IndexForumVideotLinkitGalleriaAutodata
Dynamiitti.com Foorumin päävalikko Dynamiitti.com

 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

EVO 10

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Yleistä Mitsubishista
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
vauhtiveikko
Kakkoskuski


Liittynyt: 05 Elo 2005

LähetäLähetetty: Lau Tam 13, 2007 8:53 pm    Viestin aihe: EVO 10 Vastaa lainaamalla viestiä

Onkohan multa mennyt jotain ohi kun en oo huomannu tästä puhuttavan... on tai ei niin täähän vaikuttaa aika lupaavalta:

http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/204622/mitsubishi_evo.html
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
J^P
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 09 Huh 2006
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

LähetäLähetetty: Lau Tam 13, 2007 8:58 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Todella häijy keula!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
metso82
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 09 Tou 2004
Paikkakunta: Oulu

LähetäLähetetty: Lau Tam 13, 2007 9:04 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jotenkin alfamainen perä
_________________
Prelude 97-2.2 Vti Vtec
AEM V2
WingsWest
SRS
_____________________
NissanMicra-90(talvirassi)
_____________________
(Ex) Prelude-88 2.0 16v 4ws
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jonik85
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 09 Tou 2006
Paikkakunta: Kajaani

LähetäLähetetty: Lau Tam 13, 2007 9:22 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Todellakin perä kotoisin alffasta Todella häjyn näköinen totahan jo säikähtää ku tulee jossain joskus vastaan
_________________
- Honda Civic Type-R EP3
- Audi A6 C6
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
op
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 03 Hei 2005
Paikkakunta: Oulu

LähetäLähetetty: Lau Tam 13, 2007 10:00 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kylki ja ratti tuo mieleen uuden civic sedanin. ja perä ei istu minun silmään ei sitten ollenkaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
vauhtiveikko
Kakkoskuski


Liittynyt: 05 Elo 2005

LähetäLähetetty: Lau Tam 13, 2007 10:35 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos tää pitää paikkansa niin johan on markkinat:

the Evo X will sprint from 0-60mph in less than 4.5 seconds.

Joku källi tässä täytyy olla... jos ei mikään muu niin hinnassa se ainakin näkyy lopulta sitten.

5-vaihteinen manuaali tai 6-vaihteinen semiautomaatti "rattivaihteilla". Ei varmaan kannata odotella, että edes tuo karvalakkimalli olisi ainakaan halvempi kuin nykyinen evo9.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mugen Prelude
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 27 Lok 2003
Paikkakunta: Oulu

LähetäLähetetty: Lau Tam 13, 2007 11:57 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Edestä ihan jees, mutta perästä en niinkään tykkää. Ei jotenki oo samasta pensselistä lähtenyt keulan kanssa, mutta..livenä saattaa tosin olla paremman näköinen, kuten hyvin monesti tuppaa käymään.

Lisää kuvia TÄÄLLÄ
_________________
Prelude '93
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Nuhapumppu
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 04 Jou 2003
Paikkakunta: Muhos

LähetäLähetetty: Sun Tam 14, 2007 2:30 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

vauhtiveikko kirjoitti:
Jos tää pitää paikkansa niin johan on markkinat:

the Evo X will sprint from 0-60mph in less than 4.5 seconds.

Joku källi tässä täytyy olla... jos ei mikään muu niin hinnassa se ainakin näkyy lopulta sitten.

5-vaihteinen manuaali tai 6-vaihteinen semiautomaatti "rattivaihteilla". Ei varmaan kannata odotella, että edes tuo karvalakkimalli olisi ainakaan halvempi kuin nykyinen evo9.

