dynamiitti.com/forum/viewtopic.php?t=38626&highlight=toyo
_________________
Bannattu käyttäjä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
jolpa
Vuoden forumilainen 2005
<b>Vuoden forumilainen 2005</b>


Liittynyt: 06 Maa 2004

LähetäLähetetty: Tii Huh 08, 2008 6:02 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuskin mikään kauheen hipo rengas, kun m+s merkintä löytyy.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Icaruz
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 24 Huh 2003
Paikkakunta: Hellsinki

LähetäLähetetty: Tii Huh 08, 2008 6:05 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

JCD suurinpiirtein kirjoitti:
WTF?! katuSLICKSEISSÄ huono märkäpito?!?


Siis haloo? Sä oot ite noita R888eja hehkuttanu niin kauan ku oot täällä
foorumilla nysvänny. Luulis että oot edes kokeillu noita. Tai edes sen
verran selannu foorumeita ja nettiä (ethän sä edes muuta tunnu
tekevän) ettei sulle pitäis tulla yllätyksenä katuslicksien huono märkäpito.

maine meni. taas.

Tosimies soittaa Kovaselle jos sataa vettä.

Toi varoitus on kyllä ihan asiallinen. Noissa kumeissa on surkea pito jos
vettä tulee enemmän. Mutta oikeesti, kuka edes ajattelee märkäpito-
ominaisuuksia kun shoppailee katuSLICKSEJÄ / ratakumeja. ArgH!

vähän ku ostais perus kesärenkait ja miettis minkälainen pito niillä on jäällä..
_________________
Scirocco R
Ex- Honda Integra Type-R | DC5
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
6genHB
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 12 Kes 2005

LähetäLähetetty: Tii Huh 08, 2008 6:27 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niinpä. Minkä h*lvetin takia tuollasta rengasta ostaessa sitten kauhistellaan jotai just märkäpitoo ja urissa ajamista liikenteen seassa. siis meinaako joku tollaset ostaa pelkiksi katurenkaiksi kun ko. asiat mietityttää

noi on tehty rata-ajoon eikä mihkää ääriolosuhteissa ajamiseen lumella ja kaatosateella kahtasataa
_________________
Ricer In Progress
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Anakonda
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 02 Kes 2005

LähetäLähetetty: Tii Huh 08, 2008 11:54 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hahaha Helv... Eiks noi ookka noi R888 renkaat ni Tekniikan maailman testivoittajat sadekelillä????? Haaahahaha.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JCD
Bannattu käyttäjä
<b>Bannattu käyttäjä</b>


Liittynyt: 12 Hel 2007

LähetäLähetetty: Kes Huh 09, 2008 4:14 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Icaruz kirjoitti:
Siis haloo? Sä oot ite noita R888eja hehkuttanu niin kauan ku oot täällä
foorumilla nysvänny. Luulis että oot edes kokeillu noita. Tai edes sen
verran selannu foorumeita ja nettiä (ethän sä edes muuta tunnu
tekevän) ettei sulle pitäis tulla yllätyksenä katuslicksien huono märkäpito.

maine meni. taas.

Tosimies soittaa Kovaselle jos sataa vettä.

Toi varoitus on kyllä ihan asiallinen. Noissa kumeissa on surkea pito jos
vettä tulee enemmän. Mutta oikeesti, kuka edes ajattelee märkäpito-
ominaisuuksia kun shoppailee katuSLICKSEJÄ / ratakumeja. ArgH!


Aiempi käsitys oli että katuslickseissä yhdistyy kilpa-rengas ja ultra high performance rengas eikä heikkouksille jää siten tilaa. Hintapolitiikka vahvistaa tämän.

Dynamiitti.com foorumi on ainoa oikea foorumi, ei ole muita foorumeita.

Huonompi homma jos kesken ratapäivän alkaa sataa ja katuslickseillä ajavat joutuvat vaihtamaan renkaat sateessa, samaan aikaan ei-katuslickseillä ajavat jatkavat radan kiertämistä.
_________________
Bannattu käyttäjä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Anakonda
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 02 Kes 2005

LähetäLähetetty: Kes Huh 09, 2008 4:49 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

JCD kirjoitti:
Icaruz kirjoitti:
Siis haloo? Sä oot ite noita R888eja hehkuttanu niin kauan ku oot täällä
foorumilla nysvänny. Luulis että oot edes kokeillu noita. Tai edes sen
verran selannu foorumeita ja nettiä (ethän sä edes muuta tunnu
tekevän) ettei sulle pitäis tulla yllätyksenä katuslicksien huono märkäpito.

maine meni. taas.

