IndexForumVideotLinkitGalleriaAutodata
Dynamiitti.com Foorumin päävalikko Dynamiitti.com

 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

EG9 turbo
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Projektit
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Hekez
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 06 Huh 2008
Paikkakunta: Jyväskylä

LähetäLähetetty: Tii Nov 08, 2011 2:48 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tää maalaushomma on Akin ensimmäisiä koskaan, ja hällä on muutenkin tilanne ollu mitä on ollu, et ei välttämättä ihan ensimmäisenä kiinnostuksen kohteena ole ollut täl hetkellä mikä on jäljen laatu. Tilatkin on mitä on, kun joutuu ilman lämmitystä olevassa autotallissa taikka ulkosalla harjottelemaan hommaa. Jättäkää noi maalaushifistelynne jonnekin muualle, kunhan tuon tekniikan saa tuossa futamaan ja auton liikenteeseen niin varmaankin se on tämän projektin pääpointti tällä hetkellä.
_________________
Vaeltava Kaihomieli..

Tän hetkiset kipot
-Subaru Impreza Wagon '96
-Renault Clio mk2 '00
-Volkswagen Vento '97


the exlist:
-Honda Civic '93 "ruostekasa"
-Honda Civic '92 Lsi
-Honda Civic '96 Is
-Honda Prelude '89
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
t11ker1
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 27 Kes 2005
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Tii Nov 08, 2011 6:04 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No jos ei halua että niitä maalausjälkiä arvostellaan, niin ei varmaan sit kannata tuollaisia "herutus"kuvia pistää julki?
_________________
Honda CM Accord -04, Honda CB Accord -90.
honda club of finland
Honda Club
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Urran
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 28 Elo 2004
Paikkakunta: Kerava

LähetäLähetetty: Tii Nov 08, 2011 10:16 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Siis mun puolesta jokainen tehköön miten tekee.

Oikeastaan jos oikeen tulkitaan mun ja Tikrun keskustelua niin mehän vaan todettiin että mikäli maalauksessa on heitetty reilusti lakkaa perään niin pinnastahan saa tehtyä käytännössä virheettömän, kun siihen on aikaa ja siihen haluaa panostaa Sitähän me yritettiin kertoa. Ei tässä oltu dumaamassa pintaa.

Ja jos ei innostusta/aikaa/kiinnostusta löydy niin jättää tekemättä. Jos ei oo aikaa mut on rahaa niin aina voi pyytää jotain kaveri tekee sen puolesta

Ja mitä maalaukseen tulee niin varmasti tekisin huonompaa jälkeä, hyvä siitä tulee
_________________
Subaru Legacy 2.0GT spec B Tuned by STi, Subaru Legacy 2.0GT spec B Wagon -03 EJ20, Mitsubishi Galant Dynamic-4 -89 4G63
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
flipperi
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 27 Huh 2004
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: Kes Nov 09, 2011 8:01 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tää oli nyt eka kerta ruisku kädessä et harjotteluksi meni.
Auton maalasin kahessa osassa. Kori ja ovet samalla ja puskuri ja helmat samalla kertaa. Ite en kyllä sävyeroa noissa luonnossa huomaa mut on mulla kyllä huono näköki Täydellinen se ei missään tapauksessa oo enkä olettanukkaan et ois Mulla on paremmat listat ja ikkunat vielä jotka laitan paikalleen niin sillä en noita kauheesti jaksanu sääliä. Heittäkääs neuvoo ton pinnan kans. Roskaa tuli väkisin ja c-pilarissa on appelsiinia. Miten se pitää hioo jne. Jos mä vielä kerkeisin sen käydä läpi ennen muuttoo
_________________
-92 Honda Civic Vti Turbo
-94 Honda Civic SiR2
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Urran
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 28 Elo 2004
Paikkakunta: Kerava

LähetäLähetetty: Kes Nov 09, 2011 1:46 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

^Hionta ja mylläyshommiin on toki omat fooruminsa mutta spekuloidaan tässä:

Hionnat esim. Mirkan Abralon sarjalla 1200-4000 grit paineilmakäyttöisellä epäkeskohiomakoneella. Hienontaa välikarkeuksilla aina 4000 asti. 1200 hioo niin kauan että "huiput" on tasoitettu, jos pelkää että ottaa liikaa pois niin aloittaa vaikka 2000grit. Samoin myös jos 1200 ei tunnu tepsivän niin karkeempaa. Käsin en koko autoa lähtis hiomaan joten vähintään sähköinen epäkeskohiomakone ois must. Paperit pitää sit laittaa HYVISSÄ AJOIN veteen likoomaan ja mieluiten vaikka niin että joka kerkeutta on muutama laikkaa ja vaihtaa välissä aina märempään + suihkii pinnalle ainetta reilusti. Lisäks pieni tippa shampoota/fairyä veden seassa ei oo pahaks.

