IndexForumVideotLinkitGalleriaAutodata
Dynamiitti.com Foorumin päävalikko Dynamiitti.com

 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Prelude 4WS MY92 / H23->H22A7 swap
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Projektit
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
jalava
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 10 Kes 2014
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Kes Lok 07, 2015 9:36 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Otin pakoputken alas, ja huomasin alamutkan tiiviste oli vuotanut suht pahasti etureunasta (pikimusta) ja bindasi niin pahasti että koko pultti napsahti poikki avatessa..

Toihan on voinu aiheuttaa sen miksi wbl näytti normaalia mut kone kävi rikkaalla?
_________________
-92 Prelude 4WS H22A7
-99 Mazda RX-7 Type RB
-16 Skoda Superb
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Tor Lok 08, 2015 6:24 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oliko vuoto ennen vai jälkeen auton oman laajakaista-anturin?
_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jalava
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 10 Kes 2014
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Tor Lok 08, 2015 6:27 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ennen, aem UEGO on alkuperäisen paikalla. Selittäisi myös sen miksi keväällä ekat kätnnistykset kävi ensin ok ja sitten AFR meni laihaksi ja kone sammui, ei siksi etteikö saanut bensaa vaan siksi että todellisuudessa closed loop hukuttaa sen bensaan kun putken lämmetessä vuoto aina aukesi enemmän.

Kuva

_________________
-92 Prelude 4WS H22A7
-99 Mazda RX-7 Type RB
-16 Skoda Superb
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Tor Lok 08, 2015 10:12 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nii joo se vuotaa tuosta kohtaa. Menee kyllä varmasti liian rikkaaksi jos tuon vääristämän jäännöshapen mukaan on säädetty.
_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jalava
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 10 Kes 2014
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Lau Lok 10, 2015 11:57 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ai että sitä tunnetta kun saat lopulta väännettyä uuden innovativen takakiinikkeen kohdilleen ja toteat että etureikä on porattu 0.5mm liian taakse..
_________________
-92 Prelude 4WS H22A7
-99 Mazda RX-7 Type RB
-16 Skoda Superb
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jalava
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 10 Kes 2014
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Tii Lok 13, 2015 8:48 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Koska kokeilunhalua on ja ton vanhan aem UEGOn (LSU 4.2) kanssa oli vähän voltage offset ja käynnistys/sammuiluongelmia, niin kokeillaan jotain mitä kukaan muu ei tunnu haluavan kokeilla (koska kiinalainen):

ALM ADV http://imgur.com/SKRMNMS

Käyttää anturina Bosch Motorsportsin ADV anturia ja Bosch CJ125 ohjauspiiriä.

Keväällä sitte näkee että onko paska. Virallisesti ADV anturia ei pitäisi käyttää kuin LT4 ADV ohjaimen kanssa mut kiinalaiset on purkaneet ilmeisesti tollasen ja todenneet että siellä on sisällä vain uudelleen kalibroitu CJ125 sisällä ja firmispäivityksellä voi käyttää sekä ADV, 4.2 että 4.9 antureita.

Ainakin hypistellessä tuntuu olevan todella rugged, "milspec" liittimet ja alumiinikotelointi kumipehmusteilla, kotelon toisessa päässä iso 4x7-segmenttinäyttö. Kaikki johdot vaikuttaa aika viimeistellyiltä. Mukana tulee johtojen lisäksi rs232/USB dongle ja bungi.
_________________
-92 Prelude 4WS H22A7
-99 Mazda RX-7 Type RB
-16 Skoda Superb
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jalava
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 10 Kes 2014
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Lau Lok 31, 2015 7:36 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pajalta tuli kuvia uudesta custom tilatusta takapöntöstä ja pakosarjasta sovitettuna heidän templateautoon, ensi viikolla pitäisi toivottavasti lähteä valumaan suomeen päin.





Kuten kuvasta näkyy, ei tarvitse lähteä mitään palkkeja leikkailemaan tämän sarjan kanssa.
_________________
-92 Prelude 4WS H22A7
-99 Mazda RX-7 Type RB
-16 Skoda Superb
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TypeT
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 22 Hei 2010
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: Sun Nov 01, 2015 10:31 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jalava kirjoitti:


Kuten kuvasta näkyy, ei tarvitse lähteä mitään palkkeja leikkailemaan tämän sarjan kanssa.

eihän niitä tarvii leikkailla kun replicasarjojen kohdalla...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Nagol
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 25 Maa 2007

LähetäLähetetty: Sun Nov 01, 2015 10:57 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jalava kirjoitti:
Pajalta tuli kuvia uudesta custom tilatusta takapöntöstä ja pakosarjasta sovitettuna heidän templateautoon, ensi viikolla pitäisi toivottavasti lähteä valumaan suomeen päin.
.


