IndexForumVideotLinkitGalleriaAutodata
Dynamiitti.com Foorumin päävalikko Dynamiitti.com

 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Doch zc CRX Turbo + muut lelut
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Projektit
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
TuGeTu
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 15 Huh 2012
Paikkakunta: Huittinen

LähetäLähetetty: Tii Syy 09, 2014 3:46 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Rampesteri kirjoitti:
Jos mennään wayyy back ni mistäs hommasit nuo nokkapyörät ja kevlar hihnan? Vai onkos nuo B-sarjan pyörät?


Hihna ja pyörät tuli blazelta, myöskin waay back. On tommisbilletin b-sarjan pyörät. Noita hihnoja ei varmaan saa enää mistään. Muun merkkisiä vrm löytyy.
_________________
kyl honukka hyvä o
D16 Turbo CRX Championship white -87
D15 CRX -84
D15 Civic EJ9 -96
XR400 Supermoto -97
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rampesteri
Kakkoskuski


Liittynyt: 10 Maa 2014
Paikkakunta: Rauma

LähetäLähetetty: Tii Syy 09, 2014 6:48 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Damn... joutuu näköjään väkisinkin pyörien osalta vähän sorvauspuuhiin. Vai riittikö pelkästään uudet ajoituspaikat?
_________________
Honda Civic 1.6 DOHC T
BMW 330 CI
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TuGeTu
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 15 Huh 2012
Paikkakunta: Huittinen

LähetäLähetetty: Tii Syy 09, 2014 7:26 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Rampesteri kirjoitti:
Damn... joutuu näköjään väkisinkin pyörien osalta vähän sorvauspuuhiin. Vai riittikö pelkästään uudet ajoituspaikat?


Niinkuin aikaisemmin sun topiciin vastasin, täytyi ainakin multa ottaa 2,5mm pois + ne ajotusmerkit.
_________________
kyl honukka hyvä o
D16 Turbo CRX Championship white -87
D15 CRX -84
D15 Civic EJ9 -96
XR400 Supermoto -97
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TuGeTu
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 15 Huh 2012
Paikkakunta: Huittinen

LähetäLähetetty: Kes Syy 10, 2014 4:32 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

TuGeTu kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=HsrbjR0O3h4&list=UU0Bz863Rd0Js8JLXUuRdZzQ

Tuossa on nyt pitkä pätkä lämmittelystä ja videon lopulla linkki lyhyempään selkeämpään pt.2:een

Accord lähti omalle kylälle ja lauantaina saapuu vähemmän tylsä vekotin

Kattelin nyt hätäsesti noita välyksiä ja momentteja, muttei löytynyt kopan alta mitään hämminkiä..


Tulpatkin on jo siinä värissä kuin pitäisikin


Mitä tässä nyt kuunnellut muista videoista mäntien läpsyttelyä, niin oma kuulostaa kyllä aika sievältä Ihmettelempä vaan että alkaa vasta lämpimänä, ehkei ne männänrenkaat ole vielä täysin istahtanut.

Lisää monoo!
_________________
kyl honukka hyvä o
D16 Turbo CRX Championship white -87
D15 CRX -84
D15 Civic EJ9 -96
XR400 Supermoto -97
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rampesteri
Kakkoskuski


Liittynyt: 10 Maa 2014
Paikkakunta: Rauma

LähetäLähetetty: Tor Syy 11, 2014 10:06 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

TuGeTu kirjoitti:
Rampesteri kirjoitti:
Damn... joutuu näköjään väkisinkin pyörien osalta vähän sorvauspuuhiin. Vai riittikö pelkästään uudet ajoituspaikat?


Niinkuin aikaisemmin sun topiciin vastasin, täytyi ainakin multa ottaa 2,5mm pois + ne ajotusmerkit.


