IndexForumVideotLinkitGalleriaAutodata
Dynamiitti.com Foorumin päävalikko Dynamiitti.com

 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Doch zc CRX Turbo + muut lelut
Siirry sivulle 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Projektit
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
TuGeTu
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 15 Huh 2012
Paikkakunta: Huittinen

LähetäLähetetty: Kes Huh 18, 2012 7:18 pm    Viestin aihe: Doch zc CRX Turbo + muut lelut Vastaa lainaamalla viestiä

tällaiseen purkkiin sekaannuin kymmenvuotiaana saatuani sen ikäänkuin "isäpoika" projektiksi, joka myöhemmin yksipuolistui tietämyksen ja tseidiiäm kuolauksen myötä.


_________________
kyl honukka hyvä o
D16 Turbo CRX Championship white -87
D15 CRX -84
D15 Civic EJ9 -96
XR400 Supermoto -97


Viimeinen muokkaaja, TuGeTu pvm Per Maa 14, 2014 12:04 pm, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Nikde
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 18 Lok 2007
Paikkakunta: Vantaa

LähetäLähetetty: Kes Huh 18, 2012 7:20 pm    Viestin aihe: Re: 1Gen CRX Vastaa lainaamalla viestiä

TuGeTu kirjoitti:
tällaiseen purkkiin sekaannuin kymmenvuotiaana saatuani sen ikäänkuin "isäpoika" projektiksi, joka myöhemmin yksipuolistui tietämyksen ja tseidiiäm kuolauksen myötä.


Jaa siis millaiseen....

Yleensä projektitopikkeihin on tapana pistää kuvia projektista ja myös vähän tarinaa, et mitä on tehty ja mitä on tulossa jne...
_________________
Honda Civic DXi EG4 -95 Daily Driver aihio
Honda Civic DX EG3 -93 The ultimate Civic aihio
Honda Civic VTi EG6 -92 B18C Kesä / TimeAttack
Mercedes-Benz 190E 2.3 -89 Daily Driver

Member of Func Crew - www.instagram.com/funccrew/ - www.facebook.com/funccrew/ - http://funccrew.kuvat.fi/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
TuGeTu
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 15 Huh 2012
Paikkakunta: Huittinen

LähetäLähetetty: Kes Huh 18, 2012 7:22 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kovasti yritän tuohon perään kuvaa muttei tunnu onnistuvan.. ei ole atk ollut ikinä vahvuuksiani
_________________
kyl honukka hyvä o
D16 Turbo CRX Championship white -87
D15 CRX -84
D15 Civic EJ9 -96
XR400 Supermoto -97
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Nikde
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 18 Lok 2007
Paikkakunta: Vantaa

LähetäLähetetty: Kes Huh 18, 2012 7:43 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

TuGeTu kirjoitti:
kovasti yritän tuohon perään kuvaa muttei tunnu onnistuvan.. ei ole atk ollut ikinä vahvuuksiani


Hyvinhän se sieltä tuli. Äkkiseltään aika hyväkuntoselta vaikuttas. Raapustele ihmees lisää tarinaa ja enemmän kuvia kans
_________________
Honda Civic DXi EG4 -95 Daily Driver aihio
Honda Civic DX EG3 -93 The ultimate Civic aihio
Honda Civic VTi EG6 -92 B18C Kesä / TimeAttack
Mercedes-Benz 190E 2.3 -89 Daily Driver

Member of Func Crew - www.instagram.com/funccrew/ - www.facebook.com/funccrew/ - http://funccrew.kuvat.fi/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Luici
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Hel 2007

LähetäLähetetty: Kes Huh 18, 2012 7:51 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tää ei oo tainnu ihan hetkeen olla ajossa ainakaan tässä kylässä? Ikinä ei ainakaan vastaan ole tullu.
_________________
EG K23
HybridRacing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
TuGeTu
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 15 Huh 2012
Paikkakunta: Huittinen

LähetäLähetetty: Tor Huh 19, 2012 8:31 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Luici kirjoitti:
Tää ei oo tainnu ihan hetkeen olla ajossa ainakaan tässä kylässä? Ikinä ei ainakaan vastaan ole tullu.