Kuis paljon tommonen tulee kustantamaan?
_________________
Honda Accord 2.4 Type S -07
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jalava
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 10 Kes 2014
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Sun Nov 01, 2015 10:59 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sarja 460e, takapönttö 250e, postit Bulgariasta 80e..Mut katsotaan nyt kun osat on kourassa.
_________________
-92 Prelude 4WS H22A7
-99 Mazda RX-7 Type RB
-16 Skoda Superb
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Nagol
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 25 Maa 2007

LähetäLähetetty: Sun Nov 01, 2015 11:04 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jalava kirjoitti:
Sarja 460e, takapönttö 250e, postit Bulgariasta 80e..Mut katsotaan nyt kun osat on kourassa.


Ei toi pahalta kuulosta jos laatu on kohillaan. Pitääkin koittaa ettiä venäjältä vastaava paja. Ääninäytteitä ja kuvia odotellessa
_________________
Honda Accord 2.4 Type S -07
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jalava
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 10 Kes 2014
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Sun Nov 01, 2015 11:16 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tolla puljulla on kyllä paperit kunnossa ja on ikäänkuin oman maansa Martelius. Noiden Facebook groupista löytyy melkoisia rakennelmia eri autoihin ja tuntuvat tekevän aika pieteetillä noita.

En olis muuten löytäny mut Preludet on kova sana Bulgariassa ja yks tyyppi (batkosio) oli postannut Preludezonelle omasta identtisestä swapista ja tuli sitte puheeksi että miten se ratkaisi putkensa.
_________________
-92 Prelude 4WS H22A7
-99 Mazda RX-7 Type RB
-16 Skoda Superb
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jalava
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 10 Kes 2014
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Per Nov 06, 2015 1:31 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Siitä vähä lisää kuvia lopullisesta tuotteesta:
http://www.facebook.com/extremetuningbg/photos/ms.c.eJw9y8ENADEIA7CNTiRpIey~;2Emo7dMPN2QZ4ew0~_fXxVmq5nxkK7Lzu8apjYj5wzflVP6DAE1Y~-.bps.a.913838075363492.1073741910.151294451617862/913838108696822/?type=3&theater
_________________
-92 Prelude 4WS H22A7
-99 Mazda RX-7 Type RB
-16 Skoda Superb
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jalava
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 10 Kes 2014
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Maa Nov 16, 2015 11:18 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Paketti extreme-tuning.bg:ltä saapui, aivan huikeaa jälkeä ja mielettömään hintaan! Pelkästään se että postit maksoivat vain 80e ja hinta sisälsi alvit tekee hommasta naurettavan hintaista vs ebay / jenkkilät yleensä.

En viittiny vielä purkaa pakosarjaa kuplamuoveista mutta nopeasti kurkkien saumat on todella nätit ja saaduista kuvista päätellen sovituskin juuri niinkuin sovittiin.

Sinäänsä kävi hyvä tsäkä, koska noilla ilmeisesti on yleensä ideana että auto tuodaan pajalle ja tekevät siihen. Niillä vain sattui olemaan yksi H22A7 koneellinen Prelude saatavilla helposti

Pistetään kuva twin loopista ja resonaattorista nyt kuitenkin



Kiva lisä nuo laserleikatut logot mitkä pistehitsattu pönttöön ja pakosarjaan:


Noiden lisäksi pitäisi vielä laittaa ennen resonaattoria joku katti, olisko joku magnaflowin kartio tms.

Koska tallissa ei paljoa hitsailla, meinasin että hitsailen ensin laipat pakosarja, joustoputki, katti ja resonaattori, pistän ne yhteen ja auton alle omiin hengareihinsa (saa ainakin kiinityksen lohkon alareunasta ja resonaattorin alta, katin hengari pitää sitte merkata jotenkin ja hitsailla kiinni)

Sitte sovitellaan putki ja pönttö yhdessä niitä auton alle takapöntön hengareihin ja katsotaan että mistä kohtaa pitää leikata putki poikki että siihen saa säädettävällä pituudella jonkun laipan (ettei ole niin millin tarkkaa) ja se sitten resonaattoriin kiinni.