Tosimies soittaa Kovaselle jos sataa vettä.

Toi varoitus on kyllä ihan asiallinen. Noissa kumeissa on surkea pito jos
vettä tulee enemmän. Mutta oikeesti, kuka edes ajattelee märkäpito-
ominaisuuksia kun shoppailee katuSLICKSEJÄ / ratakumeja. ArgH!


Aiempi käsitys oli että katuslickseissä yhdistyy kilpa-rengas ja ultra high performance rengas eikä heikkouksille jää siten tilaa. Hintapolitiikka vahvistaa tämän.

Dynamiitti.com foorumi on ainoa oikea foorumi, ei ole muita foorumeita.

Huonompi homma jos kesken ratapäivän alkaa sataa ja katuslickseillä ajavat joutuvat vaihtamaan renkaat sateessa, samaan aikaan ei-katuslickseillä ajavat jatkavat radan kiertämistä.



Jos alkaa sataa, mä ainakin pysyn poissa radalta. Oli sit mitkä miseliinit alla ikinä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Theta
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 30 Jou 2004
Paikkakunta: Tampere

LähetäLähetetty: Kes Huh 09, 2008 5:16 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Muutaman setin r888:ja tuhonneena sanoisin että se märkäpito (aka pito märällä asfaltilla) on ihan kelvollista tuon luokan renkaalle.

Sen sijaan kuten jo kuviosta ja urasyvyydestä uutenakin näkee, vesiliirron kynnysnopeus on alempi kuin talvirenkaalla. Sama ongelma on tietysti jossain määrin jos laittaa autoonsa alle tavallista leveämpää nakkia.

Kertaakaan ei ole suomessa sadekelillä r888:lla ollut omakohtaisia ongelmia kadulla..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Icaruz
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 24 Huh 2003
Paikkakunta: Hellsinki

LähetäLähetetty: Kes Huh 09, 2008 5:28 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

JCD kirjoitti:
Aiempi käsitys oli että katuslickseissä yhdistyy kilpa-rengas ja ultra high performance rengas eikä heikkouksille jää siten tilaa. Hintapolitiikka vahvistaa tämän.


mikä heikkous? ei huonot vesikeli -ominaisuudet oo tässä kumissa
heikkous, se on ominaisuus.
Ois aikamoinen kompromissi tehä katuslickejä sadekeliä ajatellen..

mun mielestä noissa on ihan riittävän hyvä pito märällä asvaltilla. mutta
kun vettä on vähänkin enemmän nii pito irtoo aika hätäsesti..

Lainaus:
Dynamiitti.com foorumi on ainoa oikea foorumi, ei ole muita foorumeita.

näin minäkin ajattelin. kunnes foorumille kirjautui JCD.

Lainaus:
Huonompi homma jos kesken ratapäivän alkaa sataa ja katuslickseillä ajavat joutuvat vaihtamaan renkaat sateessa, samaan aikaan ei-katuslickseillä ajavat jatkavat radan kiertämistä.


mitä esim. formulat tekee jos alkaa sataa kesken kisojen? kiroo että
ompas paskat sliksit ku menee vesiliirtoon?

sun kanssahan näistä on turha päteä kun et sinne radalle kuitenkaan mene.
_________________
Scirocco R
Ex- Honda Integra Type-R | DC5
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JCD
Bannattu käyttäjä
<b>Bannattu käyttäjä</b>


Liittynyt: 12 Hel 2007

LähetäLähetetty: Kes Huh 09, 2008 6:48 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Icaruz kirjoitti:
mitä esim. formulat tekee jos alkaa sataa kesken kisojen?


Formulan kuskin ei tarvitse sateella varikolle ajaessa kuinka paljon vettä saan niskaan.

Toinen juttu on jos sulla joku kaveri mukana ratapäivillä joka vaihtaa renkaat kun istut mukavasti autossa.
_________________
Bannattu käyttäjä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Yasei
Vuoden forumilainen 2007
<b>Vuoden forumilainen 2007</b>


Liittynyt: 05 Hei 2002
Paikkakunta: Itä Heidän

LähetäLähetetty: Kes Huh 09, 2008 7:01 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eiköhän olis vaan parempi, että JCD pysyy erossa katuslickseistä.
_________________
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Icaruz
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 24 Huh 2003
Paikkakunta: Hellsinki

LähetäLähetetty: Kes Huh 09, 2008 7:30 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Yasei kirjoitti:
Eiköhän olis vaan parempi, että JCD pysyy erossa katuslickseistä.


jep. kannatan.
_________________
Scirocco R
Ex- Honda Integra Type-R | DC5
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kani
Moderato-R
<b>Moderato-<font color=red>R</font></b>


Liittynyt: 12 Nov 2001

LähetäLähetetty: Kes Huh 09, 2008 7:43 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

JCD kirjoitti:

Toinen juttu on jos sulla joku kaveri mukana ratapäivillä joka vaihtaa renkaat kun istut mukavasti autossa.