No katos hitto sama kaveri
_________________
Honda Civic 1.6 DOHC T
BMW 330 CI
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jonsba
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 02 Jou 2006
Paikkakunta: Vanda

LähetäLähetetty: Tor Syy 11, 2014 10:07 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ei perhana ajaako joku Hondaa nelikärkisillä tulpilla
_________________
Project:Honda Integra Type R Jdm Spec Dc2K
Daily:Honda Civic Fd1
Ex Honda Civic Eg9 Vti --> roskiin
Ex Honda Civic Eg9 SiR --> roskiin
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Urran
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 28 Elo 2004
Paikkakunta: Kerava

LähetäLähetetty: Tor Syy 11, 2014 11:56 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jonsba kirjoitti:
ei perhana ajaako joku Hondaa nelikärkisillä tulpilla

Pakko sanoa että kiinnitin asiaan myös aivan ensimmäisenä huomion Tosin ns. "oikean merkkisiäkin" saa valitettavasti nykyisin useammalla elektrodilla..
_________________
Subaru Legacy 2.0GT spec B Tuned by STi, Subaru Legacy 2.0GT spec B Wagon -03 EJ20, Mitsubishi Galant Dynamic-4 -89 4G63
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TuGeTu
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 15 Huh 2012
Paikkakunta: Huittinen

LähetäLähetetty: Maa Syy 15, 2014 11:42 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei voi haukkua alimman hyllyn beruja Tommonen tofuraketti tuli pihaan lauantaina, trueno tietenkin
_________________
kyl honukka hyvä o
D16 Turbo CRX Championship white -87
D15 CRX -84
D15 Civic EJ9 -96
XR400 Supermoto -97
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AleksiKoppine
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 18 Hei 2014
Paikkakunta: Kajaani

LähetäLähetetty: Maa Syy 15, 2014 11:51 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä



Ja vielä Coupe. Noita ei ihan joka päivää tuu vastaan.
_________________
Honda Prelude 2.2 VTEC BB8 JDM SiR 4WS -98
Honda Prelude 2.0i16 BA4 4WS (B20A7) -88 (Silmäterä)

EX: Honda Civic DX (EG3) -92
Instagram: @AleksiKoppine
http://iusedtodriveaprelude.blogspot.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
marco1
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 08 Huh 2013
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Maa Syy 15, 2014 8:54 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eikai noissa beruissa mitään vikaa ole? Boschin nelikärkitulpat on maineissaan, muy eiköhän noi aja asiansa?
_________________
-91 eg6 vti civic
ex:
-90 doch crx
-90 323
-98 Demio
-93 hb lsi civic
-79 KE corolla
-84 Lada 2107
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Urran
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 28 Elo 2004
Paikkakunta: Kerava

LähetäLähetetty: Tii Syy 16, 2014 9:20 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

marco1 kirjoitti:
Eikai noissa beruissa mitään vikaa ole? Boschin nelikärkitulpat on maineissaan, muy eiköhän noi aja asiansa?

Ei ole kyllä Boschilaiset kovin "maineissaan" japsipirsseissä - ellei tarkoiteta huonoa mainetta..
_________________
Subaru Legacy 2.0GT spec B Tuned by STi, Subaru Legacy 2.0GT spec B Wagon -03 EJ20, Mitsubishi Galant Dynamic-4 -89 4G63
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
marco1
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 08 Huh 2013
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Tii Syy 16, 2014 10:47 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No just tota sun mainitsemaa jälkimmäistä mainetta tarkotan . En tiskillä myy yhteenkää japsii boschia.
_________________
-91 eg6 vti civic
ex:
-90 doch crx
-90 323
-98 Demio
-93 hb lsi civic
-79 KE corolla
-84 Lada 2107
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TuGeTu
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 15 Huh 2012
Paikkakunta: Huittinen

LähetäLähetetty: Maa Lok 06, 2014 10:36 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Räpsää en ole nyt nokkinut, vanteet hommasin joissa on tuplajako, niin saa sitten sunnuntaipallot kumpaankin vehkeeseen

Näin alkoi viimeviikko.