joo ei ole ikänä suomen kilpien väliin joutunut, seissyt nyt suurinpiirtein 20v. Ainoot runnutukset kylällä ollut 5minuutin siirtymää parin tallin välillä. mutta joo tarina jatkuu Räpsä eteni aika leppoisasti läpi ala- ja yläkouluvuosien ja oikeastaan autoamiksenkin. Tuossa kuvassa alla ekat vanteet ikinä orkkisten jälkeen 15x7 at-designit ja kontissa joku suppari ja konehuone maalattu päin helvettiä. tämän jälkeen väsäsin uretaanista massiivisia muotteja korisarjalle SUORAAN alkup puskurien ym päälle.. voi verinen v*tturöyhy sitä nälvimistä ja luovutusvoitto siitä tuli nuoruuden villeille visioille kunnes sain n.puolitoista vuotta sitten haalittua alkuperäisiä puskureita ym näiden retaleiden tilalle ja amis kun loppu niin koitin parin vuorotyön väleistä väsätä tätä nosturilla, jota vuokrasin täältä Peräniittyjen suulista josta suuret kiitokset!

Tässä sit aika kuvapainotteisesti mitä tapahtu 2kk ennen pal(v)elua maanpuolustustehtävissä..






en ois tohonka urakkaan lähteny ellen olis sitä alottanu tästä tulikin toisiks isoin mätäprojekti mitä oon ikinä tehny






_________________
kyl honukka hyvä o
D16 Turbo CRX Championship white -87
D15 CRX -84
D15 Civic EJ9 -96
XR400 Supermoto -97


Viimeinen muokkaaja, TuGeTu pvm Tor Huh 19, 2012 9:09 am, muokattu 3 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TuGeTu
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 15 Huh 2012
Paikkakunta: Huittinen

LähetäLähetetty: Tor Huh 19, 2012 8:48 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nikde kirjoitti:
TuGeTu kirjoitti:
kovasti yritän tuohon perään kuvaa muttei tunnu onnistuvan.. ei ole atk ollut ikinä vahvuuksiani


Hyvinhän se sieltä tuli. Äkkiseltään aika hyväkuntoselta vaikuttas. Raapustele ihmees lisää tarinaa ja enemmän kuvia kans


niihä ne aina vaikuttaa

Tän ultimaattisen hitsaussession päätteeks (josta myös voisi kiittää LTK-Metallia, Peräniittyjä ja Nikkasen Jereä) Proju pääs muuttaan takasin ahtaisiin kotitallioloihin ja nämä kuvat sijoittuu aikahaarukalle jouluaatto- 9.1.2012














Pakko mainita että viiminen kuva on sellanen selkä seinässä kuva tässä vaiheessa projektia kutakuinkin mennään nyt. Jonkinlaiset kaaret tuonne vissiin pakko laittaa että noilla vöillä voidaan katsastaa..? ja hantin penkkiin tulee kyllä tuollainen reikä heti kun keksin tavan toteuttaa sen. seuraavaks raskausarpia naamaan aiheuttaa tällänen propleema joka on ollu jo vuosia http://www.youtube.com/watch?v=1kKY5vkG5ms&context=C49d645bADvjVQa1PpcFOFeVaBzsBNEyald8O33r9BURN5raR_B4Q=[/img]
_________________
kyl honukka hyvä o
D16 Turbo CRX Championship white -87
D15 CRX -84
D15 Civic EJ9 -96
XR400 Supermoto -97


Viimeinen muokkaaja, TuGeTu pvm Lau Huh 21, 2012 3:13 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Nikde
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 18 Lok 2007
Paikkakunta: Vantaa

LähetäLähetetty: Tor Huh 19, 2012 10:24 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo'o, moni kakku päältä kaunis, tuttu fiilis
Hyvää duunia elvytyksen suhteen ja kuvatki on hyviä.
_________________
Honda Civic DXi EG4 -95 Daily Driver aihio
Honda Civic DX EG3 -93 The ultimate Civic aihio
Honda Civic VTi EG6 -92 B18C Kesä / TimeAttack
Mercedes-Benz 190E 2.3 -89 Daily Driver

