IndexForumVideotLinkitGalleriaAutodata
Dynamiitti.com Foorumin päävalikko Dynamiitti.com

 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Honda Integra Type R Jdm Spec Dc2 k20a
Siirry sivulle 1, 2, 3 ... 21, 22, 23  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Projektit
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Jonsba
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 02 Jou 2006
Paikkakunta: Vanda

LähetäLähetetty: Tor Hel 10, 2011 3:00 am    Viestin aihe: Honda Integra Type R Jdm Spec Dc2 k20a Vastaa lainaamalla viestiä

Honda Integra Type R Jdm Dc2 96´ Spec



Pari vuotta sitten se Integra kärpänen viimein puraisi kun edesmenneen Civicin huonon tuurin takia jouduttiin alkaa etsimään uutta varteenotettavaa vehjettä.


monet yöt netin ääressä valvottua oli suunnitelma viimein lyöty lukkoon että pakko se on aito Jdm Spec Dc2 Integra saada myös itselle , Koska Ns. Hyundai keula ei omaan hyvinvointiin tänä päivänäkään aiheuta kun pahoinvointia .


Viimein sopiva yksilö löytyikin Brittien Hondafoorumeidenkin kautta tutuksi tulleen Tegiwa importsin kautta . Saman tien siirsin auton hommaamis vastuun kaverin hartioille kun itsellä lontoo sen verran huonosti taittuu .
Pari viikkoa taisi vierähtää ja oli autosta varausmaksu maksettu ja Sängyn alla Integraa odotti jo J´s Racing Titaani putkisto .


Jätetään turha löpinä sikseen ja siirrytään ajassa toukokuuhun jolloin auto oli viimein haettavissa satamasta .


Auto oli juuri sellainen kun piti jopa positiivisia yllätyksiä autosta pomppasi heti silmille esimerkkinä Cuscon Zero 2 alusta ja kaikki muut pienet Mugen tingentangelit.
Ei muuta kun autolla kotiin päin , olin ihan Hiilenä kun luulin että vedot on ihan hukassa ja vehje ei pysy alueella , sitten välähti Eiku Vittu täähän tarvii jengaa vähän eri tavalla kun vanha b16a sirkkeli ja johan alkoi tuntumaan siltä että kyllä tämä sentäs johonkin menee vaikka hidas se oli edelleen . !


Kavereille tuli puhuttua tietenkin tuttuun tapaan jo heti alussa itsensä pussiin , Esimerkiksi sanoilla = Kyl mä nää takapenkit pidän ja en mä vaihda kun ton Mugen Twinloopin tohon J´s racingiin .


Toisinhan siinä tuttuun ja turvalliseen tapaan kävi ,mutta sitä ennen auto piti tietenkin saada suomen kilpiin ennen isoja muutoksia. Kilvittäminen ei sekään ollut ihan niin läpihuuto juttu .


Seuraavaksi alettiinkin sitten haalia vuodeksi 2010 osia ja lista näyttikin viime syksynä ennen harmillista moottorin vaurioitumista tältä :


Moottori
Mugen Pakosarja, J´s racing 60 rs titaaniputkisto, J´s racing tsuchinoko intake , Toda jakohihna , Carbonetic hiilikuitu kytkin, Toda Vauhtipyörä, Spoon Teräspunos kytkinletku, Spoon tulpanjohdot,'


Alusta
Cusco Zero 2 coiloverit, Spoon Twinblock jarrusatulat , Spoon jarrulevyt , Ferodo ds2500 palat , Carbonetic takajarrupalat , Cusco takavakaaja 25mm , Cusco etu ja takapoikkituet , Project Mu teräspunos jarruletkut , J´s racing säädettävät ylätukivarret, J´s Racing C pillar bar . vanteet : radalla Weds Sport Tc-05 15" + weds Sport mutterit Kadulla SSR Type C 16" + Project Kics mutterit. vanne tilanteeseekin tulee muutoksia harmillisen tietyö vahingon myötä , Koska itse ainakin toivon että olisi radalle ja kadulle eri vanteet !