Pyh, hankit kunnon työkalut jos et jaksa hikoilla, tunkin lisäksi paineilmakompuran ja pulttipyssyn sekä ilmanpaineen säätötyökalun. Kunhan tulisit nyt paikalle edes katsomaan, ja innostuttuasi jopa ajamaan??

Onko R888:ssa muuten iso pitoero lämpimänä vs kylmänä??
_________________
CTR EP3 Championship White + BMW E46 330 Ci Cabrio Orientblau Metallic
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Taskuraketti
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 16 Lok 2002
Paikkakunta: Salo

LähetäLähetetty: Kes Huh 09, 2008 8:08 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

JCD kirjoitti:

Formulan kuskin ei tarvitse sateella varikolle ajaessa kuinka paljon vettä saan niskaan.


Say what?
_________________
Accord Executive 2.4i
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tomppa#1
Uusi käyttäjä


Liittynyt: 27 Tam 2007
Paikkakunta: konginkangas

LähetäLähetetty: Kes Huh 09, 2008 8:22 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Monta baaria laitan Toyo R888 rinkuloille ilmaa? koko on 205/50R15..
Katuajossa samat paineet kuin radalla?
_________________
http://www.minunauto.com/auto/6884
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Yasei
Vuoden forumilainen 2007
<b>Vuoden forumilainen 2007</b>


Liittynyt: 05 Hei 2002
Paikkakunta: Itä Heidän

LähetäLähetetty: Kes Huh 09, 2008 8:28 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tomppa#1 kirjoitti:
Monta baaria laitan Toyo R888 rinkuloille ilmaa? koko on 205/50R15..
Katuajossa samat paineet kuin radalla?


Ite käytin 225/45R16 R888:ssa kadulla noin 2.5bar. Radalla sai laittaa kylmäpaineiksi n. 1.9bar ja siitä sitten lämpeni sinne 2.4bar paikkeille. Nätisti ja tasaisesti kuluivat
_________________
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Urran
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 28 Elo 2004
Paikkakunta: Kerava

LähetäLähetetty: Tor Huh 10, 2008 6:13 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

JCD kirjoitti:
Aiempi käsitys oli että katuslickseissä yhdistyy kilpa-rengas ja ultra high performance rengas eikä heikkouksille jää siten tilaa. Hintapolitiikka vahvistaa tämän.


Joo noinhan se menee kato ralliakin ajettaessa et kun on tarpeeks kalliit ja ultra high performance renkaat niin vatanen ja kaverit vetää samoilla renkailla ruotsin talvi-ek:lta espanjan asfaltti mutkateille. Ne renkaat on vaan niin hyvii et ne toimii jopa paikassa..

Kävikö mielessä että esim. mitä paremman kuivapidon asfaltilla haluat renkaalta niin sitä enemmän tulee heikkouksia muilla aluella? Juuri näin koska rengasta tehtäessä se suunnitellaan vain yhtä käyttötarkoitusta ajatellen eikä silloin tarvitse tehdä mitään kompromisseja muiden tarkoitusten takia, niinkuin normaaleissa renkaissa.

Sä voi nyt JCD kävellä ensimmäisee rengasliikkeeseen ja ostaa ihan normaalit touring renkaat, siis ne mitkä jokasessa ford mondeossa on alla tuolla teille. Ne renkaat on "parhaat" joka alustalla..

Yasei kirjoitti:
Eiköhän olis vaan parempi, että JCD pysyy erossa katuslickseistä.


Olisi varmasti parempi..
_________________
Subaru Legacy 2.0GT spec B Tuned by STi, Subaru Legacy 2.0GT spec B Wagon -03 EJ20, Mitsubishi Galant Dynamic-4 -89 4G63
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Theta
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 30 Jou 2004
Paikkakunta: Tampere

LähetäLähetetty: Tor Huh 10, 2008 6:24 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kani kirjoitti:

Onko R888:ssa muuten iso pitoero lämpimänä vs kylmänä??