Member of Func Crew - www.instagram.com/funccrew/ - www.facebook.com/funccrew/ - http://funccrew.kuvat.fi/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
@nse
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 16 Nov 2003
Paikkakunta: Fi

LähetäLähetetty: Tor Huh 19, 2012 11:35 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vaikuttas tuo ongelma sytytys puoleen. Itellä oli accordissa samanlainen
vika ku seiso vähän aikaa niin oli kertyny hapettumaa virranjakajan kanteen.
_________________
-Honda Civic 1.6 Dohc Turbo
-Honda Accord 2.3 isR
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Tor Huh 19, 2012 1:26 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Noista turvavöistä, olkaremmien kiinnityspiste näyttäisi olevan aika sivussa istuimien keskilinjasta. Oletko mitannut tarkemmin? AKK:n sääntökirjasta luntattuna max. 20°.
_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TuGeTu
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 15 Huh 2012
Paikkakunta: Huittinen

LähetäLähetetty: Tor Huh 19, 2012 1:27 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

@nse kirjoitti:
Vaikuttas tuo ongelma sytytys puoleen. Itellä oli accordissa samanlainen
vika ku seiso vähän aikaa niin oli kertyny hapettumaa virranjakajan kanteen.


kiva kun tykätään Täähän ei ole siksi ollut suomen lapuissa kun on aikoinaan tuotu ruotsista ja pitänyt tulla sprinttiaihioksi, mutta ken näin aikoi ei vissiin tykännyt pehmeästä pohjasta Kristinastadin meri-ilmasto näytti kyntensä muuallakin alustassa mutta noita rapeita kuvia kattellessa oisitte te konkaritki irvistelly

muistaakseni oon kerran jakajan kannen rapsutellu puhtaaks, siinä samalla katkoin sen alapuolen ruuvin siihen kannenlohkoon ja siksi tuossa yhessä kuvassa näkyy pari nippusidettäkin

paneudun todennäköisesti vklp aikana sytytykseen kun tuli tilattua noiden (alkuperäisten) tulpanjohtojen tilalle uudet ja msd blaster 2!



jos sit kulmaporais samalla sen skruuvin sieltä..
_________________
kyl honukka hyvä o
D16 Turbo CRX Championship white -87
D15 CRX -84
D15 Civic EJ9 -96
XR400 Supermoto -97


Viimeinen muokkaaja, TuGeTu pvm Tor Huh 19, 2012 1:37 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TuGeTu
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 15 Huh 2012
Paikkakunta: Huittinen

LähetäLähetetty: Tor Huh 19, 2012 1:32 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaze kirjoitti:
Noista turvavöistä, olkaremmien kiinnityspiste näyttäisi olevan aika sivussa istuimien keskilinjasta. Oletko mitannut tarkemmin? AKK:n sääntökirjasta luntattuna max. 20°.


Eikä tässä kai pelkkä keskilinja kuse.. nuo vyöt ei vissiin saisi olla noin alaviistoon tuosta niskatuen korkeudelta, tästä syystä on kaiketi pakko laittaa tuohon jonkilaiset kaaret sisälle. mitäs ton keskilinjan korjaamiseksi sitten, missä mittakaavassa ne kiinnitykset saa tehdä itse ja millaset?
_________________
kyl honukka hyvä o
D16 Turbo CRX Championship white -87
D15 CRX -84
D15 Civic EJ9 -96
XR400 Supermoto -97
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
miroslaw
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 23 Nov 2008
Paikkakunta: 21500 Kaarina

LähetäLähetetty: Tor Huh 19, 2012 3:35 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

TuGeTu kirjoitti:
Kaze kirjoitti:
Noista turvavöistä, olkaremmien kiinnityspiste näyttäisi olevan aika sivussa istuimien keskilinjasta. Oletko mitannut tarkemmin? AKK:n sääntökirjasta luntattuna max. 20°.