Ulkoasu oli edelleen viime syksyyn asti Seibonin konepeltiä ja vanteita lukuunottamatta Oem


Sisusta
Nardi Classic 360mm ratti, Mugen poljinpinnat, Defi Lisämittarit , Spoon Sports Mittaristo , Bride Zeta III penkit, Bride Kiskot , Takata 4 pistevyöt, cusco 7 piste turvakaaret , Etupenkeistä taaksepäin riisuttu.


Talven myötä projekti rintamalla työskennellään konehuoneen siistimisen ja K Swappaamisen kanssa !


Sit lyödään ne kuvat pöytään :

Tästä lähdettiin :









Kesä 2010




Kemora käytiin viime kesänä kiertämässä parhaimmillaan aikaan 1:21.2







Ja sitten viimein nykyhetkeen , konehuonetta on siistitty K sarjalaisen tieltä.






Paluuta B Sarjaan ei enää ole


_________________
Project:Honda Integra Type R Jdm Spec Dc2K
Daily:Honda Civic Fd1
Ex Honda Civic Eg9 Vti --> roskiin
Ex Honda Civic Eg9 SiR --> roskiin


Viimeinen muokkaaja, Jonsba pvm Sun Elo 31, 2014 12:25 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
S@mpp@
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 03 Elo 2003
Paikkakunta: Kangasala

LähetäLähetetty: Tor Hel 10, 2011 6:34 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tätä seurataan suurella mielenkiinnolla Hyvän selostuksen jaksoit vääntään, ja muistat vaan, että kuvat kertoo enemmän kuin 1000 sanaa!

Tätä tuli jo viime kesänä ManseCruisingissa ihasteltua, toivottavasti ens kesänä näkee uudelleen livenä, kun näyttää auto jo siitä muuttuneen!

Jatka samaan malliin!!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Urran
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 28 Elo 2004
Paikkakunta: Kerava

LähetäLähetetty: Tor Hel 10, 2011 6:44 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Projekti mitä on odotettu pitkään. Aivan oikea tyylisuunta. Et ollu laittanu hiilikullilipasta kuvia? Tätä tullaan seuraamaan, muista päivitellä muutokset
_________________
Subaru Legacy 2.0GT spec B Tuned by STi, Subaru Legacy 2.0GT spec B Wagon -03 EJ20, Mitsubishi Galant Dynamic-4 -89 4G63
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hegster
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 14 Tam 2004
Paikkakunta: Lempäälä

LähetäLähetetty: Tor Hel 10, 2011 9:09 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Asiallista! Mukava seurailla tälläisiä kovemman luokan projekteja. Kuvaa vaan kehiin kun tapahtuu.

Maalaahan noi turvakaaretkin valkoseks niin saa sisustastakin siistin.
_________________
Mazda 626-99
EX:Alto-00, Civic-96,Civic-92,CRX-89
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Jonsba
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 02 Jou 2006
Paikkakunta: Vanda

LähetäLähetetty: Tor Hel 10, 2011 10:32 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hyvä että porukkaa jaksaa kiinnostaa

Urranille lipasta kuvia Sovitettu vanhaan puskuriin uusi on jo matkalla suomeen , kuvissa lippa ei ole kun laitettu paikalleen ilman yhtäkään kiinnitys ruuvia .





sitten muita fiilistelykuvia

Pohja



viimekeväistä puskurin aluksen hinkkausta




Konepellin sovittelua


uudet jarrut paikallaan , hyh hyh kun tuolloin oli vielä kaaret ja tukivarret likaiset


helmapellit pienen pyyhkäisyn jälkeen


Takasiiven alta tuli hinkattua pinttynyttä paskaa pois , näkyi ikävästi siiven reunojen alta


pari fiilistelykuvaaviimekesältä :












_________________
Project:Honda Integra Type R Jdm Spec Dc2K
Daily:Honda Civic Fd1
Ex Honda Civic Eg9 Vti --> roskiin
Ex Honda Civic Eg9 SiR --> roskiin
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Urran
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 28 Elo 2004
Paikkakunta: Kerava

LähetäLähetetty: Tor Hel 10, 2011 11:14 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hegster kirjoitti:
Maalaahan noi turvakaaretkin valkoseks niin saa sisustastakin siistin.