Myllytys maalipinnan kovuuden mukaan mutta itse lähtisin kokeilemaan suoravetoisella myllytyskoneella (itellä Metabo PE12-175) esim. CG Hex-Logicin keltasella padilla ja Menzernan 85RD 3.02:sella (nykynimellä PF-2500) ja jos ei toimi niin vaihtasin keltasen tilalle Lake Countryn/Scholl Conceptsin karvan -> pinnat kiiltäväksi. Sen jälkeen pinnat CG Hex-Logic sinisellä + 85RD Final Finishing (nykynimeltä FF-3000) Jos hirveesti joutu kanttaamaan karvalla niin välissä olis hyvä ajaa esim. Vihree Hex + Menzerna 106FA (nykyinen nimi lienee SF-4000).

Nää tosin omien tahnojen/laikkojen mukaan. Eri merkkejä voi tietty käyttää mut mihinkään Fareclaan/Prestaan/AG:hen en enää koskis.

Lopuks IPA pyyhintä ja pintaan tietenkin joku sealant koska kyseessä valkoinen auto. OptiCoat 2.0 ois paras vaihtoehto (ylivoimaisesti kestävin).

Mä en oo noita hiontoja tehny niin paljoa että oisin paras neuvomaan mut näillä mä lähtisin. Tikru tietänee paremmin hionnoista?

Mut jos pelkät roskat haluut pois niin kunnon myllytys ja karkeudet tosiaan kovuuden mukaan (hyvä olla täys repertuaari ja laikkoja kans). Aplaritkin vähän "pehmenee" mylläyksessä mut jos mä olisin just maalannu auton niin hioisin kokonaan läpi. Tokkopa se peilikuva muuallakaan ihan suora on (eli aplaria on käytännössä joka paikassa, kuten ammattimaalareillakin).
_________________
Subaru Legacy 2.0GT spec B Tuned by STi, Subaru Legacy 2.0GT spec B Wagon -03 EJ20, Mitsubishi Galant Dynamic-4 -89 4G63
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mai
Kakkoskuski


Liittynyt: 01 Kes 2009

LähetäLähetetty: Kes Nov 09, 2011 8:42 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Haluaisin kyllä nähdä livenä, kun joku tekee tuollaisen vesihionta/myllytys operaation. Kaikki siitä aina hehkuttaa, mutta tekijöitä taitaa olla vähemmän.
Eiks tuossa kuitenkin oo aloittelijalla vaarana se, että jos koneellakin hioo koko auton, niin vetää maalin puhki jostain terävästä nurkasta/pokkauksesta?
Voisihan tuota joskus itsekin kokeilla johonkin.
_________________
Almera GTi N15 x2
Sunny GTi N14 Neo VVL



Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
passeli
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 07 Huh 2008
Paikkakunta: Kpo

LähetäLähetetty: Kes Nov 09, 2011 9:44 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä se aika paljon saa ottaa lämpöä/kitkaa,että läpi palaa.Itse en ole tosin kuin pari autoa harjotteluna myllyttänyt.
_________________
Honda Civic Eg6 veetekkipärinämörinä -92
Honda Accord -89
Ex Honda Crx -89
Ex Honda Civic -89 D16z5
Ex Honda Civic -89 D16A9
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mai
Kakkoskuski


Liittynyt: 01 Kes 2009

LähetäLähetetty: Kes Nov 09, 2011 10:44 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tarkoitinkin, että hioessa esim epäkeskolla vois mennä nurkat ja kanttauksien nurkat helposti puhki?
_________________
Almera GTi N15 x2
Sunny GTi N14 Neo VVL



Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
HiTec
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 29 Nov 2009

LähetäLähetetty: Kes Nov 09, 2011 11:32 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nurkissa saa oikeesti olla varovainen ettei mee maalipinta puhki. Jää sen verran ohkasesti maalia niihin vaikka miten yrittäs järkevästi maalata paksummin reunoja.

