IndexForumVideotLinkitGalleriaAutodata
Dynamiitti.com Foorumin päävalikko Dynamiitti.com

 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

-00 Honda Civic EK4
Siirry sivulle 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Projektit
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Sun Syy 23, 2012 5:01 pm    Viestin aihe: -00 Honda Civic EK4 Vastaa lainaamalla viestiä

Autohan on siis mallivuoden 2000 EK4 (NH-583M, Vogue Silver Metallic) jonka ostin 2008 n.80tkm ajettuna ja täysin alkuperäiskuntoisena. Se onkin pysynyt päällisin puolin hyvin alkuperäisen kaltaisena (ja muutenkin samana jo tovin). Kosmeettisia muutoksia lähinnä OEM EK9-maski ja ViS:sin "Spoon"-tyylinen hiilarilippa.

Sisusta on Type D Black, eli musta nahkasisusta. Sinne on vaihtanunt vain kopio-Bride (terästä ja kusilaitua) Kyouu:n jalustalla, DC2:n vaihdekeppi (joka on modattu käymään Civicin siirtäjätankoon (Mugenin puslilla tukevoitettu) ja nupiksi Buddy Club:in (sponsored by Jonsba ). Ratti päivittyi uuteen EP3:n vastaavaan hyvin samantien. Radion heitin pois ja laitoin Stack:in elektroniset öljynpaine- ja lämpömittarit sen tilalle. Pieniä mutta mieleisiä muutoksia.

Alustan puolelta auto on ja on ollut aina teknisesti melko moitteettomassa kunnossa, joten mitään suurempaa läpikäyntiä ei ole ollut tarpeen tehdä. RTA-helat ja etutukivarren takahelat on päivitetty Mugenin valmistamiin, aavistuksen vakioita tanakampiin. Etuylätukivarsissa Whitelinen casteria lisäävät ja camber-säädön mahdollistavat epäkeskopuslat, tästä syystä ohjaus hivenen jäykempi/ tunnokkaampi kuin normi EK:n tehostettu. Takapäässä ASR:n vahvikepalikka jossa Cuscon 24mm vakaaja (portaallinen (3) jäykkyydensäätö). Alustana Teinin MonoFlex, joka on kylläkin tällä hetkellä irti, huollettuna varastossa. Jarrupuoli on EK4:n vakio, palat päivitetty Hawkin HPS:iin ja nesteet tietty vaihdettu säännöllisesti.

Tekniikka taas on pikkuhiljaa kokenut muutaman evoluutio version, joita en jaksa alkuun ainakaan ruveta erittelemään vaan listaan nykyisen kokoonpanon ja mitä olisi joskus tulevaisuudessa mahdollisesti tarkoitus tehdä.





Lohko (alkuperäinen B16A2):

-OEM PCT-männät (B16B)
-Orkkis PR3-kiertokanget jotka kavennettu yläsilmistä (1mm molemmin puolin koska Type-R männissä on enemmän laakeripinta-alaa männässä ja väli täten kampeampi).
-ARP:n kk-pultit
-Uudet kk-laakerit (OEM), runkolaakerit tehtaan jäljiltä.
-Orkkis öljypohja johon hitsattu loiskelevyt n. 10mm kauluksella.
-OEM PR4-öljypumppu













Kanneksi hommasin toissa syksynä zof484:ltä hänen EK:n vanhan PR3-kannen, johon teetin perushuollon (istukkarenkaiden koneistus, ohjaimien vaihto, tason oikaisu, kansi kokonaisuudessan nyt n.0.5mm uutta vastaavaa matalampi). Kanavia ja palotiloja siistitty varovasti (omatoimisesti).








Kansi (PR3):

-Type-R imuventtiilit
-Supertech ventiilinjouset (SPR-H1002D) ja avoimet LMA:t edellisestä kokoonpanosta.
-Supertech titaaniretainerit
-Crower Stage1 nokat (CTR+)
-AEM nokkapyörät
-Gates Racing hammashihna
-OEM P72 vesipumppu
-GMB-kiristin
-Uusi OEM värinänvaimennin

Muita muutoksia:

-Hondata S300 + P61 ECU
-Innovate LC-1
-Skunk2 imusarja
-RDX Densot
-Spoon direct-air + eristetty vakioputsari hässäkä joka modattu imemään puskurin sisältä ja feikki ilmanottoaukko puskurista puukotettu auki.
-Hondata heatshield
-Hytech replica pakosarja (lämpöeristenauhoitettu)
-100cel metallikatti
-2.5" palapeliputki Vibrantin keskivaimentimella ja Hytech twinloop-takavaimentajalla.
-ACT Streetlite vauhtipyörä ja ClutchMasters FX200 kytkin.
-Koyo:n paksu jäähdytin.
-Etualakannakkeissa Energy Supensionin insertit ja takakannakkeena Hasportin (U70A).


