Lannistumatta lappua alle ja päälle












Ostin ruorin, hydraulikäkkärin, popparikaarilevikkeet ja puskuri tulee vielä unkarista Sen jälkeen täytyy silitellä corillan kyljet ja vaihtaa väriä = valmis käyttis


Sujahtaa muuten ae86:een hyvinkin suoraan crx:än jäähdytin
Leveys lähes sama, korkeus sama, korkki samalla kohtaa, lähdöt samoissa kohtaa, ylemmät kiinnitykset sopii suoraan, alemmista tuteista menee toinen 4cm ohi ja flektin pistokekin sopii suoraan Lämpöanturille vaan saa tehdä paikan, kun räksässä ei moinen syylärissä majaile.
_________________
kyl honukka hyvä o
D16 Turbo CRX Championship white -87
D15 CRX -84
D15 Civic EJ9 -96
XR400 Supermoto -97
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TuGeTu
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 15 Huh 2012
Paikkakunta: Huittinen

LähetäLähetetty: Kes Lok 15, 2014 8:31 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tilailin "varastoon" räpsään yläpalloniveliä, muoviklipsuja & nipsuja ja sisälokasuojat silputtujen tilalle. Voi kun kerkeis vielä ajelemaan tän vuoden puolella edes vähän..

Säilöpyörät siihen tosin nakkasin jo alle.


Corillakin täytyis tällä viikolla katsastaa
_________________
kyl honukka hyvä o
D16 Turbo CRX Championship white -87
D15 CRX -84
D15 Civic EJ9 -96
XR400 Supermoto -97
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TuGeTu
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 15 Huh 2012
Paikkakunta: Huittinen

LähetäLähetetty: Tor Tou 14, 2015 3:54 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Corilla poistui taloudesta viime sunnuntaina, eli hynkyt taskussa räpsä etenee hiukan vauhdikkaammin taas eteenpäin! Tänä kesänä olis tarkotus jo AJAA!

Viimiset räpsäsyt hachirokusta




Jos jotain kiinnostaa tietää mitä GT:lle kävi välissä niin tuossa on ae86.orgin lanka: http://www.aeu86.org/forum/showthread.php?tid=14720

Tilalle tuli heti työmatkajuhdaksi/kauppakassiksi EJ-Hätsi jolle on joku amis tehnyt paljon hyvää ja pahaa. Tähän tulee vaan valssit alle ja ärräys viedään loppuun lukuunottamatta tarroja ja siistimiset, because no full retard.


_________________
kyl honukka hyvä o
D16 Turbo CRX Championship white -87
D15 CRX -84
D15 Civic EJ9 -96
XR400 Supermoto -97
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TuGeTu
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 15 Huh 2012
Paikkakunta: Huittinen

LähetäLähetetty: Tor Lok 29, 2015 1:11 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei oo kuollu, oltu muuten vaan jostain syystä hiljempaa.

Pistän juttuja pian
_________________
kyl honukka hyvä o
D16 Turbo CRX Championship white -87
D15 CRX -84
D15 Civic EJ9 -96
XR400 Supermoto -97
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TuGeTu
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 15 Huh 2012
Paikkakunta: Huittinen

LähetäLähetetty: Lau Nov 28, 2015 7:34 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mankivillitys lähteny käsistä niin kai sit määki

Navetasta esiin kaivettu teinivuosien potkima apina





Kaverin pikku monttumoposta, johon äijä alko säheltään 125 yamaha 2-t moottoria löyty 140cc hyvin isoventtiilinen lifan, jossa speksit:
inner rotor kit, justiinsa laakeroitu loota, uusi mäntä, uusi kampura ja joku virinokka.

Tähän sitten yariksen hyrrä, joka on muuten millin isommilla siivillä kuin maailman pienin IHI RHB31.



Tavallisesti näissä näkee ahtimet yleensä tankin vieressä, jommalla kummalla puolella
mutta katsoin että tuon voisi saada siististi rungon ja moottorin väliin, niinkuin olen yhdessä daxissa nähnyt.



Jaaha ei saa näköjään tinypicissä käännettyä..