Harjottelukappaleeks hakee vaikka romikselta paskan lokarin tai konepellin ja ei kun testailemaan
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Urran
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 28 Elo 2004
Paikkakunta: Kerava

LähetäLähetetty: Tor Nov 10, 2011 8:47 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

^Siis eihän sitä aplaria nyt mistään kulmista tarvii pois hioa? Isommat pinnat vaan. Ei todella tarvii mennä reunojen lähelle. Tervetuloa keväällä/kesällä seuraamaan sivusta, ja miksei kokeilemaan itsekkin, ei pääse aiemmin tekee kun pitää saada remppa tehtyä ja saatua talli siihen kuntoon et siel voi tehdä jotain.

Mut esimauks voisin heittää pari vinkkiä kun isot pojat on kuvaillu:
http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=141365
http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=239097
http://www.pesukinnas.com/viewtopic.php?p=18911#p18911

Viimeisimpänä IMO Sipoon paras maalari (myös mun Mitsua maalannut kaveri)

Jos pidät järjen päässä, hiot tarpeeks hienoilla papereilla (aina pitäis aloittaa hienoimmasta ja karhentaa tarvittaessa, etenkin jos ei kokemuksen perusteella tiedä millä pitäis alottaa), teet koneella (jälki tasaisempaa/helpompi seurata) ja vähän väliä tarkastelet edistymistä niin harvemmin mitään vahinkoa saa aikaan. Muistaa vaan että ne huiput pitää vaan hioa pois, ei koko maalipintaa. Ja jos on oikein karua appelssiinia (niin et huipuista vois tulla jo maali vastaan) niin sit koittaa vaan loiventaa.

Kuten noissakin linkeissä nähdään niin oikein tehtynä vesihionta vie ~5-15 mikrometriä maalipintaa. Ja kun normaalisti autoissa on ~100-200 mikrometriä, mistä lakkaa ~puolet mistä ottaa pois. Tää siis tosin oikeilla metodeilla. Esim. moni fiksari ajaa turhaan rajulla karvalla ja tahnalla kaikki myllytettävät autot ja ottaa perus myllytyksen yhteydessä yhtä paljon pintaa pois.

Riskit on olemassa, sitä en kiellä. Mut sithän pääsee taas harjoittelemaan maalausta

Joo siis kolarikorjaamoiden pihasta saa varmasti hakea testipeltiä
_________________
Subaru Legacy 2.0GT spec B Tuned by STi, Subaru Legacy 2.0GT spec B Wagon -03 EJ20, Mitsubishi Galant Dynamic-4 -89 4G63
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
flipperi
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 27 Huh 2004
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: Sun Hel 03, 2013 9:49 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Herätelläähän tätä rojektia henkiin
Ei olla vielä hanskoja tiskiin heitetty vaan pikkuhiljaa tullu palikkaa haalittua pienen hiljaiselon jälkeen. Jos tavara vaan alkaa vaihtaan omistajaa niin saadaan kaikki tarpeellinen autoon hankittua ja saadaan kottero kesäksi ajoon. Vielä sitä 500hv ei saada irti näillä palikoilla mut 300:n paremmalla puolella varmasti ollaan.

Kysymys tuli mieleen. Saako välijäähy olla keulilla leiman aikana? Jos tumppaan tuon filtterin tuonne jäähyn toiseen päähän. Ei tossa tosin iso homma ois pois ottaa mut kuitenki..
_________________
-92 Honda Civic Vti Turbo
-94 Honda Civic SiR2
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Sun Hel 03, 2013 10:19 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No niin, hyvä homma.

Mikäs tän hetkinen tilanne on? Ei vissiin suurempia puutteita?
_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
flipperi
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 27 Huh 2004
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: Sun Hel 03, 2013 10:48 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaze kirjoitti:
No niin, hyvä homma.

Mikäs tän hetkinen tilanne on? Ei vissiin suurempia puutteita?


Kyllä tuosta vielä tavaraa uupuu. Ei tuohon edistystä ole tullu sitte viime vuoden. Palikkaa vaan alkaa oleen yhen kerrostalo kolmion neliöiden eestä että ei meinaa kohta pystyä eteisestä keittiöön kävellä ku on penkkiä ja pakoputkee pitkin ja poikin. Ei mitään ylitsepääsemätöntä ole kuitenkaan. Kummasti vaan rajottaa tätä rakenteluu tää pieni muotonen budjettivaje kun aikasemmin tienestit 3000-5000€/kk versus nykynen opinto- ja asumistuki Tosin ei anneta sen häiritä vaan syödään tarjous kanaa ja kävellään joka paikkaan niin saadaan auto kadulle.