Must on just siisti et toi häkki on ton värinen.

Toi auton pohja

Jotenkin toi antenni ei näytä sopivan tohon perään

Nyt sitten kuvia siitä K-uninkaasta
_________________
Subaru Legacy 2.0GT spec B Tuned by STi, Subaru Legacy 2.0GT spec B Wagon -03 EJ20, Mitsubishi Galant Dynamic-4 -89 4G63
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Luici
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Hel 2007

LähetäLähetetty: Tor Hel 10, 2011 11:28 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sähköjohdot nyt samalla kuosiin kun konehuonetta muutenkin puunaillaan.
Ja tsemiä rojektille, komee nähdä muitakin Kovan luokan swappeja
_________________
EG K23
HybridRacing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
enne
Kakkoskuski


Liittynyt: 23 Elo 2006
Paikkakunta: Vantaa

LähetäLähetetty: Tor Hel 10, 2011 11:48 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tsemppiä projektiin... näyttää hienolta

Kai sulla on se Kone jo tallissa?
_________________
Subaru Impreza WRX STI 2001
Astra H 2004
Ex: Yaris T-sport 2002
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Killer-Bee
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 30 Maa 2009

LähetäLähetetty: Tor Hel 10, 2011 2:40 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nonii tätä ollaan odoteltukki! erittäin hieno peli ilman K onettakin, mutta toivottavasti saat ainakin kesäksi ajoon! Onnea projektille
_________________
VTEC just kicked in yo!

Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jonsba
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 02 Jou 2006
Paikkakunta: Vanda

LähetäLähetetty: Tor Hel 10, 2011 2:48 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

K one on vielä Briteissä , sen kanssa ei hoppua kun sais ensin hybrid racingiltä swappihilut suomeen

Luici: Parhaan mukaan koitetaan sähköjä järkkäillä niin että jäisi piiloon saa nähdä miten homma edistyy .

Viimeksi aloitin konehuoneen putsailun jo hammasharjalla , varsinkin noi koriliimat on vittumaisesti keräilleet paskaa itseensä 15 vuoden aikana :
_________________
Project:Honda Integra Type R Jdm Spec Dc2K
Daily:Honda Civic Fd1
Ex Honda Civic Eg9 Vti --> roskiin
Ex Honda Civic Eg9 SiR --> roskiin
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
juhve
Kakkoskuski


Liittynyt: 16 Tam 2009
Paikkakunta: Järvenpää ja Hyvinkää

LähetäLähetetty: Tor Hel 10, 2011 3:32 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hieno rojekti! Tuleeko K20A japanin kone, kun on aito JDM RHD autokin?
_________________
Honda Civic K20A2 Projekti
Mazda 323 FA hauska ja vaarallinen talvipulkka
Mitsubishi L-300 Lava <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Anssiav
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 09 Elo 2009
Paikkakunta: Kuopio the rockcity

LähetäLähetetty: Tor Hel 10, 2011 6:23 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaksi sanaa: pelekkää herkkua! Kesä kuha tulee, niin pakko se on lähtee kattomaan livenä näitä vehkeitä tapahtumiin Itekki ootellu muitten kanssa tätä projektitopiccia ja muutenni projekttei aina mukava lukee.
_________________
Revvin' up your engine and listen to her howlin' roaaar!

Honda Accord 2011 Sport Business AT Tourer
Honda Accord CL9 Type-S
CTR EP3 R-17024
Honda Civic EJ9 -97
Honda Civic -89
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jonsba
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 02 Jou 2006
Paikkakunta: Vanda

LähetäLähetetty: Tor Hel 10, 2011 7:24 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

juhve kirjoitti:
Hieno rojekti! Tuleeko K20A japanin kone, kun on aito JDM RHD autokin?