Ainakin typerän kanssa radalla tuli huomattua että ekalla 1-2 kierroksella alastarossa kun lähti vetämään meinasin spinnata joka kerta tiukimmissa mutkissa kunnes takarenkaat hieman lämpesi. Mutta tämä johtui varmaan enemmän niistä pienistä kylmäpaineista joita piti käyttää että sai kuumapaineet kohdalleen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kani
Moderato-R
<b>Moderato-<font color=red>R</font></b>


Liittynyt: 12 Nov 2001

LähetäLähetetty: Tor Huh 10, 2008 8:23 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Theta kirjoitti:
kani kirjoitti:

Onko R888:ssa muuten iso pitoero lämpimänä vs kylmänä??


Ainakin typerän kanssa radalla tuli huomattua että ekalla 1-2 kierroksella alastarossa kun lähti vetämään meinasin spinnata joka kerta tiukimmissa mutkissa kunnes takarenkaat hieman lämpesi. Mutta tämä johtui varmaan enemmän niistä pienistä kylmäpaineista joita piti käyttää että sai kuumapaineet kohdalleen.


Joo, slickseillä kemorassa ajettaessa ihmettelin aluksi että voiko näillä edes ajaa kun auto tarjosi todella hiljaisessa vauhdissa ahkerasti perää sivulle, kuin takarenkaat olis olleet öljyssä. Ilmeisesti vähän sama juttu mutta varmaankin lievempänä R888:n kohdalla.
_________________
CTR EP3 Championship White + BMW E46 330 Ci Cabrio Orientblau Metallic
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
6genHB
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 12 Kes 2005

LähetäLähetetty: Maa Huh 21, 2008 10:26 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

nyt oon pari päivää päästellyt noilla hankook rs2:lla ja oikeestaan aivan hemmetin pitävä rengas ajaa. oon menny hulluna tuolla mutkiin ja rampeista ulos u-käännös liittymiin niin puree tiehen kuin tauti. varmaan ihan passeli nakki jos ei ihan semislickseihin lähde sijoittamaan. ja halpa korealainen kumihan tuo nyt on. tälläsiä kokemuksia vaan ajattelin jakaa. saa nähdä miten toimivat radalla, tosin itse ajelen senverta köröttelemällä että kai se on sama mikä nakki siellä on
_________________
Ricer In Progress
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Theta
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 30 Jou 2004
Paikkakunta: Tampere

LähetäLähetetty: Tii Tou 13, 2008 3:47 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Täältä saa ainakin R888:ia, Z212:sta ja muuta hyvää kumia sopuhintaan jos on muuten vaikeuksia löytää renkaita alle:

http://www.camskill.co.uk

Toimitusmaksu kotiovelle 9£ per rengas ja toimitusaika varmaan viikon verran.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
6genHB
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 12 Kes 2005

LähetäLähetetty: Tii Tou 13, 2008 7:47 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Theta kirjoitti:
Täältä saa ainakin R888:ia, Z212:sta ja muuta hyvää kumia sopuhintaan jos on muuten vaikeuksia löytää renkaita alle:

http://www.camskill.co.uk

Toimitusmaksu kotiovelle 9£ per rengas ja toimitusaika varmaan viikon verran.


Joo laittelin meiliä kerran tuonne ja vastasivatkin heti että propsit siitä. haluamaani rengasta haluamassani koossa ei vain ollut joten kaupat jäi tekemättä. muuten oisin ostanut kyllä sieltä kun on niin edullinen mesta
_________________
Ricer In Progress
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
t11ker1
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 27 Kes 2005
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Per Kes 27, 2008 3:36 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

6genHB kirjoitti:
nyt oon pari päivää päästellyt noilla hankook rs2:lla ja oikeestaan aivan hemmetin pitävä rengas ajaa. oon menny hulluna tuolla mutkiin ja rampeista ulos u-käännös liittymiin niin puree tiehen kuin tauti. varmaan ihan passeli nakki jos ei ihan semislickseihin lähde sijoittamaan. ja halpa korealainen kumihan tuo nyt on. tälläsiä kokemuksia vaan ajattelin jakaa. saa nähdä miten toimivat radalla, tosin itse ajelen senverta köröttelemällä että kai se on sama mikä nakki siellä on :lol:


hox, onko millasia kokemuksia märällä kelillä noista rs2'ista? ilmeisesti kuivalla ja lämmeneinä löytyy hyvin pitoa, mut mites märällä?
_________________
Honda CM Accord -04, Honda CB Accord -90.
honda club of finland
Honda Club
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
douppi
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 13 Elo 2004
Paikkakunta: Espoo