Voisin melkeen heittää kohta listan uupuvista osista jos jollaki sattus oleen nurkissa pyörimässä
_________________
-92 Honda Civic Vti Turbo
-94 Honda Civic SiR2
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
flipperi
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 27 Huh 2004
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: Sun Hel 03, 2013 10:55 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Heitetään vielä pieni junttivideo mikä kännipäissään joku ilta viime kesänä väännettiin.
Enjoy
http://www.youtube.com/watch?v=2w3231jxOiY&feature=youtu.be
_________________
-92 Honda Civic Vti Turbo
-94 Honda Civic SiR2
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
passeli
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 07 Huh 2008
Paikkakunta: Kpo

LähetäLähetetty: Tii Hel 05, 2013 7:16 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

"kaljaa renkaisiin" legendaarista.
_________________
Honda Civic Eg6 veetekkipärinämörinä -92
Honda Accord -89
Ex Honda Crx -89
Ex Honda Civic -89 D16z5
Ex Honda Civic -89 D16A9
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
flipperi
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 27 Huh 2004
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: Tii Hel 05, 2013 6:32 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

passeli kirjoitti:
"kaljaa renkaisiin" legendaarista.


Legendaksi jo muodostunut
Mikä vuosi se oli? 2008?
_________________
-92 Honda Civic Vti Turbo
-94 Honda Civic SiR2
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
passeli
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 07 Huh 2008
Paikkakunta: Kpo

LähetäLähetetty: Tii Hel 05, 2013 11:18 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

flipperi kirjoitti:
passeli kirjoitti:
"kaljaa renkaisiin" legendaarista.


Legendaksi jo muodostunut
Mikä vuosi se oli? 2008?

Niinpä tais olla.
_________________
Honda Civic Eg6 veetekkipärinämörinä -92
Honda Accord -89
Ex Honda Crx -89
Ex Honda Civic -89 D16z5
Ex Honda Civic -89 D16A9
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
flipperi
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 27 Huh 2004
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: Kes Hel 06, 2013 12:02 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

passeli kirjoitti:
flipperi kirjoitti:
passeli kirjoitti:
"kaljaa renkaisiin" legendaarista.


Legendaksi jo muodostunut
Mikä vuosi se oli? 2008?

Niinpä tais olla.


voi fuuuuuu!!
Tässä tuntee ihtensä jo vanhaksi.

Jotain järkevää välillä. Löyty nyt omalta kylältä AEMin purkin säätäjä penkin kera, eli ei tartte lähtee tois puolelle suomee ajeleen.

Tällä hetkellä mitä uupuu;
Taakse "isot puslat" blox bearing?
Virranjakaja
Jarrupaineen säädin
Jarruletkut
Hukkaportti
Dumppi

Toisin sanoen opiskelijan kolmen kuukauden tulojen verran palikkaa
Jos jollaki sattuu nurkissa pyöriin niin voi toki tarjota
_________________
-92 Honda Civic Vti Turbo
-94 Honda Civic SiR2
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vili____
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 09 Lok 2006
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Kes Hel 06, 2013 7:59 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

flipperi kirjoitti:
passeli kirjoitti:
flipperi kirjoitti:
passeli kirjoitti:
"kaljaa renkaisiin" legendaarista.


Legendaksi jo muodostunut
Mikä vuosi se oli? 2008?

Niinpä tais olla.


voi fuuuuuu!!
Tässä tuntee ihtensä jo vanhaksi.

Jotain järkevää välillä. Löyty nyt omalta kylältä AEMin purkin säätäjä penkin kera, eli ei tartte lähtee tois puolelle suomee ajeleen.

Tällä hetkellä mitä uupuu;
Taakse "isot puslat" blox bearing?
Virranjakaja
Jarrupaineen säädin
Jarruletkut
Hukkaportti
Dumppi

Toisin sanoen opiskelijan kolmen kuukauden tulojen verran palikkaa
Jos jollaki sattuu nurkissa pyöriin niin voi toki tarjota


Jakaja pois ja tilalle vag puolat, romut otat mukaan kun tuut Hellsinkiin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
flipperi
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 27 Huh 2004
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: Kes Hel 06, 2013 5:23 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vili____ kirjoitti:
flipperi kirjoitti:
passeli kirjoitti:
flipperi kirjoitti:
passeli kirjoitti:
"kaljaa renkaisiin" legendaarista.