Eikä tässä kai pelkkä keskilinja kuse.. nuo vyöt ei vissiin saisi olla noin alaviistoon tuosta niskatuen korkeudelta, tästä syystä on kaiketi pakko laittaa tuohon jonkilaiset kaaret sisälle. mitäs ton keskilinjan korjaamiseksi sitten, missä mittakaavassa ne kiinnitykset saa tehdä itse ja millaset?


Lainaus:
Olkavöiden tulee suuntautua taakse siten, että ne eivät ole enempää kuin 45 asteen kulmassa vaakatasosta alaspäin. Suositeltavaa kuitenkin on, ettei kyseinen kulma ylittäisi kymmentä astetta."
Tuossa ihan sääntökirjasta napattua "nouhauta".
Otathan huomioon että mikäli pidät 4-piste vyöt leimalla niin konttorin ukko raakkaa samantien 2 paikkaseksi(Vyöt menee takaistumapaikkojen "läpi") ja sekin vielä että vyöt oltava E-hyväksyttyjä. Kilpavöistä ei taida olla yksikään E-hyväksytty(?), OMP ainakin tarjoaa 2" leveää E-hyväksyttyä vyötä

_________________
MOOTTORIT.net
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TuGeTu
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 15 Huh 2012
Paikkakunta: Huittinen

LähetäLähetetty: Tor Huh 19, 2012 7:19 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

miroslaw kirjoitti:
TuGeTu kirjoitti:
Kaze kirjoitti:
Noista turvavöistä, olkaremmien kiinnityspiste näyttäisi olevan aika sivussa istuimien keskilinjasta. Oletko mitannut tarkemmin? AKK:n sääntökirjasta luntattuna max. 20°.


Eikä tässä kai pelkkä keskilinja kuse.. nuo vyöt ei vissiin saisi olla noin alaviistoon tuosta niskatuen korkeudelta, tästä syystä on kaiketi pakko laittaa tuohon jonkilaiset kaaret sisälle. mitäs ton keskilinjan korjaamiseksi sitten, missä mittakaavassa ne kiinnitykset saa tehdä itse ja millaset?


Lainaus:
Olkavöiden tulee suuntautua taakse siten, että ne eivät ole enempää kuin 45 asteen kulmassa vaakatasosta alaspäin. Suositeltavaa kuitenkin on, ettei kyseinen kulma ylittäisi kymmentä astetta."
Tuossa ihan sääntökirjasta napattua "nouhauta".
Otathan huomioon että mikäli pidät 4-piste vyöt leimalla niin konttorin ukko raakkaa samantien 2 paikkaseksi(Vyöt menee takaistumapaikkojen "läpi") ja sekin vielä että vyöt oltava E-hyväksyttyjä. Kilpavöistä ei taida olla yksikään E-hyväksytty(?), OMP ainakin tarjoaa 2" leveää E-hyväksyttyä vyötä


just näin. 2" leveet OMP:thän nuo onkin, sit vaan kulmat kohilleen kaarilla! kiitokset!
_________________
kyl honukka hyvä o
D16 Turbo CRX Championship white -87
D15 CRX -84
D15 Civic EJ9 -96
XR400 Supermoto -97
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
error
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 18 Huh 2004
Paikkakunta: tampere

LähetäLähetetty: Tor Huh 19, 2012 9:47 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

yks vaihtoehto on toi sytytyspuoli mutta epäilen vakumissa on jotain mätä....
_________________
minun kotisivu
www.mydreamtuning.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TuGeTu
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 15 Huh 2012
Paikkakunta: Huittinen

LähetäLähetetty: Per Huh 20, 2012 12:33 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

error kirjoitti:
yks vaihtoehto on toi sytytyspuoli mutta epäilen vakumissa on jotain mätä....


avaisisitko hieman lisää epäilyksiäsi? map-anturi kuitenkin on jo vaihdettu mikään imupuolen antureista ei härvää tietokoneelle joka laittaisi ledit loistamaan..
_________________
kyl honukka hyvä o
D16 Turbo CRX Championship white -87
D15 CRX -84
D15 Civic EJ9 -96
XR400 Supermoto -97
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
error
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 18 Huh 2004
Paikkakunta: tampere