Tottahan toki K20a Dc5 Integrasta

tämä on mukava että porukka tykkää saa aina lisää intoa duunata
_________________
Project:Honda Integra Type R Jdm Spec Dc2K
Daily:Honda Civic Fd1
Ex Honda Civic Eg9 Vti --> roskiin
Ex Honda Civic Eg9 SiR --> roskiin
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
juhve
Kakkoskuski


Liittynyt: 16 Tam 2009
Paikkakunta: Järvenpää ja Hyvinkää

LähetäLähetetty: Tor Hel 10, 2011 8:04 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hieno homma

Tuli vielä mieleen kysästä, että kauanko tuolta hybrid-racing.com:ilta kestää toimitus? Tai no eihän sitä kait vielä varmaks tiiä, mut onko mitään hajua? Itte kohta tilailen sieltä kans...
_________________
Honda Civic K20A2 Projekti
Mazda 323 FA hauska ja vaarallinen talvipulkka
Mitsubishi L-300 Lava <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Luici
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Hel 2007

LähetäLähetetty: Tor Hel 10, 2011 8:10 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos vaan tavaraa on hyllyssä niin heti ne sieltä lähtee, lähetyskulut on vaan aika suolaset jos tilaa jotain yksittäisiä kikkareita.
_________________
EG K23
HybridRacing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Nikde
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 18 Lok 2007
Paikkakunta: Vantaa

LähetäLähetetty: Tor Hel 10, 2011 9:20 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Luici, kuinkas oot ton kusipojan säiliön sijottelun toteuttanu? Tuo Kswap CAI kun tulee tohon kusipojan paikalle... Toisella puolellakaan ei oikeen oo tilaa, ku siellä on tuo ABS yksikkö tiellä.
_________________
Honda Civic DXi EG4 -95 Daily Driver aihio
Honda Civic DX EG3 -93 The ultimate Civic aihio
Honda Civic VTi EG6 -92 B18C Kesä / TimeAttack
Mercedes-Benz 190E 2.3 -89 Daily Driver

Member of Func Crew - www.instagram.com/funccrew/ - www.facebook.com/funccrew/ - http://funccrew.kuvat.fi/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
t11ker1
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 27 Kes 2005
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Tor Hel 10, 2011 9:24 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nikde kirjoitti:
Luici, kuinkas oot ton kusipojan säiliön sijottelun toteuttanu? Tuo Kswap CAI kun tulee tohon kusipojan paikalle... Toisella puolellakaan ei oikeen oo tilaa, ku siellä on tuo ABS yksikkö tiellä.


eikö tossa wire-tuckingissa yleensä tupata siirtämään tuo pissapoika pumppuineen johonkin kabiinin puolelle? - myös jostain luin että halvalal motonetissä olis säiliö+pumppu myynnis halvalla, en muista kuollakseni mistä luin.
_________________
Honda CM Accord -04, Honda CB Accord -90.
honda club of finland
Honda Club
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Nikde
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 18 Lok 2007
Paikkakunta: Vantaa

LähetäLähetetty: Tor Hel 10, 2011 9:30 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

t11ker1 kirjoitti:
Nikde kirjoitti:
Luici, kuinkas oot ton kusipojan säiliön sijottelun toteuttanu? Tuo Kswap CAI kun tulee tohon kusipojan paikalle... Toisella puolellakaan ei oikeen oo tilaa, ku siellä on tuo ABS yksikkö tiellä.


eikö tossa wire-tuckingissa yleensä tupata siirtämään tuo pissapoika pumppuineen johonkin kabiinin puolelle? - myös jostain luin että halvalal motonetissä olis säiliö+pumppu myynnis halvalla, en muista kuollakseni mistä luin.


Ei tässä oo tarkotus tehdä 100% wiretuckia. Laitetaan tekniikka ensin toimimaan ja ihmetellään sitte paremmalla ajalla piuhojen / apulaitteiden uusiks reititystä/sijoittelua.
_________________
Honda Civic DXi EG4 -95 Daily Driver aihio
Honda Civic DX EG3 -93 The ultimate Civic aihio
Honda Civic VTi EG6 -92 B18C Kesä / TimeAttack
Mercedes-Benz 190E 2.3 -89 Daily Driver

Member of Func Crew - www.instagram.com/funccrew/ - www.facebook.com/funccrew/ - http://funccrew.kuvat.fi/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Luici
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Hel 2007

LähetäLähetetty: Tor Hel 10, 2011 9:31 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

t11ker1 kirjoitti:
Nikde kirjoitti:
Luici, kuinkas oot ton kusipojan säiliön sijottelun toteuttanu? Tuo Kswap CAI kun tulee tohon kusipojan paikalle... Toisella puolellakaan ei oikeen oo tilaa, ku siellä on tuo ABS yksikkö tiellä.


eikö tossa wire-tuckingissa yleensä tupata siirtämään tuo pissapoika pumppuineen johonkin kabiinin puolelle? - myös jostain luin että halvalal motonetissä olis säiliö+pumppu myynnis halvalla, en muista kuollakseni mistä luin.