_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥


Viimeinen muokkaaja, Kaze pvm Maa Maa 31, 2014 10:06 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Sun Syy 23, 2012 5:02 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Viime syksynä hommasin projektiksi (taas zof484:ltä ) toisen EK4:sen S4C-vaihteiston. Tämän puhdistin, mittasin, laakeroin uusiksi, mittailin vähän lisää ja shimmasin välykset kohdilleen. Lisäksi vaihdoin hiilikuitupinnoitetut synkrot (Synchrotech) ja vähän välityksiä (MFactory) sekä torsen-tyyppisen lukon (MFactory).





S4C:
-1st-vaihde pidempi (3.07, MFactory)
-Perävälitys lyhyempi (4.71, MFactory)
-Helical LSD (MFactory)
-Hiilikuitupinnoitetut synkrot/ rebuit-kit (Synchrotech)
Läpikäynnissä käytettiin orkkisosia ja tiedettyjä OE-valmistajia (mm. NTN).















_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥


Viimeinen muokkaaja, Kaze pvm Maa Maa 31, 2014 10:07 pm, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Sun Syy 23, 2012 5:02 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tänä kesänä taas tuli hankittua B18C6-puolimoottori, kun sattui sopivasti kohdalle.














Seuraavanlaisilla palikoilla se olisi sitten joskus tarkoitus kasailla ja kunnostaa.

Lohko B18C6:
-Wiseco ~12:1 (K566M815)
-Brian Crower Lightweight Sportsman - kiertokanget (BC6056, ARP 2000 pulteilla)
-OE kampiakseli
-ACL Race laakerit
-ARP runkolaakeripukkien pultit
-Loiskelevy-päivitys orkkis öljypohjaan

Lohkolle tietty pesu ja porautus/ tasot kuntoon.

Kansi PR3 (-00 B16A2):
-Brian Crower Stage2 (BC0012) tai Crower CTR+
-Brian Crower teräsjousilautaset
-Supertech jouset (SPR-H1002D)
-Supertech ohjurit
-Type-R imuventtiilit
-ARP kannenpultit

Jakopää:
-AEM TruTime-nokkapyörät
-Gates Racing hammashihna
-OE tai GMB:n kiristin + uusi jousi

Kasaus orkkistiivisteillä ja tietysti öljy- (PR4) ja vesipumppu (P72) samalla uusiksi.
_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥


Viimeinen muokkaaja, Kaze pvm Maa Maa 31, 2014 10:08 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Nobi
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 29 Elo 2011

LähetäLähetetty: Sun Syy 23, 2012 5:22 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tämä oli mielenkiintoista luettavaa. Odotan mielenkiinnolla projektin etenemistä.
_________________
S2000 AP1 "Nob"
Civic ES5
Civic EE5 "Rotisko" --> rising like a phoenix
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
lamsakimmo
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 09 Lok 2005
Paikkakunta: T:koski

LähetäLähetetty: Sun Syy 23, 2012 6:31 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tulihan se rojekti sieltä oletkos ajatellu noita helmoja korin väriin? voi olla suomen maalta kahtelussa tälläinen yksilö
_________________
HONDA INTEGRA TYPE R -02
HONDA CBR 1000RR -13
HONDA CB600F HORNET -07
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hon-da tuni-ng
Kakkoskuski


Liittynyt: 21 Huh 2004
Paikkakunta: nurmes

LähetäLähetetty: Sun Syy 23, 2012 7:29 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ei voi muuta sanoa,homma on hallussa mitä siististä on jarrutettu?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Zuissi
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 26 Maa 2011
Paikkakunta: Vaasa