LähetäLähetetty: Per Huh 20, 2012 4:35 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

näytäkö mitään vika koodeja...
_________________
minun kotisivu
www.mydreamtuning.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TuGeTu
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 15 Huh 2012
Paikkakunta: Huittinen

LähetäLähetetty: Per Huh 20, 2012 8:30 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

error kirjoitti:
näytäkö mitään vika koodeja...


kuten videolla näkyy niin ei näytä, sehän vähä merkillistä onkin...
ja map-anturi vaihettu samoin ku tps ja iacv putsattu ja tiivisteet putsattu.
_________________
kyl honukka hyvä o
D16 Turbo CRX Championship white -87
D15 CRX -84
D15 Civic EJ9 -96
XR400 Supermoto -97
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hon-da tuni-ng
Kakkoskuski


Liittynyt: 21 Huh 2004
Paikkakunta: nurmes

LähetäLähetetty: Per Huh 20, 2012 8:41 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mites ootko jaon tarkistanu?
onko tuon akun maadoitus ainoastaa tuon ohkasen johdon varassa jossa on vielä liitin välissä?
jos on niin laita ihan kunnon johto
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
jonttu
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Tou 2003
Paikkakunta: Vantaa

LähetäLähetetty: Per Huh 20, 2012 8:48 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onkos tuossa kaasuläpän asentotunnistinta?

Jos on niin onko kalibroitu oikein?
_________________
eg9 b18c turbo
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Nikde
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 18 Lok 2007
Paikkakunta: Vantaa

LähetäLähetetty: Per Huh 20, 2012 9:02 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jonttu kirjoitti:
Onkos tuossa kaasuläpän asentotunnistinta?

Jos on niin onko kalibroitu oikein?


Yllä ainakin mainittiin että TPS on vaihdettu.
(Throttle Position Sensor)
_________________
Honda Civic DXi EG4 -95 Daily Driver aihio
Honda Civic DX EG3 -93 The ultimate Civic aihio
Honda Civic VTi EG6 -92 B18C Kesä / TimeAttack
Mercedes-Benz 190E 2.3 -89 Daily Driver

Member of Func Crew - www.instagram.com/funccrew/ - www.facebook.com/funccrew/ - http://funccrew.kuvat.fi/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
jonttu
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Tou 2003
Paikkakunta: Vantaa

LähetäLähetetty: Per Huh 20, 2012 9:11 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juuh, ei osunu silmiin, jostainsyystä!!!

Asennus aika tarkka, että tulee kalibroitua oikein.
H22a oli vastaavanlaista ongelmaa kunnes tps kalibroitiin annettuihin ohjearvoihin!

http://honda-tech.com/showthread.php?t=2830131

tossa on yhet ohjeet honda-techiltä

huom: kohdat 5 ja 6
_________________
eg9 b18c turbo
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
TuGeTu
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 15 Huh 2012
Paikkakunta: Huittinen

LähetäLähetetty: Per Huh 20, 2012 10:03 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jonttu kirjoitti:
Onkos tuossa kaasuläpän asentotunnistinta?

Jos on niin onko kalibroitu oikein?


hondatuning: En usko jaon flippaamiseen kun vika on periaatteessa syntynyt ajan myötä en tosin ihan varma ole kun nuo puhtaan kierrättelyn muistot liikkuu tuolla vuosikymmenen toisella puolen..

jonttu: alkuperäisellä kaasuläppärungolla ja tps:llä sama vika ja kun vaihdoin uudet samassa köntässä, ei muutosta. vanha ollut kiinni ajat ja uusi purettu ajosta.