Ensin vähän muokkasin sitä säiliöö, eli käänsin sen torven vähän eri asentoon ja sulattelin kolvilla sen sitten kiinni. Säiliö on nyt tossa syylärin vieressä puskurin takana. Ei se varmaan hienoin ratkasu ole, muta toimiva.
Säiliön etupuolen maalasin vielä mustaks ettei se erotu eteepäin katellessa.


_________________
EG K23
HybridRacing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Nikde
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 18 Lok 2007
Paikkakunta: Vantaa

LähetäLähetetty: Tor Hel 10, 2011 9:37 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Toimiva ratkasuhan tuo on, ei tosin taida tässä onnistua, tulee tuo Hybridin täyskokonen swappi syylari, noo, eiköhä sitä jotai keksitä...
_________________
Honda Civic DXi EG4 -95 Daily Driver aihio
Honda Civic DX EG3 -93 The ultimate Civic aihio
Honda Civic VTi EG6 -92 B18C Kesä / TimeAttack
Mercedes-Benz 190E 2.3 -89 Daily Driver

Member of Func Crew - www.instagram.com/funccrew/ - www.facebook.com/funccrew/ - http://funccrew.kuvat.fi/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Luici
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Hel 2007

LähetäLähetetty: Tor Hel 10, 2011 9:50 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nikde kirjoitti:
Toimiva ratkasuhan tuo on, ei tosin taida tässä onnistua, tulee tuo Hybridin täyskokonen swappi syylari, noo, eiköhä sitä jotai keksitä...


Jos ei oo hirvee näkökymysys että missä säiliö on niin tossa syylärin ja lootan välissä on hyvin tilaa. Joku telinehärhdelli siihen pitäs sit kyl vääntää.
_________________
EG K23
HybridRacing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Tor Hel 10, 2011 10:15 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Selviskö muuten tää?


_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Nikde
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 18 Lok 2007
Paikkakunta: Vantaa

LähetäLähetetty: Tor Hel 10, 2011 10:30 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo kyllä tuo tuli jo paikannettua
_________________
Honda Civic DXi EG4 -95 Daily Driver aihio
Honda Civic DX EG3 -93 The ultimate Civic aihio
Honda Civic VTi EG6 -92 B18C Kesä / TimeAttack
Mercedes-Benz 190E 2.3 -89 Daily Driver

Member of Func Crew - www.instagram.com/funccrew/ - www.facebook.com/funccrew/ - http://funccrew.kuvat.fi/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
voorti-rs
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 13 Tou 2006
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Per Hel 11, 2011 8:57 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No niin saihan se jonsba petteri sen topicin tehtyy.Hyvältä näyttää.Aika kiirus tulee jos meinaat kesäks saada ajoon

Nikde teeppäs sitä sun omaa siistiä välillä Koskas tuut vetarit hakee vai onko tarvetta enää?

Jonsba pistähän reilusti niitä kuvia äläkä selitä
_________________
-CIVIC EG B20 SC
-MAZDA 323 BP-T
-CIVIC EJ
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
lepisto89
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 12 Syy 2007
Paikkakunta: Jyväskylä

LähetäLähetetty: Per Hel 11, 2011 9:53 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tää on hyvä rojekti ja odotettu!
_________________
Rojekti: Honda Civic -94 B16A swap
Käyttis: Saab Ng900 -94 Stage "X" E85
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jonsba
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 02 Jou 2006
Paikkakunta: Vanda

LähetäLähetetty: Per Hel 11, 2011 11:24 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

voorti-rs kirjoitti:
No niin saihan se jonsba petteri sen topicin tehtyy.Hyvältä näyttää.Aika kiirus tulee jos meinaat kesäks saada ajoon

Nikde teeppäs sitä sun omaa siistiä välillä Koskas tuut vetarit hakee vai onko tarvetta enää?