LähetäLähetetty: Sun Syy 23, 2012 8:06 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mielenkiintoinen rojekti! Jatka ihmeessä päivittämistä tänne!
_________________
Eunos Roadster 2.4 i-VTEC
Civic Type-R -02
Ex: Civic 1.8 VTi "pontikkapannu"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Nikde
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 18 Lok 2007
Paikkakunta: Vantaa

LähetäLähetetty: Sun Syy 23, 2012 8:38 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Finally. Kansa vaatii lisää
_________________
Honda Civic DXi EG4 -95 Daily Driver aihio
Honda Civic DX EG3 -93 The ultimate Civic aihio
Honda Civic VTi EG6 -92 B18C Kesä / TimeAttack
Mercedes-Benz 190E 2.3 -89 Daily Driver

Member of Func Crew - www.instagram.com/funccrew/ - www.facebook.com/funccrew/ - http://funccrew.kuvat.fi/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
kani
Moderato-R
<b>Moderato-<font color=red>R</font></b>


Liittynyt: 12 Nov 2001

LähetäLähetetty: Sun Syy 23, 2012 9:05 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hienon näköistä ja hyvä projektitopic
_________________
CTR EP3 Championship White + BMW E46 330 Ci Cabrio Orientblau Metallic
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
nosliw_
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 02 Tam 2009
Paikkakunta: Espoo

LähetäLähetetty: Sun Syy 23, 2012 9:18 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tätä onkin jo tovi odoteltu, todella hienoa työtä
_________________

トヨタ アリスト V300 -00
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Maa Syy 24, 2012 7:56 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

lamsakimmo kirjoitti:
tulihan se rojekti sieltä oletkos ajatellu noita helmoja korin väriin? voi olla suomen maalta kahtelussa tälläinen yksilö


Joskus kävi mielessä, mut sittemmin mieli on muuttunut ja oon ajatellut pitää tuon tuollaisessa mahdollisimman alkuperäisessä EK4-kuosissaan.
_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Maa Syy 24, 2012 8:00 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hon-da tuni-ng kirjoitti:
ei voi muuta sanoa,homma on hallussa mitä siististä on jarrutettu?


Karvan alle 190hv vähän lipsuvalla kytkimellä . Et ei se hirveästi sysää, vaikka ihan pirteä onkin. Välitysten päivitys auttoi jonkin verran, pääsee paremmin alueelle.


_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥


Viimeinen muokkaaja, Kaze pvm Maa Syy 24, 2012 8:03 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
HiTec
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 29 Nov 2009

LähetäLähetetty: Maa Syy 24, 2012 8:03 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä käy! Tätä on odotettu!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
*h22a*
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 01 Elo 2008
Paikkakunta: Porvoo

LähetäLähetetty: Maa Syy 24, 2012 2:48 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pohja on kyllä ilmiömäisen ruosteeton! Onko ihan suoraan tehtaan jäljiltä kun ei näyttäisi olevan massaa ym?
_________________
Accord H22A
Civic "EK" -96
Civic EJ -99
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Urran
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 28 Elo 2004
Paikkakunta: Kerava

LähetäLähetetty: Maa Syy 24, 2012 3:24 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tää on kyllä komea, ja jäädään seuraamaan
_________________
Subaru Legacy 2.0GT spec B Tuned by STi, Subaru Legacy 2.0GT spec B Wagon -03 EJ20, Mitsubishi Galant Dynamic-4 -89 4G63
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Maa Syy 24, 2012 5:48 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

*h22a* kirjoitti:
Pohja on kyllä ilmiömäisen ruosteeton! Onko ihan suoraan tehtaan jäljiltä kun ei näyttäisi olevan massaa ym?


Joo tehtaan jäljiltä on. Auto on tosiaan viettänyt ensimmäiset vajaan kahdeksan vuotta Torinon alueella. Vaikka siellä jonkin näköinen talvi onkin, niin ei tietenkään yhtä rassaava kuin täällä. Suomessa ei ole ajettu talvisin.