Serkun muksun mankiin jatkoin haarukkaa ja sain palkkioksi pitkän alumiinihaarukan, siitä tää tavallaan lähti.
Sille sitten kaveriksi CRZ-pitbiken keula, jota lyhensin kolme kertaa ennen kuin siitä saatiin edes noin matala.
Briteistä OOracingiltä tuli tuo penkki ja valmiiksi maalattu tankki, oli niin halpaa ettei ollu järkeä ruveta itse töhrimään.
4" leveet vanteet ja nahat niille tuli saksasta ja kaikkee pikkutilpehööriä eebäystä.

Customina ei tarvinnut tehdä kuin jalkatappirungot, polkimet, imukaula + putkistotouhut ja penkille runko ym säpistelyjä

Tallikin on muuttanut tässä samalla







Valmis huonekalu, jolla voi sitten kerran kesässä käydä jätskillä.


_________________
kyl honukka hyvä o
D16 Turbo CRX Championship white -87
D15 CRX -84
D15 Civic EJ9 -96
XR400 Supermoto -97
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TuGeTu
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 15 Huh 2012
Paikkakunta: Huittinen

LähetäLähetetty: Lau Nov 28, 2015 7:48 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sit olen ronkkinut tässä välissä myös tuommosta vempelettä jolle haettiin heti ensiksi siunaus leimasedältä


















rndm swap parts






Tähän vaiheeseen on jäätynyt tämäkin työmaa, motti on ootellu valmiine kiinnikkeineen nostamista vatupassittettuun hylsyyn nostoa, mutta sitä on viivästyttänyt moottorinnostimen valmistus..

Ite tekee, nii saa sellasen ku haluaa. Eipähän ole sitten jalat liikaa/liian vähän levällään/liian korkeat/nostovaraa liian vähän/purettava malli ym

Luovutin tekniikan takaisin kopan vanhalle omistajalle ja se meniki hyvään käyttöön

_________________
kyl honukka hyvä o
D16 Turbo CRX Championship white -87
D15 CRX -84
D15 Civic EJ9 -96
XR400 Supermoto -97
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TuGeTu
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 15 Huh 2012
Paikkakunta: Huittinen

LähetäLähetetty: Lau Nov 28, 2015 9:47 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tästä innostuneena:



Puhallettu, vielä täytys pulverissa käyttää.

Jalka/ölöpohja mustaksi ja loput valkoseksi + pleksi päälle ja valot sisään


Jos vihdoinkin asiaan..

Räpsän ahtimeksi valikoitui nyt kaiken pähkäilyn päätteeksi Evo 8 TD05HR-16G6-9.8T Jota vielä modataan entisestään Billetti 20g komppusiivellä ja pikku porttailulla.







150e kiinasarja silputtavaksi




Pakoläppä cutouttiinki tuli laipat



Tässä tältä erää, seuraavaks ohjelmassa Hondatan odottelua, uusien ahtoputkien vääntelyä ja pakosarjan + hukkiksen päivitys Turbosmartin hypergateen
_________________
kyl honukka hyvä o
D16 Turbo CRX Championship white -87
D15 CRX -84
D15 Civic EJ9 -96
XR400 Supermoto -97
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Sun Nov 29, 2015 9:33 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Micra-projekti on kyllä hieno. Sillä ei vissiin pakitella?
_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TuGeTu
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 15 Huh 2012
Paikkakunta: Huittinen

LähetäLähetetty: Maa Nov 30, 2015 1:57 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaze kirjoitti:
Micra-projekti on kyllä hieno. Sillä ei vissiin pakitella?


Orkkis startti väärinpäin erilliselle välitykselle, siksi ei erillistä laatikkoa kun R1-alkup maljaan mahtuu vaikka minkälaista kykää.
_________________
kyl honukka hyvä o
D16 Turbo CRX Championship white -87
D15 CRX -84
D15 Civic EJ9 -96
XR400 Supermoto -97
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Urran
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 28 Elo 2004
Paikkakunta: Kerava

LähetäLähetetty: Maa Nov 30, 2015 8:11 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hienoa väsäämistä - etenkin micra.