Nyt vaihdoin ton puolan blaster 2:seen ja uudet tulpanjohdot ja tsekkasin kipinät, ja virranjakajankin putsasin vaikkei siellä mitään hapettumaa juuri ollut. Sillä kun viimeks ajoin talliin alko käydä yhdellä mukillisella...
no nyt kun koitin käyntiin niin eihän se lähteny vaikka abaut joka toinen kerta lupas. epäilevät katseet suuntautuu sit taas tuon huonon käynnistelyn vuoksi pensasuodattimeen joka taitaa kans olla sen 15-25v vanha..
_________________
kyl honukka hyvä o
D16 Turbo CRX Championship white -87
D15 CRX -84
D15 Civic EJ9 -96
XR400 Supermoto -97
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Nikde
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 18 Lok 2007
Paikkakunta: Vantaa

LähetäLähetetty: Per Huh 20, 2012 11:16 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

TuGeTu kirjoitti:
jonttu kirjoitti:
Onkos tuossa kaasuläpän asentotunnistinta?

Jos on niin onko kalibroitu oikein?


hondatuning: En usko jaon flippaamiseen kun vika on periaatteessa syntynyt ajan myötä en tosin ihan varma ole kun nuo puhtaan kierrättelyn muistot liikkuu tuolla vuosikymmenen toisella puolen..

jonttu: alkuperäisellä kaasuläppärungolla ja tps:llä sama vika ja kun vaihdoin uudet samassa köntässä, ei muutosta. vanha ollut kiinni ajat ja uusi purettu ajosta.

Nyt vaihdoin ton puolan blaster 2:seen ja uudet tulpanjohdot ja tsekkasin kipinät, ja virranjakajankin putsasin vaikkei siellä mitään hapettumaa juuri ollut. Sillä kun viimeks ajoin talliin alko käydä yhdellä mukillisella...
no nyt kun koitin käyntiin niin eihän se lähteny vaikka abaut joka toinen kerta lupas. epäilevät katseet suuntautuu sit taas tuon huonon käynnistelyn vuoksi pensasuodattimeen joka taitaa kans olla sen 15-25v vanha..


Voipi olla myös suuttimet jumissa. voorti-rs:lle tehtiin tekniikan vaihto eikä moottori ny kovin montaa vuotta ollu seissy ni ei lähteny millää tulille. Vaihettii toiset suuttimet ni heti käyntii. Suuttimet pesuun ja alkovat toimimaan.
_________________
Honda Civic DXi EG4 -95 Daily Driver aihio
Honda Civic DX EG3 -93 The ultimate Civic aihio
Honda Civic VTi EG6 -92 B18C Kesä / TimeAttack
Mercedes-Benz 190E 2.3 -89 Daily Driver

Member of Func Crew - www.instagram.com/funccrew/ - www.facebook.com/funccrew/ - http://funccrew.kuvat.fi/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
jonttu
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Tou 2003
Paikkakunta: Vantaa

LähetäLähetetty: Per Huh 20, 2012 11:58 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuleeko kuinka painetta bensapumpulta?
Semmonenkin tuli mieleen...

Mut mittaa se tps, läppä kiinni ja auki!
Varmistuu ainakin että vika ei ole siinä.

Sit viel se sytytyksen ohjain yksikkö.
Puola vissiin kunnossa jos on uusi.....
_________________
eg9 b18c turbo
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
tobby
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 12 Kes 2006
Paikkakunta: Lieksa

LähetäLähetetty: Lau Huh 21, 2012 8:18 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sillä TPS:llä ei ole niin suurta vaikutusta
Itsellä kerran unohtui TPS:n johto irti ja ajelin reilun viikon, enkä huomannut mitään eroa, seuraavan kerran kun pellin aukaisin, niin huomasin, et piuha on irti
Ootko tsekannu vikavalot suoraan ecun kyljestä? (virrat päälle ja kurkkaus apukuskin penkin alle)

Tuo TPS:n kalibrointi, muistaakseni ei ollut aivan helppo toimenpide, kun sen joskus omaan autoon tein.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Lau Huh 21, 2012 11:35 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

TuGeTu kirjoitti:
Kaze kirjoitti:
Noista turvavöistä, olkaremmien kiinnityspiste näyttäisi olevan aika sivussa istuimien keskilinjasta. Oletko mitannut tarkemmin? AKK:n sääntökirjasta luntattuna max. 20°.