Näin ei tarvi alkaa auton alla heppailemaan mitään, eikä ajella ulkona ilman putkea keräämässä turhia häiriöitä toiselle tallille missä voisi hitsailla.
_________________
-92 Prelude 4WS H22A7
-99 Mazda RX-7 Type RB
-16 Skoda Superb
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AleksiKoppine
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 18 Hei 2014
Paikkakunta: Kajaani

LähetäLähetetty: Maa Nov 16, 2015 11:41 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä



Tylyn tyylikästä jälkeä
_________________
Honda Prelude 2.2 VTEC BB8 JDM SiR 4WS -98
Honda Prelude 2.0i16 BA4 4WS (B20A7) -88 (Silmäterä)

EX: Honda Civic DX (EG3) -92
Instagram: @AleksiKoppine
http://iusedtodriveaprelude.blogspot.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Jonsba
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 02 Jou 2006
Paikkakunta: Vanda

LähetäLähetetty: Tii Nov 17, 2015 8:20 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hitsisaumoissa ei kehumisen varaa ja materiaali vaikuttaa perus skeida Rosterilta ainakin väristä/pinnasta päätellen . Hintaa nähden kyllä hyvä varmasti

tuote vaikuttaa mun mielestä hieman Halvemman oloiselta verrattuna myyntikuviin .
_________________
Project:Honda Integra Type R Jdm Spec Dc2K
Daily:Honda Civic Fd1
Ex Honda Civic Eg9 Vti --> roskiin
Ex Honda Civic Eg9 SiR --> roskiin
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
jalava
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 10 Kes 2014
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Tii Nov 17, 2015 8:33 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo, verrattuna ekaan kappaleeseen, alkuperäinen on ilmeisesti vielä hapotettu kun saumoissa ei näy mitään töiden jälkiä, voisihan sitä omankin hapottaa vielä niin saa oksidipinnan puhtaaksi.

Salamalla hämärässä kaikki näyttää tietty karummalta. Kiinakamaan verrattuna vaikuttaa kuitenkin varsin hyvältä.
_________________
-92 Prelude 4WS H22A7
-99 Mazda RX-7 Type RB
-16 Skoda Superb
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jonsba
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 02 Jou 2006
Paikkakunta: Vanda

LähetäLähetetty: Tii Nov 17, 2015 8:47 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

joo eihän kuvista voi 100% johtopäätöksiä vetää
_________________
Project:Honda Integra Type R Jdm Spec Dc2K
Daily:Honda Civic Fd1
Ex Honda Civic Eg9 Vti --> roskiin
Ex Honda Civic Eg9 SiR --> roskiin
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Urran
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 28 Elo 2004
Paikkakunta: Kerava

LähetäLähetetty: Tii Nov 17, 2015 10:22 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pakosarjassa noi merkit nyt viel menee mut melko kauhee toi lätkä tossa ulostulossa Olis voinu olla jossain semisti huomaamattomammassa paikassa.
_________________
Subaru Legacy 2.0GT spec B Tuned by STi, Subaru Legacy 2.0GT spec B Wagon -03 EJ20, Mitsubishi Galant Dynamic-4 -89 4G63
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jonsba
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 02 Jou 2006
Paikkakunta: Vanda

LähetäLähetetty: Tii Nov 17, 2015 2:23 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä



on mullaki pakosarjassa tollanen logo duunattu , tosin Urranin kanssa vähän samaa mieltä et toi lätkä vaimentimessa näyttää vähän hurjalta





_________________
Project:Honda Integra Type R Jdm Spec Dc2K
Daily:Honda Civic Fd1
Ex Honda Civic Eg9 Vti --> roskiin
Ex Honda Civic Eg9 SiR --> roskiin
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
jalava
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 10 Kes 2014
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Maa Jou 21, 2015 12:08 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pullonkaula tais löytyä putkesta resonaattorin jälkeen:



Vanhan sisämitta huikeat 40mm
_________________
-92 Prelude 4WS H22A7
-99 Mazda RX-7 Type RB
-16 Skoda Superb


Viimeinen muokkaaja, jalava pvm Tor Jou 31, 2015 12:32 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jalava
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 10 Kes 2014
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Kes Jou 30, 2015 12:39 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä



Siitä sitte reikänauhalla kohdilleen omalla tallilla ja takas kaverin tallille askartelemaan loput hengarit ja katin lämpökilpi paikalleen. En laittanut vielä kun sovitus on epävarma mutta v pantoja voi pyöritellä sen verran että kyllä sen kiinni saa noilla mitoilla.