Mutta miks TD05HR-19G + billettikamppeita kun TD05HRA-19G:ta ois saanu ns. samaan rahaan valmiina? Titaanisiivillä ja akselilla spoolaa kivemmin
_________________
Subaru Legacy 2.0GT spec B Tuned by STi, Subaru Legacy 2.0GT spec B Wagon -03 EJ20, Mitsubishi Galant Dynamic-4 -89 4G63
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TuGeTu
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 15 Huh 2012
Paikkakunta: Huittinen

LähetäLähetetty: Maa Nov 30, 2015 10:55 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Urran kirjoitti:
Hienoa väsäämistä - etenkin micra.

Mutta miks TD05HR-19G + billettikamppeita kun TD05HRA-19G:ta ois saanu ns. samaan rahaan valmiina? Titaanisiivillä ja akselilla spoolaa kivemmin


16g* Mistä sellaisia 19g saa valmiina? Ainakin luulen saaneeni nämä pakettihintaan halvemmalla kuin olisi saanut mitään

Lainaus:
early runs of the jdm 9rs turbo had mag wheel failures with increased boost pressures.


+-0 Oon kuullu saman stoorin jokasesta HRA:sta ja HR, eli jos komppu vaihtuu jokatapauksessa, niin miksei reilusti paremman hyötysuhteen omaavaan (piti postata tähän väliin hurjia dyno ja komppukarttoja, mutta en löytänyt jotain aikaisemmin tutkailemaani)

Inertiassa tulee siis jokatapauksessa turkkiin, kun tuo billetti-tuunixi pyörä painaa aika tavalla enemmän, mut wow so much power.

20g päivitys tulee tosin jälkijunassa että pääsen tekemään ensin putkityöt ja ottamaan leimalaput.

Lainaus:
Evolution 8
Turbo = TD05HR-16G6-9.8T (GSR / USDM)
TD05HRA-16G6-9.8T (RS/RS2 & NZDM) or 6MT:TD05HRA-16G6-10.5T (model unknown)
Nozzle Area (cm2) = 9.8
Turbine = USDM EVO 8 & JDM GSR =Inconel (steel alloy),
RS=Titanium alloy.
Compressor = Aluminium, 68mm wide

Evolution MR aka "8.5"
GSR = TD05HR-16G6-10.5T or TD05HRA-16G6-10.5T (Ti Alloy option)
RS = 6MT:TD05HRA-16G6-10.5T or 5MT:TD05HRA-16G6-9.8T
Nozzle Area (cm2) = 10.5 or 9.8(RS-5speed)
Compressor = Aluminium, 68mm wide


Evolution 9
USDM & JDM = TD05HRA-16G6C-10.5T
Turbine: GSR / GT = Inconel alloy, RS = Titanium alloy
Compressor: GSR / GT = Aluminium, RS = Magnesium Alloy
(??) mm wide (to be verified.)

Nozzle Area (cm2) = 10.5 (note: to be confirmed that RS 5MT has 10.5)

RS E9 turbo part number 1515A059 (approx cost 250,000 yen from Mitsi Japan). *Warning* There are reports of RS magnesium compressor wheel failing if boosted above stock boost.


Lisäksi ysissä on vielä sinkkuläppä hukkis, mutta ei relevantti seikka sinänsä kun omassa tulee tiukasti kiinni ja 2x turbosmart tilalle.
Viimisen päälle hyödynnetään joka pulssi

Tuohon pakopesään mulla ei ole mitään vängättävää, paska homma. Mut voihan senkin vaihtaa tuohon parempaan myöhemmin..
Syynä tuon hankintaan hetkellä huono tarjonta(budjettiin nähden). Ei voi olla paska vaikkei oo paras
_________________
kyl honukka hyvä o
D16 Turbo CRX Championship white -87
D15 CRX -84
D15 Civic EJ9 -96
XR400 Supermoto -97
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Urran
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 28 Elo 2004
Paikkakunta: Kerava

LähetäLähetetty: Maa Nov 30, 2015 1:55 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo sori Subbe kuvioista jääny tuo 19G jotenki päähän - siis 16G.