Eikä tässä kai pelkkä keskilinja kuse.. nuo vyöt ei vissiin saisi olla noin alaviistoon tuosta niskatuen korkeudelta, tästä syystä on kaiketi pakko laittaa tuohon jonkilaiset kaaret sisälle. mitäs ton keskilinjan korjaamiseksi sitten, missä mittakaavassa ne kiinnitykset saa tehdä itse ja millaset?


Katso teknisistä määräyksistä. Siviilikäyttöä/katsastusta varten voi sitten jättää vaikka vakiovyöt rinnalle jos tarvii.
_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TuGeTu
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 15 Huh 2012
Paikkakunta: Huittinen

LähetäLähetetty: Lau Huh 21, 2012 11:39 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nikde: voiko se suutinten jumituskaan olla kun tetsauksen täyteinen viikko sitten kiersi rajottajalle? vai meinasitko tätä solutionia tuohon ensimmäiseen vikaan vai tähän kun nyt ei lähe käyntiin?

jonttu: ei ole oikeen mittaria millä mitata mutta pumppukin on tosiaan uusi ja hyvin hyrisee, että pitäis sieltä ainetta tulla.. tarkotakko syt-yksiköllä tuota ruiskun tietokonetta hanttarin perseen alla? kokeiltu jo. mulla on niitä kaksin kappalein eli tobbylle sama vastaus ei ole valosouvia ei..

Eiks ookki kiva että on haasteita elämässä?
_________________
kyl honukka hyvä o
D16 Turbo CRX Championship white -87
D15 CRX -84
D15 Civic EJ9 -96
XR400 Supermoto -97
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tobby
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 12 Kes 2006
Paikkakunta: Lieksa

LähetäLähetetty: Lau Huh 21, 2012 3:26 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

TuGeTu kirjoitti:
Nikde: voiko se suutinten jumituskaan olla kun tetsauksen täyteinen viikko sitten kiersi rajottajalle? vai meinasitko tätä solutionia tuohon ensimmäiseen vikaan vai tähän kun nyt ei lähe käyntiin?

jonttu: ei ole oikeen mittaria millä mitata mutta pumppukin on tosiaan uusi ja hyvin hyrisee, että pitäis sieltä ainetta tulla.. tarkotakko syt-yksiköllä tuota ruiskun tietokonetta hanttarin perseen alla? kokeiltu jo. mulla on niitä kaksin kappalein eli tobbylle sama vastaus ei ole valosouvia ei..

Eiks ookki kiva että on haasteita elämässä?

Sytytysyksikkö on virranjakajan kyljessä (muistaakseni).
Jos ei valoja pala ecussa, niin anturit ja TPS on ainakin kunnossa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
TuGeTu
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 15 Huh 2012
Paikkakunta: Huittinen

LähetäLähetetty: Sun Huh 22, 2012 2:06 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No nyt kokeilin sitten niitä kipinöitä ja kyllähän sieltä hyvät kipunat uudella puolalla ja johdoilla tuli niin vaihdoin sit ton pensasuotimen



no ei auttanu. nyppäsin sit kiskon irti ja piuhelit kiinni ja koitin ampua tallinseinän gti-tyttöjä..



3 ja 4 räki hienosti tyttöjen hameille mut 1 oksensi ja 2 ei tullu mitään..
voisko tässä olla joku kriisi ton kiskon kans kun 3 ja 4 on siinä päässä mihin pletku tulee kiinni? vai onko noi mun suuttimet vaan paskoja?

anyway uudet nakataan paikalle ja kysymys kuuluu että minkä kokoset ja merkkiset ja hintaset? vakiot on vissiin 190cc mutta auttakaa nyt tyhmää. tosa vielä kuva kun tuli niin paljon uutta pilipalia kerralla


_________________
kyl honukka hyvä o
D16 Turbo CRX Championship white -87
D15 CRX -84
D15 Civic EJ9 -96
XR400 Supermoto -97
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Projektit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Seuraava
Sivu 1 Yht. 15

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group