Kannattaa lukea toi teksti tarkemmin,noi specsit on Japsiversiolle jossa on 320bhp ja 441Nm. +40hp ja +41Nm verrattuna vakioon.
_________________
JCD kirjoitti:

Ascaris! Katujen tärkein kirjoittamaton sääntö on että EI MISSÄÄN TILANTEESSA VASIKOIDA! Ei vaikka toisella olisi 300-sarjan bimmer ja leveet kumit, IKINÄ EI VASIKOIDA!.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
akkiP
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 22 Tam 2005
Paikkakunta: Järvenpää

LähetäLähetetty: Sun Tam 14, 2007 3:24 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo on kyllä aika Alfamainen takaa. ja mun mielestä jopa edestä.
Penkit on race henkiset. mitä tosta yhestä kuvasta niitä näkee
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
häbä-68
Kakkoskuski


Liittynyt: 07 Hei 2004

LähetäLähetetty: Tii Hei 31, 2007 5:47 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyseisen auton kuvien perusteella perä näyttää huomattavasti paremmalta kuin keula, joka on tökerön ruma!
_________________
p.m.


Mm. urheiluauto kesällä, nelivetojapsi talvella jne.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Dodii
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 20 Maa 2004
Paikkakunta: Kouvostoliitto

LähetäLähetetty: Tii Elo 28, 2007 3:09 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kappas, citroënistä pöllästy takavalot lankkuun...

Hitto ku alko tekee lauantaina evoa mieli, ku kävi rantasprinttiä kattomassa kouvolassa...
_________________
BMW 530D Touring, Mazda 323 '89 1,5, M-B Sprinter '96 208D, Mazda 323F 1,6i mätä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Euso
Uusi käyttäjä


Liittynyt: 02 Lok 2003
Paikkakunta: Jyväskylä

LähetäLähetetty: Tii Jou 04, 2007 11:17 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

On kyllä aivan törkeän nätti. Tykkään. Mutta ei voi olla ajattelematta, että mistä on idea keulaan tullut. On nimittäin hieman Audin näköä.

Mutta jos miljonääri oisin..

EDIT: Niin, jos niitä miljoonia löytyis, niin kyllä tää valkosena lähtis tilaukseen:

Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tpt76
Kakkoskuski


Liittynyt: 23 Syy 2005
Paikkakunta: Lahti

LähetäLähetetty: Kes Jou 05, 2007 7:26 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tästä on tulossa uuden TM:n mukaan myös 240hv ralliart - versio. Tuo voisi olla vahva ehdokas seuraavaksi autoksi, jos hinta alkaa kolmosella (mitä kyllä epäilen, varsinkin näillä uusilla autovero%:lla)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
JP-R
Kakkoskuski


Liittynyt: 20 Tou 2005

LähetäLähetetty: Tor Jou 06, 2007 7:11 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tpt76 kirjoitti:
Tästä on tulossa uuden TM:n mukaan myös 240hv ralliart - versio. Tuo voisi olla vahva ehdokas seuraavaksi autoksi, jos hinta alkaa kolmosella (mitä kyllä epäilen, varsinkin näillä uusilla autovero%:lla)


Pieni korjaus......

Lacerista on tulossa Ralliart versio.
Evo 10 = Evo 10 ... eikä mitään versioita , paitsi tietysi RS ja GSR , manuaali tai "tupla kytkin" automaatti.

Evon hinta on yli 50000 euroa , joten ei ala kolmosella tuo hinta.
_________________
-<Evolution IX GSR>-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Yasei
Vuoden forumilainen 2007
<b>Vuoden forumilainen 2007</b>


Liittynyt: 05 Hei 2002
Paikkakunta: Itä Heidän

LähetäLähetetty: Sun Jou 09, 2007 2:14 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Uudessa BM:ssä (1/2008) Tsukuba-skabassa uusi Evo ei oikein vakuuttanut. Time attack kierrosajat:

Evo IX 1:06.044
STI (vanha malli) 1:06.375
Evo X 5MT 1:06.734
Evo X SST 1:07.120

Viiden kierroksen kisassakin Evo IX ja STi painoivat ohi... Lisäksi SST:n lootan elektroniikkakin temppuili loppuvaiheessa.
_________________
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
JP-R
Kakkoskuski


Liittynyt: 20 Tou 2005

LähetäLähetetty: Kes Jou 12, 2007 10:21 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tässä taitaa olla videota tosta hommasta : http://www.youtube.com/watch?v=9XzEvDckku8