Jonsba pistähän reilusti niitä kuvia äläkä selitä


Kiire on vaan rahattomien pelko


Ei mulla ole paljoo enempää kuvia mutta lupaan että jokaisen työvaihees kuvaan mitä autolle tapahtuu
_________________
Project:Honda Integra Type R Jdm Spec Dc2K
Daily:Honda Civic Fd1
Ex Honda Civic Eg9 Vti --> roskiin
Ex Honda Civic Eg9 SiR --> roskiin
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Nikde
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 18 Lok 2007
Paikkakunta: Vantaa

LähetäLähetetty: Per Hel 11, 2011 12:24 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

voorti-rs kirjoitti:
No niin saihan se jonsba petteri sen topicin tehtyy.Hyvältä näyttää.Aika kiirus tulee jos meinaat kesäks saada ajoon

Nikde teeppäs sitä sun omaa siistiä välillä Koskas tuut vetarit hakee vai onko tarvetta enää?

Jonsba pistähän reilusti niitä kuvia äläkä selitä


Joo itseasias piti sulle soittaa, eilen alko ääntää aika pahasti tuo vetari. Pystyykö siel sun tallilla vaihtaa sitä?
_________________
Honda Civic DXi EG4 -95 Daily Driver aihio
Honda Civic DX EG3 -93 The ultimate Civic aihio
Honda Civic VTi EG6 -92 B18C Kesä / TimeAttack
Mercedes-Benz 190E 2.3 -89 Daily Driver

Member of Func Crew - www.instagram.com/funccrew/ - www.facebook.com/funccrew/ - http://funccrew.kuvat.fi/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Malibudha
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 03 Maa 2009
Paikkakunta: Vantaa

LähetäLähetetty: Per Hel 11, 2011 1:25 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nikde laittaa sen oman vessansa kulkemaan, ettei jää toista kesää putkeen väliin

Joni laittaa integran tikkiin ensi kesäksi ihan sen takia ettei tartte kuunnella armotonta vittuilua täältäpäin, kun laitteet seisoo sillon kun niillä pitäs ajaa.
_________________
member of Func Crew
http://funccrew.kuvat.fi/
Func Crew @ Facebook

Honda Integra DC-5 Type-R
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Killer-Bee
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 30 Maa 2009

LähetäLähetetty: Lau Hel 12, 2011 11:01 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Luici kirjoitti:
Nikde kirjoitti:
Toimiva ratkasuhan tuo on, ei tosin taida tässä onnistua, tulee tuo Hybridin täyskokonen swappi syylari, noo, eiköhä sitä jotai keksitä...


Jos ei oo hirvee näkökymysys että missä säiliö on niin tossa syylärin ja lootan välissä on hyvin tilaa. Joku telinehärhdelli siihen pitäs sit kyl vääntää.


Integrassa taitaa olla tuo kusisäiliö saman kokoinen kuin d-sarjan civikissä? Kannattaisi vaihtaa pienempään 1.3 eg civikin säiliöön, huomattavasti pienempi ja mahtuu paremmin
_________________
VTEC just kicked in yo!

Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hegster
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 14 Tam 2004
Paikkakunta: Lempäälä

LähetäLähetetty: Lau Hel 12, 2011 12:08 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Killer-Bee kirjoitti:
Integrassa taitaa olla tuo kusisäiliö saman kokoinen kuin d-sarjan civikissä? Kannattaisi vaihtaa pienempään 1.3 eg civikin säiliöön, huomattavasti pienempi ja mahtuu paremmin
Toi 1.3 on d-sarjaa

Eikö konehuoneen siisteydenkin nimissä kannattas toi kiulu heivata takakonttiin?
_________________
Mazda 626-99
EX:Alto-00, Civic-96,Civic-92,CRX-89
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Projektit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle 1, 2, 3 ... 21, 22, 23  Seuraava
Sivu 1 Yht. 23

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group