Ostaessa oli muuten taka-akselilla vielä ensiasennus Yokohamat.
_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jonsba
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 02 Jou 2006
Paikkakunta: Vanda

LähetäLähetetty: Tii Syy 25, 2012 12:29 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hyvä aihio rakennukseen kun pohjakin tuossa kunnossa , itelläkää ei tulisi koskaan mieleen rakentaa mitään läpimätää suomivessaa.
_________________
Project:Honda Integra Type R Jdm Spec Dc2K
Daily:Honda Civic Fd1
Ex Honda Civic Eg9 Vti --> roskiin
Ex Honda Civic Eg9 SiR --> roskiin
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Tii Syy 25, 2012 10:31 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jonsba kirjoitti:
hyvä aihio rakennukseen kun pohjakin tuossa kunnossa , itelläkää ei tulisi koskaan mieleen rakentaa mitään läpimätää suomivessaa.


Juu, mukava harrastaa kun pultit lähtee ilman pillejä auki, eikä tartte siivota massoja työkaluista aina kun jotain touhuaa.
Itseasiassa kattelin kyllä silloin aikanaan kotimaankin tarjontaa, mutta ei oikein tullut vastaan kriteerit täyttävää yksilöä (onneksi). Tai ehkä yksi, mutta se meni taas vähän budjetista yli.
_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ArZkA
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 04 Jou 2002
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Tii Syy 25, 2012 11:45 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ja niitä Suomi autoja ne jaksaa kehua myynti-ilmoituksissa

Olikos tuo se mun entinen pakosarja vai tilasinko sulle tuon uutena? Mikäli kyllä, nii mukava nähdä että on mennyt hyvään käyttöön.
_________________
-92 Mb SL500 roadster Myytävänä http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sl/3135062
Paljon 4G civic/2G crx tekniikkaosaa myytävänä
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Kes Syy 26, 2012 6:27 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ArZkA kirjoitti:
Olikos tuo se mun entinen pakosarja vai tilasinko sulle tuon uutena? Mikäli kyllä, nii mukava nähdä että on mennyt hyvään käyttöön.


Tuo on se pieni putkinen versio, tilasit sen mulle ihan uutena. Kiitos vaan vielä. Joo on ollut kyllä käytössä, tosin nykyisin rupeaa olemaan vaan melko kärsinyt.
_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jonttu
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Tou 2003
Paikkakunta: Vantaa

LähetäLähetetty: Kes Syy 26, 2012 9:30 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Taitaapi se arzkan vanha bigtube lepäillä tuola mun autossa!
_________________
eg9 b18c turbo
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Per Syy 28, 2012 6:59 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kun mitään ei tapahdu, niin voi laitella kuvia kilkkeistä :

Uuden pakosarjan hommasin aiemmin kesällä, budjetti-ratkaisuna Toda-kopion. Toimiva valmissarja, vaikkakin tuo pitkillä primääreillä oleva Hytech-tyylinen tri-y taitaa toimia laajemmalla alueella (tosin tuo "Toda" yläpäässä vähän paremmin).
Maavara saneli kuitenkin tällä kertaa, vaikka on tuon Hytech-replicankin kanssa pärjännyt. Lisäksi annoin blingblingille kyytiä ja pinnoitutin sen molemmin puolin, kiitos vinkistä jupe_e:lle.







Vaihteensiirrossa on lisäksi tuntunut sivusuunnassa ärsyttävä pieni välys. Osa on tietysti luonnostaan tuolla lootan sisällä, mutta siirtäjätangon etummaisessa liitoksessa on puslat sen verran väljistyneet, että hommasin kokonaan uuden Spoonilta. Lisäksi piti hankkia taas uusi DC2-kepukka, koska tuo nykyinen on kavennettu EK4:n tankoon sopivaksi.





Männät ja kanki. Verrokkina B16:sen P30, patti Wisecossa hikisesti korkeampi . Veivit on n.100g normi Sportmaneja kevyemmät.