Mutta toi alu-sekoitus on ihan eri kun titaanipyörälliset. Esim. Evo 6 TME on täystitaani.

Mut olis kyllä loistavaa jos löydät ne kuvat mitä taustatutkimuksia teit Se tieto olisi arvokasta.
_________________
Subaru Legacy 2.0GT spec B Tuned by STi, Subaru Legacy 2.0GT spec B Wagon -03 EJ20, Mitsubishi Galant Dynamic-4 -89 4G63
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Raaseri
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 19 Elo 2003
Paikkakunta: Espoo

LähetäLähetetty: Tor Jou 03, 2015 7:18 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla on tollanen TD05-HRA20G6-10.5T omassa CRX projossa. Titaaniakselilla ja pakosiivillä, sekä magnesium kompurasiivillä. Hyvin kyllä herää ja vetoja riittää reippaaseen 8000rpm. Maks ahdot jossain jo 3300 rpm kohdalla (vakio 1.1bar hukkiksen kellolla ahtoja 0.7bar). Viimeiset ajot tuli ajettua n. 1.5bar ahdoilla ja totetesin vanhan megan säädöominaisuudet riittämättömiksi. Projekti odotellut nyt inspistä säätää uudelle moottoriohjaukselle... ehkä ensi kesäksi???

Itse topiciin: siellä tuntuu olevan aikamoista "pelle peloton"-meininkiä, mutta hatunnosto siitä.
_________________
E61 535d Msport
2gen CRX 20psi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
J^P
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 09 Huh 2006
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

LähetäLähetetty: Sun Syy 11, 2016 6:50 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mitäs tänne kuuluu nykyään?
_________________
Civic ed
Civic eg
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TuGeTu
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 15 Huh 2012
Paikkakunta: Huittinen

LähetäLähetetty: Per Huh 14, 2017 2:02 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei oo tullu kirjoteltua taas hetkeen.. Talli on vaihtunut malliin kimppa, mutta näistä uusistakin tiloista pitäis lähtee heinäkuuhun mennessä.
Ehkä isompiin ja parempiin tai ei ollenkaan.

Mut täydennetään tähän väliin kuvaryöpyllä viime kesästä saakka, siitä mihin jäätiin.

Evon satsi laipattuna, modattuna, tuettuna ja puhallettuna.


Dp, elbow, cutout, haara ja hukkisputket


Loput osat Dp-pötköstä


Wräppinkiä


Vaihtoehtoisen exitin lätty. Tein myös huohotukselle oman höyrynpoistoaukon ettei fumet poukkoile konehuoneessa ja lopulta haise sisällekin autoon.


Välipäivitys


Tuon splitterin tein sittemmin alumiinista, koska noin ohut polyeteeni veteli itsensä sykkyrälle jo auringonpaisteessa.

Öljyjäähylle paikka löytyi tuosta nurkasta ja siihen olis tarkoitus laittaa tuuletin katkaisijan taakse ja kunnollinen teline, että se pysyy sijoillaan vaikka pohja lähtee alta. Varmaankin teen jonkun levyn eristämään lämmön säteilyä jäähyn ja intaken väliin että toi "ram" toimis viileällä tavalla.

Tässä se onkin kyhäilyn alla kehikkoineen, splitteriin täytyisi saada jäähyn alle jotain värinänvaimenninta, ettei helise.


Tällä hetkellä preppaan tuota Hondataa ja Ecu onkin adaptereineen jo paikallaan, mut painiskelin pitkään uuden virranjakajan (TD43U) johtojen kanssa.