LähetäLähetetty: Per Kes 27, 2008 6:59 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hox, onko millasia kokemuksia märällä kelillä noista rs2'ista? ilmeisesti kuivalla ja lämmeneinä löytyy hyvin pitoa, mut mites märällä?[/quote]

Omasta mielestä puree katuun sillonkin tosi hyvin.. tuossa pari päivää sitten paikallista mutkatietä märällä pistelin ja hyvin pysy pito !. Parhaat renkaat mitä ittellä ollut
_________________
Happy with Honda
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
6genHB
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 12 Kes 2005

LähetäLähetetty: Sun Kes 29, 2008 10:56 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

douppi kirjoitti:
hox, onko millasia kokemuksia märällä kelillä noista rs2'ista? ilmeisesti kuivalla ja lämmeneinä löytyy hyvin pitoa, mut mites märällä?


Omasta mielestä puree katuun sillonkin tosi hyvin.. tuossa pari päivää sitten paikallista mutkatietä märällä pistelin ja hyvin pysy pito !. Parhaat renkaat mitä ittellä ollut [/quote]

en o päässy hondaa viel märällä ajaa kai ne märällä irtoo tiestä hitosti herkemmin
_________________
Ricer In Progress
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Integra´90
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 22 Hei 2005
Paikkakunta: Sipoo

LähetäLähetetty: Maa Tou 18, 2009 9:34 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mitenhän noiden R888 rengaspaineiden kanssa 205/40-17" koossa? Ajauduin googlen kautta jonnekki ek9 foorumille ja siellä puhuttiin jostain ihan käsittämättömän pienistä paineista, kylmänä tyyliin 1,7-1,9 ja lämpimänä sit enemmän. Ei tosin ollu mainintaa mille tuumakoolle ne oli tarkotettu, varmaan joku 15". Nyt olis hakusessa lähinnä paineet tohon 17" kokoon kadulle, rataa ja strippiä vartenkin ne olis ihan hyvä tietää.

Vkl ajelin ja kävin tsekkaa paineet (ostin käytyttynä vanteineen), ja siellä oli jotain 2,2 luokkaa. Laitoin 2,8 () vanhasta tottumuksesta ton kokoseen renkaaseen... Normiajossa en huomannu hirveetä muutosta käyttäytymisessä ku ihan köröttelyä menin, mutta kyllä noi liian korkeet täytyy olla kun monella sivulla puhutaan paljon pienemmistä paineista..
_________________
Audi A4 B6 1.9 TDi -03
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Igor
Kakkoskuski


Liittynyt: 16 Tou 2009

LähetäLähetetty: Tor Tou 28, 2009 12:13 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyl toi 1,7-1,9 baria on kai ihan oikein myös noille sun 205/40-17 kumeksille, ainakin uuden Minin painoiselle kärrylle:
http://www.mini2.com/forum/mini-motorsport/114519-tyre-pressures-track.html#post2634928
_________________
-06 Mini Cooper S JCW
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Yasei
Vuoden forumilainen 2007
<b>Vuoden forumilainen 2007</b>


Liittynyt: 05 Hei 2002
Paikkakunta: Itä Heidän

LähetäLähetetty: Tor Tou 28, 2009 2:35 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niin radalla. Muutama viesti ylöspäin on myös mun maininta noista kylmäpaineista radalle. Kadulla ei varmaan lämpene ihan yhtä paljoa. Tai riippuu toki ajotyylista...
_________________
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Integra´90
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 22 Hei 2005
Paikkakunta: Sipoo

LähetäLähetetty: Tor Tou 28, 2009 10:03 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jep, laitoin noihin jotain 2bar luokkaa kadulle ihan köröttelyajoon ja oli mun mielestä huonompi kuin niillä about 2,7bar paineilla. Pienemmät paineet toimii varmasti paremmin jos ajaa racesti ja tarvitsee pitoa, mutta tiksimunkkikurvailussa tykkäsin enemmän korkeammista paineista. Tosin tollasia renkaita on kyllä ihan turha tavallaan pitää sellasessa ajossa... Jos näin alkaa asiaa purkamaan.
_________________
Audi A4 B6 1.9 TDi -03
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Rata ja ralli Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Sivu 3 Yht. 5

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group