Kyllä ysi kulkee.....
_________________
-<Evolution IX GSR>-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pegi
Vuoden forumilainen 2006
<b>Vuoden forumilainen 2006</b>


Liittynyt: 07 Syy 2002
Paikkakunta: Suomen Chicago, Espoon maitokylä

LähetäLähetetty: Kes Jou 12, 2007 10:53 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Yasei kirjoitti:
Uudessa BM:ssä (1/2008) Tsukuba-skabassa uusi Evo ei oikein vakuuttanut. Time attack kierrosajat:

Evo IX 1:06.044
STI (vanha malli) 1:06.375
Evo X 5MT 1:06.734
Evo X SST 1:07.120

Viiden kierroksen kisassakin Evo IX ja STi painoivat ohi... Lisäksi SST:n lootan elektroniikkakin temppuili loppuvaiheessa.


Eix se tuppaa olee trendi, et vanhemmat kulkee paremmin ?
_________________
Honda Nsx sc, Crv 2.2d, Honda CR-Z 1.5 GT, 4veto Awdi limousine -15
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Nuhapumppu
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 04 Jou 2003
Paikkakunta: Muhos

LähetäLähetetty: Kes Jou 12, 2007 6:03 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Yasei kirjoitti:
Uudessa BM:ssä (1/2008) Tsukuba-skabassa uusi Evo ei oikein vakuuttanut. Time attack kierrosajat:

Evo IX 1:06.044
STI (vanha malli) 1:06.375
Evo X 5MT 1:06.734
Evo X SST 1:07.120

Viiden kierroksen kisassakin Evo IX ja STi painoivat ohi... Lisäksi SST:n lootan elektroniikkakin temppuili loppuvaiheessa.

Taitaa olla painossa jonkun verran eroja,sekä alustoissa. Kun EVO IX on kuitenkin pidemmälle suunniteltu kuin X,niin ton eron ymmärtää täysin. Mutta tuota en tajua,että miksi hlvtissä toi varma 4G63 on vaihdettu 4B11-moottoriin. Eikös olisi ollut järkevämpää pitää toi 4G63 joka painaa sen 12kg enemmän ja ottaa siitä vähän enemmän paukkua ulos niin olis saatu sekin ero kompensoitua. Ja sitten perään tukitan vielä joku elektroniikka laatikko niin saapa nähdä montako niitäkin paukkuu kovemassa ajossa. PRKLEEN
_________________
JCD kirjoitti:

Ascaris! Katujen tärkein kirjoittamaton sääntö on että EI MISSÄÄN TILANTEESSA VASIKOIDA! Ei vaikka toisella olisi 300-sarjan bimmer ja leveet kumit, IKINÄ EI VASIKOIDA!.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Peke
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 30 Hei 2003
Paikkakunta: Vantaa

LähetäLähetetty: Tor Jou 13, 2007 1:39 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Peke kirjoitti:
Roenick kirjoitti:

Eix se tuppaa olee trendi, et vanhemmat kulkee paremmin ?


Näin taitaa ikävä kyllä juttu mennä. Miks ne kokoajan "paisuttaa" noita kippoja? Luulis nyt nykytekniikalla osaavan insinöörien suunnitella vähän kevyempiä autoja.

Mitsumyyjä puhui mulle, että tämä Ralliart perustuu tava Lanceriin, 240HV ja neliveto kuitenkin. Hinnan pitäis kuulema jäädä alle 40000€. Sit Evo on ihan eri auto ja hintakin sen mukainen. Myyjä ei ottanut kantaa vielä hintaan, mutta foorumeilla jotkut heitelleet( omia veikkauksia? ) että Evo 10 maksas noin 60000€. Mä uskon et hinta asettunee 55000-57000 euron haarukkaan.
EDIT: ei taida hinta jäädä tohon ku STI:kin nous 67 400€...
_________________
Porsche 911 Turbo


Viimeinen muokkaaja, Peke pvm Tor Jou 13, 2007 1:44 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Yleistä Mitsubishista Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group