Legendaksi jo muodostunut
Mikä vuosi se oli? 2008?

Niinpä tais olla.


voi fuuuuuu!!
Tässä tuntee ihtensä jo vanhaksi.

Jotain järkevää välillä. Löyty nyt omalta kylältä AEMin purkin säätäjä penkin kera, eli ei tartte lähtee tois puolelle suomee ajeleen.

Tällä hetkellä mitä uupuu;
Taakse "isot puslat" blox bearing?
Virranjakaja
Jarrupaineen säädin
Jarruletkut
Hukkaportti
Dumppi

Toisin sanoen opiskelijan kolmen kuukauden tulojen verran palikkaa
Jos jollaki sattuu nurkissa pyöriin niin voi toki tarjota


Jakaja pois ja tilalle vag puolat, romut otat mukaan kun tuut Hellsinkiin.


Löytyykö sulla kaikki suorasytkä rojut? Jos löytyy niin minä otan kaikki
_________________
-92 Honda Civic Vti Turbo
-94 Honda Civic SiR2
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
jupe_e
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 29 Syy 2008
Paikkakunta: Varkaus

LähetäLähetetty: Kes Hel 06, 2013 5:49 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onkos tarkotus hoitaa sytytys hukkakipinänä vai sekventiaalisesti. Jos sekventiaalisesti, niin vagin cop puolia 4 kpl (http://www.autotune.fi/tuote/615/sytytyspuola-vag-18t-paateasteella) ja liitintarpeet n. 200€. Jos meinasit hukkakipinää, niin sitten kannattaa hankkia VAG hukkakipinä puola sisäisellä päätteellä http://www.autotune.fi/tuote/246/vag-032-905-106b-tarvike-hukkakipinapuola-liittimella . Ja voihan noita cop puoliakin ajaa hukkakipinänä, jos ohjaimessasi ei ole tarpeeks sytkälähtöjä. Sekventiaalinen vaatii sit kampiakselin ja nokan anturitiedot. Hukkakipinän voit hoitaa pelkästään kammen anturilla.
_________________
Escort mk1 16V turbo
Gsx-r 1216 turbo
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vili____
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 09 Lok 2006
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Tor Hel 07, 2013 9:52 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

flipperi kirjoitti:
Vili____ kirjoitti:
flipperi kirjoitti:
passeli kirjoitti:
flipperi kirjoitti:
passeli kirjoitti:
"kaljaa renkaisiin" legendaarista.


Legendaksi jo muodostunut
Mikä vuosi se oli? 2008?

Niinpä tais olla.


voi fuuuuuu!!
Tässä tuntee ihtensä jo vanhaksi.

Jotain järkevää välillä. Löyty nyt omalta kylältä AEMin purkin säätäjä penkin kera, eli ei tartte lähtee tois puolelle suomee ajeleen.

Tällä hetkellä mitä uupuu;
Taakse "isot puslat" blox bearing?
Virranjakaja
Jarrupaineen säädin
Jarruletkut
Hukkaportti
Dumppi

Toisin sanoen opiskelijan kolmen kuukauden tulojen verran palikkaa
Jos jollaki sattuu nurkissa pyöriin niin voi toki tarjota


Jakaja pois ja tilalle vag puolat, romut otat mukaan kun tuut Hellsinkiin.


Löytyykö sulla kaikki suorasytkä rojut? Jos löytyy niin minä otan kaikki


Liittimet puuttuu mutta puolat löytyy, joku minua viisaampi osasi kertoa että riittää sytkä teho tonne 650hp. AEM boxille sun vaan täytyy tehä johtosatsi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
flipperi
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 27 Huh 2004
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: Tii Maa 26, 2013 4:00 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyl mä nyt jätän tuon suorasytkän pähkäilyn myöhemmäksi. Nakkaan vaan jakajan kiinni ja thats it.

