IndexForumVideotLinkitGalleriaAutodata
Dynamiitti.com Foorumin päävalikko Dynamiitti.com

 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Nikden projektit - Dreams of Power
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Projektit
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Malibudha
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 03 Maa 2009
Paikkakunta: Vantaa

LähetäLähetetty: Tii Tou 24, 2016 6:54 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Alkaa olemaan joo vähän lämpösiä öljyt, vaikkakin esteri öljyt hyvin lämpöä kestääkin. Öljyjäähyä kehiin.
_________________
member of Func Crew
http://funccrew.kuvat.fi/
Func Crew @ Facebook

Honda Integra DC-5 Type-R
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Zuissi
Veteraani
Veteraani


Liittynyt: 26 Maa 2011
Paikkakunta: Vaasa

LähetäLähetetty: Tii Tou 24, 2016 9:24 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kuulostaa samoilta oireilta joita mulla oli Vti:n kanssa. B18+E85 = huohottaa ja öljy maistuu. Öljynlämmöt oli kans 120-130 astetta rata-ajossa ja olisin coolerin hankkinut siihen seuraavaksi. Hanki Nikde semmonen ja vaihda venaohjarien kumit.
_________________
Eunos Roadster 2.4 i-VTEC
Civic Type-R -02
Ex: Civic 1.8 VTi "pontikkapannu"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ragiz
Ykköskuski
Ykköskuski


Liittynyt: 21 Tou 2003
Paikkakunta: Oulu / Pudasjärvi

LähetäLähetetty: Tii Tou 24, 2016 6:47 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Riippuu ajatko 50 vai 40 loppusella motulilla. Jos ajat 50 loppusella niin se kestää nuo lämmöt. 40 loppusella taas 110-120 ok.
_________________
CP9A
EK4 VTi EVO
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Kaze
Dynamiitti Tech
Dynamiitti Tech


Liittynyt: 13 Syy 2008

LähetäLähetetty: Tii Tou 24, 2016 9:38 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo vappuna tosiaan kaiken muun tekemisen ohella ja päätteeksi saatiin auto sellaiseen kuosiin että sitä voi käyttää siihen mihin se on tarkotettukin - eli kisaamiseen. Ei ollu aiempaa kokemusta S300+ITB säätämisestä joten joutu hiukan paneutumaan asiaan, tuli siitä lopulta ihan ajettava. Nokkien ajoitus ja overlappi säädettiin lähtökohdasta hiukka sinne päin minne kuuluukin, mutta sen enempää ei siihen paneuduttu.

Kyllähän nämä käy jo vakiona aika kuumana* ku urku auki ajetaan, harvalla vaan on siitä tietoa kun ei ole lämpömittariakaan. No, itsellä oli ja tieto lisäsi tuskaa.

Setrabin heppu antoi itselle aikanaan hiukka suuntaa omaan setuppiin ja veikkaan että pätee tässäkin. Eli 330mm levee kenno 10 tai 13 rivisenä pitäisi riittää, 16row on jo turvallinen. Letkut ja liittimet JIC10.

*Pieni öljy- ja jäähdytysnestetilavuus. Sitten pahimmat tuning-terot laittaa vielä kilpeä jäähdyttimen eteen.
_________________
GF-EK4 ¥Kodittomia osia¥
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Dynamiitti.com Foorumin päävalikko -> Projektit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Sivu 3 Yht. 3

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group