Parit lisäkuvat putkesta:







Vetäsin päälle saumoihin tollasta sinkkispraytä, joka kyllä varmaan tosta palaa aika äkkiä pois varsinkin alkupäästä, mut jos se vähän noita saumoja suojaisi. Sen verran jöötit saumat kyllä että ei se noista puhki ruostu.
_________________
-92 Prelude 4WS H22A7
-99 Mazda RX-7 Type RB
-16 Skoda Superb


Viimeinen muokkaaja, jalava pvm Tor Jou 31, 2015 12:39 am, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jalava
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 10 Kes 2014
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Kes Jou 30, 2015 11:32 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pitäisi löytää jostain osa 18213-SS0-A40, eli laippa joka tulee alamutkan ja lohkon väliin. Purin sen vanhasta mutta nyt vuotta myöhemmin ei löydy mistään. Näitä on varmaan porukalla ylimääräisenä kun tuota ei monen tuning putken mukana edes voi laittaa, saa tarjota yv:nä, niin ei tarvitse siivota koko tallia

Muuten meni pakosarja ja takapönttö molemmat todella nätisti paikalleen, seuraavaksi nostetaan takamutka ja keskipalat paikalleen ja toivotaan että mittaukset menivät nappiin, eikä tarvitse rälläköidä auki ja korjailla.



Kuten kuvasta näkyy, uusi ulostulo on aikalailla hillitympi kuin noi N1 tyyppiset räkäpöntöt.
_________________
-92 Prelude 4WS H22A7
-99 Mazda RX-7 Type RB
-16 Skoda Superb
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jalava
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 10 Kes 2014
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Maa Tam 04, 2016 12:16 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Taas vähän jatkettu ja kävi ilmi että H22A7:ssa on vähän erilainen öljypohja (käyttää accordeissa käytettyä F20B:n / F23:n teräksistä öljypohjaa), joten alaputken bracket onkin 18213-S1A-E00 STAY,PIPE A EXH, joka ei ole kallis muttei marmorilta saatavilla.

Lisäksi kun katselin niin takasauma näyttää pissivän öljypohjan välistä vähän öljyä, kun pyyhkäsee puhtaaksi niin pintaa öljyyntyy heti perään, muttei valu ainakaan ilman paineita, mutta pakkohan toi on korjata.

Eli seuraavaksi öljypohjan irroitus ja uudelleen tiivistys, voi samalla oikaista pohjassa olevan lommon joka ton varmaan on aiheuttanu ton vuodonkin kun on tullut hondabondiin vetoa.

EDIT: Ja kas kummaa, Veho löysikin sopivan kiinnikkeen hintaan 15e mulle Ruotsista vaikka Lingsit ja muut sanoivat eioota. Tohon hintaan ei kannattanu enää lähteä etsimään accordin raatoa jonka pohjasta purkaa itse.
_________________
-92 Prelude 4WS H22A7
-99 Mazda RX-7 Type RB
-16 Skoda Superb
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jonsba
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 02 Jou 2006
Paikkakunta: Vanda

LähetäLähetetty: Tor Tam 07, 2016 12:00 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hurjan näköiset Mig Saumat pakoputkessa , tulee ihan mieleen voimalaitoksen korjaus hitsaukset tosin lähinnä kauneusvirhe .
_________________
Project:Honda Integra Type R Jdm Spec Dc2K
Daily:Honda Civic Fd1
Ex Honda Civic Eg9 Vti --> roskiin
Ex Honda Civic Eg9 SiR --> roskiin
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
jalava
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 10 Kes 2014
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Tor Tam 07, 2016 12:04 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jonsba kirjoitti:
hurjan näköiset Mig Saumat pakoputkessa , tulee ihan mieleen voimalaitoksen korjaus hitsaukset tosin lähinnä kauneusvirhe .