Tuli nyt semmonen asia tässä mieleen, kun poistin tuon aktiivihiilisuodattimen ja kaikki siihen liittyvät rojut pois, niin mitä tonne nyt tarttee tilalle värkkäillä vai tuleeko sinne mitään? Ei tullu tätäkään asiaa loppuun asti mietittyä
_________________
-92 Honda Civic Vti Turbo
-94 Honda Civic SiR2
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
nosliw_
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 02 Tam 2009
Paikkakunta: Espoo

LähetäLähetetty: Tii Maa 26, 2013 4:42 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

flipperi kirjoitti:
Kyl mä nyt jätän tuon suorasytkän pähkäilyn myöhemmäksi. Nakkaan vaan jakajan kiinni ja thats it.

Tuli nyt semmonen asia tässä mieleen, kun poistin tuon aktiivihiilisuodattimen ja kaikki siihen liittyvät rojut pois, niin mitä tonne nyt tarttee tilalle värkkäillä vai tuleeko sinne mitään? Ei tullu tätäkään asiaa loppuun asti mietittyä

hiilisäiliölle tulee bensahuurut tankista, ne ehkä haluat johdattaa jonnekkin muualle kun konetilaan. sitten hiilisäiliöltä kulkee letku evap venttiilille ja venttiililtä imusarjaan. Mulla on noi kaikki heitettynä tallin nurkkaan paitsi se itse evap venttiili, sen kun irrottaa niin ECU herjaa vikaa. imusarjaan menevän letkun tukin vaan ja se oli sillä selvä.
_________________

トヨタ アリスト V300 -00
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
flipperi
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 27 Huh 2004
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: Tii Maa 26, 2013 5:06 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

nosliw_ kirjoitti:
flipperi kirjoitti:
Kyl mä nyt jätän tuon suorasytkän pähkäilyn myöhemmäksi. Nakkaan vaan jakajan kiinni ja thats it.

Tuli nyt semmonen asia tässä mieleen, kun poistin tuon aktiivihiilisuodattimen ja kaikki siihen liittyvät rojut pois, niin mitä tonne nyt tarttee tilalle värkkäillä vai tuleeko sinne mitään? Ei tullu tätäkään asiaa loppuun asti mietittyä

hiilisäiliölle tulee bensahuurut tankista, ne ehkä haluat johdattaa jonnekkin muualle kun konetilaan. sitten hiilisäiliöltä kulkee letku evap venttiilille ja venttiililtä imusarjaan. Mulla on noi kaikki heitettynä tallin nurkkaan paitsi se itse evap venttiili, sen kun irrottaa niin ECU herjaa vikaa. imusarjaan menevän letkun tukin vaan ja se oli sillä selvä.


Kiitosta nosliw!
Minne sä noi tankin huurut johdat? Toinen vielä et onko tietoo saanko poistettua AEMin purkilla tuon evapin kokonaan pois käytöstä. Meni nimittäin se solenoidi paskaksi siitä mihin se tulppa tulee kiinni.
_________________
-92 Honda Civic Vti Turbo
-94 Honda Civic SiR2
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
nosliw_
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 02 Tam 2009
Paikkakunta: Espoo

LähetäLähetetty: Tii Maa 26, 2013 7:56 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

flipperi kirjoitti:
nosliw_ kirjoitti:
flipperi kirjoitti:
Kyl mä nyt jätän tuon suorasytkän pähkäilyn myöhemmäksi. Nakkaan vaan jakajan kiinni ja thats it.

Tuli nyt semmonen asia tässä mieleen, kun poistin tuon aktiivihiilisuodattimen ja kaikki siihen liittyvät rojut pois, niin mitä tonne nyt tarttee tilalle värkkäillä vai tuleeko sinne mitään? Ei tullu tätäkään asiaa loppuun asti mietittyä

hiilisäiliölle tulee bensahuurut tankista, ne ehkä haluat johdattaa jonnekkin muualle kun konetilaan. sitten hiilisäiliöltä kulkee letku evap venttiilille ja venttiililtä imusarjaan. Mulla on noi kaikki heitettynä tallin nurkkaan paitsi se itse evap venttiili, sen kun irrottaa niin ECU herjaa vikaa. imusarjaan menevän letkun tukin vaan ja se oli sillä selvä.