_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥


Viimeinen muokkaaja, Kaze pvm Maa Maa 31, 2014 10:10 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
lamsakimmo
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 09 Lok 2005
Paikkakunta: T:koski

LähetäLähetetty: Per Syy 28, 2012 7:54 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

meinaatko vielä kääriä ton pinnoitteen lisäksi?
_________________
HONDA INTEGRA TYPE R -02
HONDA CBR 1000RR -13
HONDA CB600F HORNET -07
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ArZkA
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 04 Jou 2002
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Per Syy 28, 2012 8:00 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kenties Techlinen pinnoitteet?
Mulla olis noita saman puljun sisuskaluille tarkoitettuja myrkkyjä, yhden koneen tein niillä, mutta ovat kaseille tarkotettuja satseja, nii hyvin on tavaraa vielä jäljellä..
Laakereille, männän helmoille(wisecoissa osittain jo valmiina), jopa nokat ja keinutkin noilla vois käsitellä. Putkiin vielä wolframijauheet

Palotiloihin ja männen päälle omat myrkyt, jotain testejäkin tehty ja ilmeisen hyvin toimivaa kuraa.
_________________
-92 Mb SL500 roadster Myytävänä http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sl/3135062
Paljon 4G civic/2G crx tekniikkaosaa myytävänä
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Per Syy 28, 2012 8:03 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

lamsakimmo kirjoitti:
meinaatko vielä kääriä ton pinnoitteen lisäksi?


Saa nähdä, luultavasti en jaksa. Alunperin ajatuksissa oli vaan heppailla parit kannakkeet muttereineen, olis saanut orkkis lämpösuojapellit kiinni . Mut jäi tekemättä.
_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jolpa
Vuoden forumilainen 2005
<b>Vuoden forumilainen 2005</b>


Liittynyt: 06 Maa 2004

LähetäLähetetty: Per Syy 28, 2012 8:03 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Synkat lienee hiilipinnotettu, ei hiilikuituset?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Per Syy 28, 2012 8:13 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ArZkA kirjoitti:
Kenties Techlinen pinnoitteet?
Mulla olis noita saman puljun sisuskaluille tarkoitettuja myrkkyjä, yhden koneen tein niillä, mutta ovat kaseille tarkotettuja satseja, nii hyvin on tavaraa vielä jäljellä..
Laakereille, männän helmoille(wisecoissa osittain jo valmiina), jopa nokat ja keinutkin noilla vois käsitellä. Putkiin vielä wolframijauheet

Palotiloihin ja männen päälle omat myrkyt, jotain testejäkin tehty ja ilmeisen hyvin toimivaa kuraa.


Cerakote. Teetin tuon pinnoitustyön, en viitsinyt siihen hintaan ruveta opettelemaan . Mainitsivat että myös nuo muut pinnoitukset hoituu.
_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Per Syy 28, 2012 8:14 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jolpa kirjoitti:
Synkat lienee hiilipinnotettu, ei hiilikuituset?


Joo .


_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥


Viimeinen muokkaaja, Kaze pvm Maa Maa 31, 2014 10:10 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ArZkA
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 04 Jou 2002
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Per Syy 28, 2012 8:43 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaze kirjoitti:
ArZkA kirjoitti:
Kenties Techlinen pinnoitteet?
Mulla olis noita saman puljun sisuskaluille tarkoitettuja myrkkyjä, yhden koneen tein niillä, mutta ovat kaseille tarkotettuja satseja, nii hyvin on tavaraa vielä jäljellä..
Laakereille, männän helmoille(wisecoissa osittain jo valmiina), jopa nokat ja keinutkin noilla vois käsitellä. Putkiin vielä wolframijauheet

Palotiloihin ja männen päälle omat myrkyt, jotain testejäkin tehty ja ilmeisen hyvin toimivaa kuraa.


Cerakote. Teetin tuon pinnoitustyön, en viitsinyt siihen hintaan ruveta opettelemaan . Mainitsivat että myös nuo muut pinnoitukset hoituu.


Minkä hintaista lystiä oli?
Techlinen myrkyt ainakin suomessa ihan tähtitieteellisissä hinnoissa verrattuna rapakon taakse.

Ei nuo kovin kummoisia ole tehdä itekkään jos vaan on lelut ja tilat
_________________
-92 Mb SL500 roadster Myytävänä http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sl/3135062
Paljon 4G civic/2G crx tekniikkaosaa myytävänä
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Per Syy 28, 2012 9:01 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ArZkA kirjoitti:

Ei nuo kovin kummoisia ole tehdä itekkään jos vaan on lelut ja tilat


Mä käsitin sen puheista että tuo putken sisäpintaan tarkoitettu pinnoite ei ole kuluttajien saatavilla? Ja esim. Marteliuksellakin se sisäpinnoitte myydään levitettynä.
_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Projektit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Seuraava
Sivu 1 Yht. 14

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group