Laitettii jöötiä että kestää, ei alettu edes hiomaan pois kuin tuosta yhdestä saumasta ku räiski niin perkeleesti joka paikkaan. Päälle kylmägalvanisoivaa sinkkispraytä niin ei se sen alta pahalta näytä, saas nähän miten kestää lämpöä vai sulaako ekan 10 minuutin aikana lattialle
_________________
-92 Prelude 4WS H22A7
-99 Mazda RX-7 Type RB
-16 Skoda Superb
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jonttu
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 15 Tou 2003
Paikkakunta: Vantaa

LähetäLähetetty: Per Tam 08, 2016 11:41 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Veikkaisin että v pannat vetäny aika kieroon kun noin paljon saanu lämpöä
_________________
eg9 b18c turbo
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
jalava
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 10 Kes 2014
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Maa Tam 25, 2016 10:51 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pannat ei vedelly yhtään ku ne tietty hitsattin ympäri kiinni toisissaan ja molemmille puolille hepatut putket valmiina. Ei mitään tiiveys ongelmia ja pannat täysin suorat. Voihan noissa sitte olla jotain jännitteitä toki.

Mutta asiaan, putki meni lähes täydellisesti paikalleen, keskiboksi olisi voinut olla sentin pidempi niin mutka olisi tullut täysin keskelle tulipeltiä.









Ecotronsin ALM-ADV lambda toimii erittäin hyvin (kunhan sääti 0-5v rangen 10-20 AFR väliin, vakiona 0v lambda 0 ja 5v lambda 2) ja tarkasti ilman offsettia ja myös Aem V2 intake tipahti paikalleen suht kivuttomasti.

Koska homma oli suht simppeli niin laitoin myös uutta Mishimoton kolmirivistä syyläriä paikalleen, vaati lähinnä slimmimmän flektin.

Missä helvetissä toi fan timer unit on näissä, kuva näyttää että jossain kojelaudan uumenissa? Pitäisi ohittaa kun ei toimi.

Kaivelin jopa nastat varastosta että kunhan kelit sallii niin pääsee heti ulos säätämään. Vielä pitäisi ruuveilla splash shieldiä paikalleen kun snorkkeli tuli poistettua kotelosta niin pitää jotain roiskesuojaa olla.[/img]
_________________
-92 Prelude 4WS H22A7
-99 Mazda RX-7 Type RB
-16 Skoda Superb
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jalava
Vakiokasvo
Vakiokasvo


Liittynyt: 10 Kes 2014
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: Per Hel 05, 2016 1:00 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kevät lähestyy ja auto ihan aikataulussa ens kuun ekoille kuiville keleille.

Enää pitäisi ennen kevättä laittaa nakuanturi, imusarjan ilmareikien parempi tukkiminen ja korjata pari venakopan tappia kun niistä olikin sitten kierteet menneet oikealta molemmista ja kusi pakonokan kohdalta öljyjä virranjakajalle päin sekä tulppamonttuihin vähän.

Odotellessa kun tuli tylsää niin postissa tipahti juuri strutbareja eteen ja taakse, vaikkei noilla nyt paljo väliä ole kolmio tukivarsin tuetuissa autoissa vs mcpherson.

Kävin myös varmuudeksi mittauttamassa suuttimet Finjectorilla, 492cc/min paitsi yksi 498cc/min eli hyvin on linjassa, eikä vuotoja havaittu.

Nyt kun ottaa imusarjan veke niin näkee että kuin hyvin ne tulee läpi (alkuperäisten chimney on melkein 4mm pidempi) ja voi miettiä tarviiko sitä suuttimen reikää nyt vähän vinguttaa, niinkuin Rosko euro-r imusarjalle tekee:

Tiivisteestä vähän epävarma, ilmeisesti noi PTFE tiivisteet ei oikein kestä käytössä, ellei vaihda vuoden välein ja aina ku imusarja käy irti, kun teflonilla on tapana elää eikä niillä ole muistia. H22A7 vakiotiivarit maksaa turhan paljon, joten vakiotiivisteellä mennään varmaan.
_________________
-92 Prelude 4WS H22A7
-99 Mazda RX-7 Type RB
-16 Skoda Superb
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Per Hel 05, 2016 3:16 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jalava kirjoitti:

Tiivisteestä vähän epävarma, ilmeisesti noi PTFE tiivisteet ei oikein kestä käytössä, ellei vaihda vuoden välein ja aina ku imusarja käy irti, kun teflonilla on tapana elää eikä niillä ole muistia. H22A7 vakiotiivarit maksaa turhan paljon, joten vakiotiivisteellä mennään varmaan.


Mulla on ollut Hondatan tiivisteitä käytössä yli puoli vuosikymmentä, ei ole tarvinnut vaihtaa joka vuosi ja hyvin kestää sen pari-kolme kertaa käyttää uudelleen kunhan ei ylikiristele. Eikä ole muutenkaan ollut ongelmia.
_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Projektit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Seuraava
Sivu 11 Yht. 12

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group