Kiitosta nosliw!
Minne sä noi tankin huurut johdat? Toinen vielä et onko tietoo saanko poistettua AEMin purkilla tuon evapin kokonaan pois käytöstä. Meni nimittäin se solenoidi paskaksi siitä mihin se tulppa tulee kiinni.

mulla tankki hengittää vaan kylmästi auton alle. Se kyllä johtaa siihen että tallissa haisee bensa jos kauemmin seisottaa mutta sen kanssa nyt on vissiin sitten pakko elää. Oon kyllä todella ihmeissäni jossei aemissa ole tota evapin poistoa mukana, se nyt vissiin on melkolailla pakko poistaa jos suunnittelee positiivista imusarjapainetta.
_________________

トヨタ アリスト V300 -00
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
nosliw_
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 02 Tam 2009
Paikkakunta: Espoo

LähetäLähetetty: Tii Maa 26, 2013 8:29 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tuplat
_________________

トヨタ アリスト V300 -00
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
flipperi
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 27 Huh 2004
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: Tii Maa 26, 2013 8:54 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

nosliw_ kirjoitti:
flipperi kirjoitti:
nosliw_ kirjoitti:
flipperi kirjoitti:
Kyl mä nyt jätän tuon suorasytkän pähkäilyn myöhemmäksi. Nakkaan vaan jakajan kiinni ja thats it.

Tuli nyt semmonen asia tässä mieleen, kun poistin tuon aktiivihiilisuodattimen ja kaikki siihen liittyvät rojut pois, niin mitä tonne nyt tarttee tilalle värkkäillä vai tuleeko sinne mitään? Ei tullu tätäkään asiaa loppuun asti mietittyä

hiilisäiliölle tulee bensahuurut tankista, ne ehkä haluat johdattaa jonnekkin muualle kun konetilaan. sitten hiilisäiliöltä kulkee letku evap venttiilille ja venttiililtä imusarjaan. Mulla on noi kaikki heitettynä tallin nurkkaan paitsi se itse evap venttiili, sen kun irrottaa niin ECU herjaa vikaa. imusarjaan menevän letkun tukin vaan ja se oli sillä selvä.


Kiitosta nosliw!
Minne sä noi tankin huurut johdat? Toinen vielä et onko tietoo saanko poistettua AEMin purkilla tuon evapin kokonaan pois käytöstä. Meni nimittäin se solenoidi paskaksi siitä mihin se tulppa tulee kiinni.

mulla tankki hengittää vaan kylmästi auton alle. Se kyllä johtaa siihen että tallissa haisee bensa jos kauemmin seisottaa mutta sen kanssa nyt on vissiin sitten pakko elää. Oon kyllä todella ihmeissäni jossei aemissa ole tota evapin poistoa mukana, se nyt vissiin on melkolailla pakko poistaa jos suunnittelee positiivista imusarjapainetta.


Tämä selkee. Pitää se aemin cd-levy kaivella ja kattoo mitä se kertoo.
Onko tuolla evapilla tyhjäkäynnin kannalta mitään merkitystä nyt ku sitä ei enää ole?
_________________
-92 Honda Civic Vti Turbo
-94 Honda Civic SiR2
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Nikde
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 18 Lok 2007
Paikkakunta: Vantaa

LähetäLähetetty: Kes Maa 27, 2013 12:44 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tolla hiilikannulla tee mitään oikeesti. Se saakelin kannu haisee pahemmalle ku se suora linja tankilta ilman kannua. Ei se aktiivihiilikään loputtomiin hajuja poista... Meiän tallilla kaks autoo ilman tota pottua eikä siellä bensa käryä yhtään. Letku vedetty vaan auton alle.
_________________
Honda Civic DXi EG4 -95 Daily Driver aihio
Honda Civic DX EG3 -93 The ultimate Civic aihio
Honda Civic VTi EG6 -92 B18C Kesä / TimeAttack
Mercedes-Benz 190E 2.3 -89 Daily Driver

Member of Func Crew - www.instagram.com/funccrew/ - www.facebook.com/funccrew/ - http://funccrew.kuvat.fi/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
DEL SOL1
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 05 Nov 2007

LähetäLähetetty: Per Maa 29, 2013 2:00 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nikde kirjoitti:
Tolla hiilikannulla tee mitään oikeesti. Se saakelin kannu haisee pahemmalle ku se suora linja tankilta ilman kannua. Ei se aktiivihiilikään loputtomiin hajuja poista... Meiän tallilla kaks autoo ilman tota pottua eikä siellä bensa käryä yhtään. Letku vedetty vaan auton alle.


potut tallin nurkassa kalja pottujen kavereina... =)
_________________
Doch Vtec True Power...
DeL SoL swap SiR2 (jenkkituonti)
ex civic 1.5 dx us model (jenkkituonti)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Projektit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27  Seuraava
Sivu 25 Yht. 27

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group