Netistä ei löydy yhtäkään kaaviota missä olis oikeet värit, määrä tai oikeen mallinen liitin.. Ainoot yhtenäisyydet on Pyöreä kaksnapainen liitin (Engine speed output & Ign input) ja Pakonokan kaksnapainen anturi (CYP)

Nyt oon apinoinu vähän kaikista kaavioista loput paikalleen ja pähkäilen että johtuuko toi ELD(Electrical load detector) vikakoodi jakajan väärinkytkennästä vai koko ELD:n puutoksesta..?

ELD on disabloitu, mut se pomppii silti tuolta silmille, samoin Vtec spool-koodi joka on myös disabloitu, mikäli osaan yhtään käyttää tuota.

Tossa vielä yks kuva uudesta jakajasta ja kaverin sorvaama block off-korkki.

_________________
kyl honukka hyvä o
D16 Turbo CRX Championship white -87
D15 CRX -84
D15 Civic EJ9 -96
XR400 Supermoto -97
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Per Huh 14, 2017 3:52 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei pitäisi olla kytkentäjuttu vaan ihan konfiguroinnissa, koska kyseessä on toissijainen tunnistin (ELD, signaalijännite napaan D10) jota ei taida käytännössä juuri missään EDM/ JDM-autossa olla, ja toimilaite (VTEC Spool Solenoid).

Eli asetukset on siis näin ja muutokset myös ladattu ECU:un?




_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TuGeTu
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 15 Huh 2012
Paikkakunta: Huittinen

LähetäLähetetty: Per Huh 14, 2017 7:48 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Uppasin noi eikä koodit loiki nyt silmille, CEL palaa nyt kokoajan virrat päällä though.

Kuuluuko asiaan? Millon tän pääsee käynnistämään

Siellä on nyt basena D16Y7 Turbo, tietty vois A1:kin kokeilla.

Paljon opittavaa koskien ihan yleisesti tän käyttöä, gurun tiivistetyllä johdattelulla pääsis tosi pitkälle, mutta täytyy tehdä ihan mekaanistakin työtä paljon ennen kunnon säätöreissua.

Mites kun mulla on Omnipowerin 3bar MAP, mut vaihtoehdot on rajalliset.

Valmistajan mukaan vai joku GM 3bar?
_________________
kyl honukka hyvä o
D16 Turbo CRX Championship white -87
D15 CRX -84
D15 Civic EJ9 -96
XR400 Supermoto -97
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Per Huh 14, 2017 9:28 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä sen CEL:in pitäisi sammua sen jälkeen kun ECU on tehnyt itsetestin ja polttoainepumppu esipaineen . Eli kun kääntää sytytysvirrat ja odottaa niin se sammuu melkolailla samalla lyömällä kun p.a.pumpun rele naksahtaa pois päältä.
Tuossa ensinmainitsemassasi basemapissa on CPR konffattuna (Misc välilehti), olethan huomioinut, sulla on jakaja käytössä. Mitä ECU:a käytät S300:sen kanssa, USDM P28?

Periaatteessa ja olettaen että pohjakartta on yhtään siellä päin niin käynnistelyvaiheeseen pääsee kunhan tsekkaa [Parameters] välilehden alta läpi pääpiirteittäin oleellisimmat:
-Laajakaista/ lambda-asetukset
-Suutinkoko/ latenssi
-MAP*
-Misc välilehti (esim. USDM P28:n kohdalla ei tarvitse disabloida kuin nakutustunnistin ja ELD).
-TPS kalibrointi
-VTEC-välilehti (tässä tapauksessa lähinnä disabloinnit).

Ylipäätään listaa vaikka notepadiin tai paperille kaikki vakiosetupista poikkeavat muutokset ja niiden pohjalta käy sitten nuo välilehdet läpi. Lämpötila- yms. korjausarvoihin ei tarvitse tässä vaiheessa vielä paneutua.

*MAP-anturin arvot tosiaan valmistajan mukaan. Eli pudotusvalikosta valitaan [Custom] ja sen jälkeen scalar ja offset Omnin 3bar tunnistimen mukaan.
_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Projektit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Seuraava
Sivu 14 Yht. 15

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group